[HUN] Rába Magyar Vagon- és Gépgyár / Rába Járműipari Holding Nyrt.

Minek pénzt költeni a lebontásukra, hogy helyükre építsenek egy újat! A régi gyártelep csak probléma, az új csarnokot egyből a technológiára méretezik!
A régebbi gyártelepek közművesítettek, ez előny. Nem tudom, hogy a győri csarnokok milyen állapotban vannak.
 
Az a helyzet, hogy a RÁBA helyzete azért nem túl rózsás. Most teljhatalommal és külföldi technológiával vagy az RM számára is elfogadható hadiipari céget faragnak belőle, vagy vége a dalnak Győrben. Maróth azért beszélhetett ilyen nyíltan, mert üzent is valószínűleg a vállalaton belüli érdekcsoportoknak, munkásoknak, hogy a feltétlen engedelmességen és új munkakultúra elfogadásán kívül csak az utca van.

Titkolnak mindent, de a Rábáról ilyen nyíltan beszél! Ez egy kivétel, azok pedig nem véletlenek.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas and alfa74
A régebbi gyártelepek közművesítettek, ez előny. Nem tudom, hogy a győri csarnokok milyen állapotban vannak.
13 Mrd költöttek a gyár modernizálására !
Ez a gondolati vonal nem ok
A Rába alkalmas a gyártásra
Pénzügyi és menedzselési problémák voltak.

szerintem 60-80 Mrd árbevételig simán
Minden bővítés nélkül
Gondolom CSM felturbózza 100 -120 Mrd ig

Győrbe ömlik a zsé (vagy a dézsi ?) , ehhez a város a szakemberekkel is rendelkezik.
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely
Az a helyzet, hogy a RÁBA helyzete azért nem túl rózsás. Most teljhatalommal és külföldi technológiával vagy az RM számára is elfogadható hadiipari céget faragnak belőle, vagy vége a dalnak Győrben. Maróth azért beszélhetett ilyen nyíltan, mert üzent is valószínűleg a vállalaton belüli érdekcsoportoknak, munkásoknak, hogy a feltétlen engedelmességen és új munkakultúra elfogadásán kívül csak az utca van.

Titkolnak mindent, de a Rábáról ilyen nyíltan beszél! Ez egy kivétel, azok pedig nem véletlenek.
Dolgozókkal semmi gond
Menedzsment alkalmatlan volt mutyi telekkel eredménytelenség selejt hatalmas pénzügyi veszteség .....
 
Szóval vannak munkásaink, akik szocialista tempót tolnak ha kifejezetten nem figyelnek rájuk! Ugye érted, hogy egy RM-nek mi a baja ezzel a céggel. Az alapjaitól a tetejéig bűzlik!
Szerintem a gyár ütős
CsabaM rendet rak
1 év s Pintér is nyugdíjba megy a többi nem potenciális kérdés
Van egy 10-15 Mrd közti belvárosi telek is ha onnan bejon a pénzük (Győrbe megy most a pénz) mindenre alkalmas a cég.
Kérdés mit akar a NER ?
 
Amúgy honnan vesszük hogy van gondja a Rábával az RM nek ?
Abból, amit Maróth mondott. Adná magát, hogy beszállító legyen, de nem az. Mi több: deklarálták, hogy jelenleg alkalmatlan erre. Mivel a teljes hazai gyártású/összeszerelésű járműprogramban benne van az RM úgy tűnik, így egyértelmű kik szerint alkalmatlan.

Azt hittük a RÁBA az egyetlen kurrens hadiipari cégünk, most meg egyszercsak itt az RM egy korábban elképzelhetetlen léptékkel és a RÁBA leírva egyelőre.
 
Szóval vannak munkásaink, akik szocialista tempót tolnak ha kifejezetten nem figyelnek rájuk! Ugye érted, hogy egy RM-nek mi a baja ezzel a céggel. Az alapjaitól a tetejéig bűzlik!
Én értem, de ha a vezetőség nem igényes, akkor minek dolgozzon a melós igényesen?
Igényes vezetőség esetén a melós is igényes lesz, máskülönben munkanélküli kell legyen, oké vándorol majd más cégekhez az igénytelen melós, de ha mindenhol minőséget várnak el tőle akkor vagy fejlődik vagy felkopik az álla.
 
Abból, amit Maróth mondott. Adná magát, hogy beszállító legyen, de nem az. Mi több: deklarálták, hogy jelenleg alkalmatlan erre. Mivel a teljes hazai gyártású/összeszerelésű járműprogramban benne van az RM úgy tűnik, így egyértelmű kik szerint alkalmatlan.

Azt hittük a RÁBA az egyetlen kurrens hadiipari cégünk, most meg egyszercsak itt az RM egy korábban elképzelhetetlen léptékkel és a RÁBA leírva egyelőre.

Nem akarok cinikus kenni
vagy csak megindokoljuk effektus hogy miért kell e CsabaM a NEilletve a takarék hatalomátvétele.

persze ez nem is áll messze a valóságtól.
Nem mindegy milyen kezekben van a hegedűvonó

Ha mindent jól összefésülnek ingatlanok, üzemek ,1500 ember , beszállítók ,kapcsolatok itt nem felejteni hogy nemzetközi kapcsolatok (!) akkor a Rába egy 100 Mrd s cég !

komoly keleti vonal, USA ...

szóval 12o év !
 
Abból, amit Maróth mondott. Adná magát, hogy beszállító legyen, de nem az. Mi több: deklarálták, hogy jelenleg alkalmatlan erre. Mivel a teljes hazai gyártású/összeszerelésű járműprogramban benne van az RM úgy tűnik, így egyértelmű kik szerint alkalmatlan.

Azt hittük a RÁBA az egyetlen kurrens hadiipari cégünk, most meg egyszercsak itt az RM egy korábban elképzelhetetlen léptékkel és a RÁBA leírva egyelőre.

Azt hittük a RÁBA az egyetlen kurrens hadiipari cégünk, most meg egyszercsak itt az RM egy korábban elképzelhetetlen léptékkel és a RÁBA leírva egyelőre.

ezt ki hitte ?
 
  • Tetszik
Reactions: Bálint