J-20 (Chengdu, Kína)

Nem, nem... Nem kérek számon semmi olyat, ami titkos. De volt itt nem kevés olyan részletes fotó berakva a J-20-ról, amik bár nem tartalmaztak műszaki adatokat, de érdekes részleteket tártak fel a gépről. Ezek jók! Viszont ezeknek a homályos képeknek nincs hozadéka. Ha csak nem az, hogy azt bizonygassák, hogy a "hős munkások erő felett teljesítenek és az 5 éves terv 2 év alatt teljesítve lett. A párt büszke lehet!" Tehát agitprop. :cool:
Nem, ez történetesen Tajvannak volt figyelmeztetés és ezeket a képeket nem ők osztották meg.
 
Csak a kínaiaknak a 80as évek USA hajtóműve, ahol a rzszkik 90ben tartottak, a ruszkiknak meg a 2010es évek USA hajtóműve

Ez azért túlzás.A 30-as hajtómű inkább az F35 hajtóművének szintjén van mint a Raptorén.De persze előrébb járnak az emrikaiak.
 
Biztos viccből kapják a j-20 j-10c meg j-16 a ws-10c hajtóművet

And the latest version of WS-10C engine is expected to benchmark General Electric’s F110-GE-132 engine used in the latest version of F-16 fighters, which has an afterburning thrust of up to 142KN (14.5 tons).

Ja hogy a ws-10c is akkora toloerővel bír mint a al-41 .Jó nagy a lemaradás .
 
Biztos viccből kapják a j-20 j-10c meg j-16 a ws-10c hajtóművet

And the latest version of WS-10C engine is expected to benchmark General Electric’s F110-GE-132 engine used in the latest version of F-16 fighters, which has an afterburning thrust of up to 142KN (14.5 tons).

Ja hogy a ws-10c is akkora toloerővel bír mint a al-41 .Jó nagy a lemaradás .
Roni, a mig 19 hajtóműve is üzembiztosan hozza azt, hogy berakható vadászgépbe. Attól még nem lesz modern...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Te még ezen bogarászol ? Vitasd meg a külfoldi oldalakkal hogy mit képzelnek ők hogy ilyet ki mernek tenni



Ezt a részt nem a képre j-20 képre értettem . Hanem hajóra drónra preciz fegyverek amire te itt évek óta irod hogy kamu .

Aha értem. Tehát nem akarsz érdemben válaszolni a kérdésre. :rolleyes:
 
Hát legyen úgy, ahogy te mondod, bár annyira nem meggyőző. Nézem a tolóerőt és hümmögök magamban.
https://en.wikipedia.org/wiki/Saturn_AL-31
https://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_WS-10#Performance

A névleges tolóerő egy adat a sok közül.
Van még pár üzemi paramétere egy hajtóművek ezen kívül. Pl. a fogyasztás. Volt is hír róla, hogy az új csúcs kínai hajtómű nem épp takarékos...
Az is beszédes, hogy mostanában kezdik csak beszerelni a saját hajtóművüket az eddig használt több évtizedes orosz hajtóművek helyett.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Rotten878
AL-31 az majd 40 éves...
Rendben, de az oroszok is ezeket használják. Szóval akkor kb ugyanott vannak.
Az is beszédes, hogy mostanában kezdik csak beszerelni a saját hajtóművüket az eddig használt több évtizedes orosz hajtóművek helyett.
2008-tól szerelik a J-11 szériába, az egyhajtóműves J-10-be kezdték nemrég, meg a J-20-ba.
 
Ne beszélj már butasagot!A közeleben sincsenek az oroszoknak hajtómű téren!

Így van a kínaiak is elismerik,hogy 25 évvel le vannak maradva a hajtóművek terén,mivel itt nem működik a jól bevált kínai lemásoljuk módszer,ezért tepernek annyira,hogy megszerezzék a Szicset de úgy tűnik az USA ezt megakadályozza.