Civil repüléssel kapcsolatos témák

1553411_c1ef5305c1b6cd4ab17691c0a46ee791.jpg


Érdekes látvány
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and emel
Ez meg borzalmas. An-2-es átépítás után, az L-410-es hajtóművével. A háromtollú légcsavar ellenére nem összetévesztendő az An-3-as 1500 lóerejével, met ez itt annak csak töredéke...

1552649_c707877f6fbafa7c0658c3960d91d163.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and emel
Esetleg gondolkozzon a távol-keleti munkavégzésben... Szerintem ott hamarabb lesz visszarendeződés.

Amúgy meg szerintem Európa sem lesz olyan gyászos, ugyanis az emberek COVID ide vagy oda, itt is ugyanúgy öregszenek megállíthatatlanul. Ha most lesz két szűk év, az alatt is a pilóták x%-a nyugdíjba megy, tehát ha utána mondjuk 2023-24-ben eredeti (2019-es) kapacitást szeretne egy légitársaság kiállítani, akkor ahhoz majd új pilóták is kellenek majd. Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
 
Addig meg pont befejezi a képzését egy most kezdő.
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.
 
Amennyiben a kezdő saját zsebből (apuci, anyuci zsebből) kifizeri azt a rongyos €100-150 ezret a képzésèrt akkor persze, folytassa.
A probléma az hogy ez a ritka kivétel.
A legtöbben hitelből finanszírozzák a képzést.
Ezzel annyi a gond hogy:
-.ha még nincs hitele akkor már nem is fog kapni.
- ha már van hitele akkor azt munkahely híján kicsit körülményes lesz visszafizetni.
Ezért javasolják mindkét cikkben azt hogy gondolkodjanak el a növendékek a pályaváltoztatáson.

Magyarországon meg épp egymás után nyílnak a civil pilótaiskolák...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

FR24-en visszanézve az Emirates Arad környékén fogta be a Qatar 777-est és Kecskemét környékétől repültek így. Qatar FL400-on, Emirates FL380-on. Mindkettő London felé.

Kicsit hátrébb, Hódmezővásárhely környékén igen hasonló formációban haladt ekkor egy Emirates A380 és egy Kuwait Airways B777 is - bár nem ennyire egymás alatt-felett. Szintén London felé mindkettő.
 
Elkészült az első MSz-21-310 PD-14 hajtómüvel. Év végéig megkezdik a repülési teszteket

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat and fishbed
Ahogy az amerikai tunningol, úgy nem tunningol senki.
Az amerikaiaknál legyen szó bármilyen kis szerény autóról, beleraknak egy kompresszoros, vagy dupla Dyno turbós V8-ast, lehetőleg big block-ot.

Hasonlóan járt ez a szegény, néhai PZL-104-es Wilga is.
A DRACO névre átkeresztelt gépben a régi, kilenchengeres, 260 lóerős csillagmotorka helyére egy 680 lóerős gázturbina, a kéttollú légcsavar helyére egy jó nagy négytollú került.
Amúgy nem csúnya így “kihegyezve”, a karcsúbb orrával:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ahogy az amerikai tunningol, úgy nem tunningol senki.
Az amerikaiaknál legyen szó bármilyen kis szerény autóról, beleraknak egy kompresszoros, vagy dupla Dyno turbós V8-ast, lehetőleg big block-ot.

Hasonlóan járt ez a szegény, néhai PZL-104-es Wilga is.
A DRACO névre átkeresztelt gépben a régi, kilenchengeres, 260 lóerős csillagmotorka helyére egy 680 lóerős gázturbina, a kéttollú légcsavar helyére egy jó nagy négytollú került.
Amúgy nem csúnya így “kihegyezve”, a karcsúbb orrával:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Összetört...
https://forum.htka.hu/threads/civil-repüléssel-kapcsolatos-témák.1584/page-76#post-731482
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

"Old Cathay Pacific Boeing 747 crashed into Airpot Hangar on purpose.
This is a behind-the-scenes look at a real Boeing 747 crashing into a hangar on the set of the 2020 spy-thriller "Tenet".
Director Christopher Nolan explained it was cheaper to get an old jumbo jet and crash it, then using miniatures and CGI to create the scene."