[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

5fec5430113fa197686948.jpg

És tényleg.
De én szerintem van benne sima kézbe vehető palaci is!
 
Én azért igencsak megfontolandó módosításnak érzem ezt a "meszeljük ki fehérre a gumi oldalát" dolgot.
Én kérek elnézést a teljes MH nevében, hogy ez eddig nekünk nem jutott az eszünkbe!:D
Arra is kíváncsi lennék, a SARP-ba tudnánk-e integrálni a szenegáli toronyban látható stratégiai kályhacsöveket, még nem késő, ne szalasszuk el a vissza nem térő alkalmat. :D
A nagy űrméret önmagában komoly elrettentő erőt jelenthetne. :p

Kicsit ez is off, de nekem mostanában az volt új info, hogy a németektől kifejezetten a Rheinmetall volt az a vállalat, amelyik a törökökkel kiterjedt, bennsőséges kapcsolatokat ápolt.
Papperger úr bejáratos volt(?) Erdoganhoz is.
2017-2019 ig a BMC és a Rheinmetall vegyesvállalata vitte az Altay projektet, ekkor kellett politikai nyomásra kiszállniuk.
Az MKEK-val is volt vegyesvállalatuk.

Annyiban releváns a dolog, hogy a Rheinmetallnak ezek alapján egyáltalán nem újdonság a szoros együttműködés a török hadiiparral.
 
Arra is kíváncsi lennék, a SARP-ba tudnánk-e integrálni a szenegáli toronyban látható stratégiai kályhacsöveket, még nem késő, ne szalasszuk el a vissza nem térő alkalmat. :D
A nagy űrméret önmagában komoly elrettentő erőt jelenthetne. :p

Kicsit ez is off, de nekem mostanában az volt új info, hogy a németektől kifejezetten a Rheinmetall volt az a vállalat, amelyik a törökökkel kiterjedt, bennsőséges kapcsolatokat ápolt.
Papperger úr bejáratos volt(?) Erdoganhoz is.
2017-2019 ig a BMC és a Rheinmetall vegyesvállalata vitte az Altay projektet, ekkor kellett politikai nyomásra kiszállniuk.
Az MKEK-val is volt vegyesvállalatuk.

Annyiban releváns a dolog, hogy a Rheinmetallnak ezek alapján egyáltalán nem újdonság a szoros együttműködés a török hadiiparral.
Igen, a németek nyakig benne voltak az új török mbt-fejlesztésben. Ki kellett szállniuk, azóta szenvednek a dél-koreai hajtáslánccal.
 
Az oszlopmenet ugyan az mint a dugó,ha az eleje lassít valamiért akkor a vége sokkal jobban lassít.Ha nincs sebességtartalék akkor a büdös életbe nem éri utol az elejét a vége.
Szia,

Szamomra ez pont azt jelenti, hogy kell a gyors sebesseg kepessege!

Tehat ha pl. 50% sebessegtartalekra van szukseg, ebben az esetben akkor mehet 60-nal az oszlop, ha egyenkent kepesek 90-nel menni a benne (hatul) levo jarmuvek, viszont ha 80-nal akar menni az oszlop, akkor kepesnek kell lenni egyenkent 120-szal menni a jarmuveknek.
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
Szia,

Szamomra ez pont azt jelenti, hogy kell a gyors sebesseg kepessege!

Tehat ha pl. 50% sebessegtartalekra van szukseg, ebben az esetben akkor mehet 60-nal az oszlop, ha egyenkent kepesek 90-nel menni a benne (hatul) levo jarmuvek, viszont ha 80-nal akar menni az oszlop, akkor kepesnek kell lenni egyenkent 120-szal menni a jarmuveknek.
A képesség szükségességét nem vitatja senki, de csak ritka optimális körülmények közt tudod kihasználni.
 
  • Tetszik
Reactions: bel
Jó hírnek tartom, hogy azért nem teljesen török, ami török.
A cseh ADS járműipari részegységgyártó terméknek tűnik a független kerékfelfüggesztésű futómű és meghajtás.
Elég jó referenciákkal rendelkeznek, nem tűnik rossznak....



AX80-front.jpg
Uhhhh de szép portálhíd. Régi Nivák milyen királyság autók lennének egy ilyen kicsinyített cuccal? (ok így is azok)
 
Jó hírnek tartom, hogy azért nem teljesen török, ami török.
A cseh ADS járműipari részegységgyártó terméknek tűnik a független kerékfelfüggesztésű futómű és meghajtás.
Elég jó referenciákkal rendelkeznek, nem tűnik rossznak....



AX80-front.jpg
Azért a Cummins motor és az Allison váltó se tipikus török termékek.
 
TURKI

ASELSAN won contract for Serdar Anti-Tank Missile Launching System and Seda Gunshot Detection System​

12 469 megtekintés
382
9
Megosztás
Mentés
Bejelentés

NewWeapons Update



FELIRATKOZÁS
Közzététel: 2020. dec. 31.
Turkey’s ASELSAN has won a $38 million contract for Serdar Anti-Tank Missile Launching System and Seda Gunshot Detection System. On December 31, the company notified Public Disclosure Platform (known by its Turkish acronym KAP) regarding the deal. “Between ASELSAN and an international customer; For the export of command and control system, anti-tank missile launch systems, inertial navigation systems and firing point detection systems, an international sales contract with a total value of $ 38,266,780 was signed,” ASELSAN’s statement to KAP said. The international customer is likely to be Qatar, which placed an order for additional armored vehicles built by Barzan Holdings this August. Barzan holdings in turn signed a contract with Nurol Makina, a subsidiary of Nurol Holdings. Doha has previously bought 100 NMS (Yörük) 4 × 4 and 400 Ejder Yalçın 4X4 vehicles, both of which are produced by Norul Makina. The former is larger and can accommodate nine personnel. It supports a wider range of roles such as air defense, reconnaissance, command & control, mine clearance, and tactical missile launching. NMS lacks mine clearance capabilities of the Ejder and can only transport only up to seven personnel in its V-shaped single-hull body, making it better suited for escort missions and as a support for convoys. The newly ordered ASELSAN systems are fitted onto Norul Makina vehicles. Handing over of the first batch of vehicles ordered this year will take place in 2021, coinciding with the expected delivery of the ASELSAN systems. Qatari military will get its second batch of vehicles in 2022.
 
Katar miért választ ukrán technikát?
Magyar Honvéd magazin infó:
Ha az értesülések jók, akkor az ukrán Szkif irányított páncéltörő rakétákkal felszerelt Serdar távirányított fegyvertornyokat kap Katar hadserege, 38 millió dollárért. Az ASELSAN gyártotta rendszer vélhetően a már korábban megvásárolt 100 darab NMS és 400 darab Ejder Yalçın járművek egy részére kerül fel majd.