Ez meg borzalmas. An-2-es átépítás után, az L-410-es hajtóművével. A háromtollú légcsavar ellenére nem összetévesztendő az An-3-as 1500 lóerejével, met ez itt annak csak töredéke...


Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.
Újakról nem hallottam, legfeljebb meglévők egyesülésérőlMagyarországon meg épp egymás után nyílnak a civil pilótaiskolák...
Újakról nem hallottam, legfeljebb meglévők egyesüléséről
Az még egy 2019 es hír volt.Jön valami norvég cég Sármellékre.

Reméljük a 310esnek nincs külföldi alkatrésze.
Összetört...Ahogy az amerikai tunningol, úgy nem tunningol senki.
Az amerikaiaknál legyen szó bármilyen kis szerény autóról, beleraknak egy kompresszoros, vagy dupla Dyno turbós V8-ast, lehetőleg big block-ot.
Hasonlóan járt ez a szegény, néhai PZL-104-es Wilga is.
A DRACO névre átkeresztelt gépben a régi, kilenchengeres, 260 lóerős csillagmotorka helyére egy 680 lóerős gázturbina, a kéttollú légcsavar helyére egy jó nagy négytollú került.
Amúgy nem csúnya így “kihegyezve”, a karcsúbb orrával:
Elnézést, ez nekem kimaradt.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..