Szerintem szimplan a sajat ipart akarjak eletben tartani, amig kitalaljak, mi legyen a jovo tipusa. A fent idezett hajmereszto ~$6M/hk 2A4->2PL (=vhol 2A5-A6 kozott) ktgbol $1.2-1.5M korul vol a lengyel resz, a tobbi a nemeteknek ment az uj dologkert es mar ez a deal is nagyon kinossa valt, ha jol emlekszem.
A lengyel internet népe azt susogja, hogy a T72 esetén is van olyan gond, hogy a saját V-46-6 ból fejlesztett Wola S12U alublokkos motor a 850 lóra húzás miatt átlagosan 1000 kilométert sem bír ki. Van egy jobban sikerült 1000 lóerős változatuk, Wola S1000R, ehhez viszont nem tudnak megfelelő sebességváltót gyártani és meg kéne venni a Renk ESM 350-t, amire nincs pénz. Nem nagyon hagyott nyugodni a dolog mert nem értettem, hogy a picsába lehet, hogy ugyanabból a motorból fejlesztett 850 lovas hulladék az 1000 lóerős meg jó. Nos annyi a magyarázat, hogy a 850 lovas az gyakorlatilag egy olcsó változat az 1000 lovas motorban viszont megerősítették legfőképpen a hengerhüvelyt, de gyakorlatilag a hajtókarokat, dugattyút, főtengelyt, szóval mindent. Meg is szaladt a motor tömege 120 kilóval.