Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Szerintem senki nem lepődött meg.
Sietett átvenni a Darwin díjat.
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hatalmas szerencse, hogy senki nem állt az útjában.

Van, akiért nem kár.
Még akkor is, ha rossz ilyet mondani, mert valahol ő is egy ember volt, de ha most ilyen hülye, akkor később se lesz okosabb.Idejében ki lett vonva a forgalomból.
 
Beázott kárpit szárítására van valakinek valami jó trükkje? Alatta ahol lehet már kiszedtem a vizet.

Sajnos a jó időnek annyi, úgyhogy a napocska nem játszik. Jobb ötletem meg nincs mint hogy fűtés csutkára és pár óráig járatom a motort..
Ajtókárpit? Levenni és lakásban kiszárítani?
 
Normál esetben ebben a kanyarban, meg ilyen sebességgel (kb. 60-70 lehetett max. szerintem) nem kellene megcsúsznod, mondom hogy valami ócska márkájú, keményre öregedett, simára kopott gumi lehetett a kocsiján, és elkezdett kipörögni a segge... és úgy néz ki rosszul is reagálta le fékezéssel, ami csak rontja ilyenkor a helyzetet (ellenkormányozni kellene)

Az is látszik a (távolodó perspektívából felvett) videón, hogy pattognak a kanyarban a kerekek (szar már a hátsó futómű is), nincs tapadás.

Ez semmiben nem mentesíti a srácot, de a kocsi műszaki állapota erősen közrejátszhatott a balesetben.

Típusos kisebbségi baleset volt szvsz.
 
Teljesen megérdemelte a Darwin-díjat.
Szerencsére üres volt az út, el lehet ezt képzelni gyalogos és biciklis forgalom mellett...
Az ilyen balfaszok miatt van az, hogy sokszor elgondolkozom, hogy meddig merjek még bringázni?
Mert lehetek és teljesen szabályos és kockázatkerülő. Jön egy ilyen fasz vagy egy a sok közül akiket videón látunk és nekem annyi.
Más kocsiban vagy teherautóban túlél egy ilyet, de engem meg kilapít.

Ezért van az, hogy kurvára felbasz, hogy mi megy az utakon.
 
Ajtókárpit? Levenni és lakásban kiszárítani?

Nem, hosszas állásban beázott és megállt a víz a padlószőnyeg alatti részben. Most vettem észre, hogy áll hátul a víz, mint egy csónakban. Fékezésnél meg ment előre. :D Hátul még csak-csak fel tudtam emelni a kárpitot és ronggyal néhány órás testedzés árán kiimádkozni a víz nagy részét, de elöl még mindig tocsog a szőnyeg, ott meg nem igazán tudom felszedni. Üléseket lebontani meg íjj. Kínomban arra jutottam, hogy ha az orrát magasabbra emelem, leengedem az ablakokat majd hátrafolyik a víz és elpárolog, ez valamennyire be is jött, de nem túl gyors a folyamat. Valamit kellene vele csinálnom, mert így az eleje fog berohadni. Mivel nincs túl jó idő, a kirakom a napra és majd' kiszárad nem lesz megoldás. Jobb ötlet híján kénytelen leszek zárt ablaknál járó motorral szaunára befűteni és néha szellőztetni...
 
Nem, hosszas állásban beázott és megállt a víz a padlószőnyeg alatti részben. Most vettem észre, hogy áll hátul a víz, mint egy csónakban. Fékezésnél meg ment előre. :D Hátul még csak-csak fel tudtam emelni a kárpitot és ronggyal néhány órás testedzés árán kiimádkozni a víz nagy részét, de elöl még mindig tocsog a szőnyeg, ott meg nem igazán tudom felszedni. Üléseket lebontani meg íjj. Kínomban arra jutottam, hogy ha az orrát magasabbra emelem, leengedem az ablakokat majd hátrafolyik a víz és elpárolog, ez valamennyire be is jött, de nem túl gyors a folyamat. Valamit kellene vele csinálnom, mert így az eleje fog berohadni. Mivel nincs túl jó idő, a kirakom a napra és majd' kiszárad nem lesz megoldás. Jobb ötlet híján kénytelen leszek zárt ablaknál járó motorral szaunára befűteni és néha szellőztetni....


A fűtés kevés sajna ilyenkor. A durva a szag ami majd terjengeni kezd, tudom volt ilyenem... :(
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Nem, hosszas állásban beázott és megállt a víz a padlószőnyeg alatti részben. Most vettem észre, hogy áll hátul a víz, mint egy csónakban. Fékezésnél meg ment előre. :D Hátul még csak-csak fel tudtam emelni a kárpitot és ronggyal néhány órás testedzés árán kiimádkozni a víz nagy részét, de elöl még mindig tocsog a szőnyeg, ott meg nem igazán tudom felszedni. Üléseket lebontani meg íjj. Kínomban arra jutottam, hogy ha az orrát magasabbra emelem, leengedem az ablakokat majd hátrafolyik a víz és elpárolog, ez valamennyire be is jött, de nem túl gyors a folyamat. Valamit kellene vele csinálnom, mert így az eleje fog berohadni. Mivel nincs túl jó idő, a kirakom a napra és majd' kiszárad nem lesz megoldás. Jobb ötlet híján kénytelen leszek zárt ablaknál járó motorral szaunára befűteni és néha szellőztetni...

Száraz-nedves porszívó?
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Ajtókárpit? Levenni és lakásban kiszárítani?
Száraz garázsban szétpakol és ventilátorral keringetted a levegőt.
persze ha ilyen nincs

ha jót akarsz kikell bontani mindent és szárítani
Én egy kora nyári felhőszakadás alkalmával egy tetőeresz repedés alatt parkoltam és a lezuhanó víz az ablak előtti legbeszívóbba eresztette a vizet 5 cm magasan állt bent a víz.
csak kikellet szerelni mindent hogy rendesen kiszárítsam.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Köszi a tippeket! A száraz-nedves ipari porszívó megoldás lehet, családban van, majd kölcsönkérem! Kipakolni lenne a belsejét ideális de annyi időm nem bizti hogy lesz :/
 
Szerintem senki nem lepődött meg.
Sietett átvenni a Darwin díjat.
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hatalmas szerencse, hogy senki nem állt az útjában.

Facebook-ról lopva:

Erre a produkcióra 10 simicska oszlopból 9-et adok.
 
Szerintem az a cég, aki a nagy kandelláberes oszlopot csinálta, simán kizárólagosságot kellene hogy kapjon az összes ilyen jövőbeli infrára. Meg se rezdült másfél tonna micutól. :D

Meg felhasználhatná reklámfilmhez.

Éjszakánként alkoholista cigány kölykök randalíroznak az utcán apjuk szarrákopott roncsával?
Egy fekvőrendőr és a MI oszlopunk megoldja minden problémáját.
 
EURO 7 = nincs több belső égésű motor. Villany meg gazdagéknak, talán.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Na akkor felkészül mindenki a hirtelen megnövekedő számú orosz/ukrán/török/egyéb nem EU tag rendszámát viselő autókra. Fogadni mernék, hogyha ezt ezek a retardáltak életbe léptetik akkor csak idő kell miután valaki előjön ilyen ötlettel.
 
Na akkor felkészül mindenki a hirtelen megnövekedő számú orosz/ukrán/török/egyéb nem EU tag rendszámát viselő autókra. Fogadni mernék, hogyha ezt ezek a retardáltak életbe léptetik akkor csak idő kell miután valaki előjön ilyen ötlettel.

Eu-n kivülről behozott aktuális Euro szabványt nem teljesítő jármű értékesíthető, ha legalább 10000km-t futott és fél éves.
Lehet most kellene nyitni egy szalonhálózatot és szerződni orosz/amerikai lizingcégekkel.