De én szerintem van benne sima kézbe vehető palaci is!
És tényleg.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
De én szerintem van benne sima kézbe vehető palaci is!
És tényleg.
Óvatosan. Tegnap a Yalcsin külcsínéről beszéltünk, de azt nem lehet, ezért ma már a Gidrány hátránya a téma...Az Ejder Yalcin-t úgy ejtjük, hogy Erdély Ajcsi?
Arra is kíváncsi lennék, a SARP-ba tudnánk-e integrálni a szenegáli toronyban látható stratégiai kályhacsöveket, még nem késő, ne szalasszuk el a vissza nem térő alkalmat.Én azért igencsak megfontolandó módosításnak érzem ezt a "meszeljük ki fehérre a gumi oldalát" dolgot.
Én kérek elnézést a teljes MH nevében, hogy ez eddig nekünk nem jutott az eszünkbe!
Szerintem ilyen rendszer van benne!APC Interior Security Forces | Nero Industry És ez bizony autómata rendszer a motortérben az a kis vörös kocka a tűzérzékelő ami a gyártó honlapján pont középen van!
És tényleg.
Meg is van:We accomplished to find a user for our ARES explosion detection and fire suppression systems in the Middle Eastern region as well | Nero IndustrySzerintem ilyen rendszer van benne!APC Interior Security Forces | Nero Industry És ez bizony autómata rendszer a motortérben az a kis vörös kocka a tűzérzékelő ami a gyártó honlapján pont középen van!
Igen, a németek nyakig benne voltak az új török mbt-fejlesztésben. Ki kellett szállniuk, azóta szenvednek a dél-koreai hajtáslánccal.Arra is kíváncsi lennék, a SARP-ba tudnánk-e integrálni a szenegáli toronyban látható stratégiai kályhacsöveket, még nem késő, ne szalasszuk el a vissza nem térő alkalmat.
A nagy űrméret önmagában komoly elrettentő erőt jelenthetne.
Kicsit ez is off, de nekem mostanában az volt új info, hogy a németektől kifejezetten a Rheinmetall volt az a vállalat, amelyik a törökökkel kiterjedt, bennsőséges kapcsolatokat ápolt.
Papperger úr bejáratos volt(?) Erdoganhoz is.
2017-2019 ig a BMC és a Rheinmetall vegyesvállalata vitte az Altay projektet, ekkor kellett politikai nyomásra kiszállniuk.
Az MKEK-val is volt vegyesvállalatuk.
Annyiban releváns a dolog, hogy a Rheinmetallnak ezek alapján egyáltalán nem újdonság a szoros együttműködés a török hadiiparral.
A motorral is mert nem kaptak MTU-t.Igen, a németek nyakig benne voltak az új török mbt-fejlesztésben. Ki kellett szállniuk, azóta szenvednek a dél-koreai hajtáslánccal.
Igen, érdekes, motort, hajtóművet és váltót gyártani a legnehezebb.A motorral is mert nem kaptak MTU-t.
Szia,Az oszlopmenet ugyan az mint a dugó,ha az eleje lassít valamiért akkor a vége sokkal jobban lassít.Ha nincs sebességtartalék akkor a büdös életbe nem éri utol az elejét a vége.
A képesség szükségességét nem vitatja senki, de csak ritka optimális körülmények közt tudod kihasználni.Szia,
Szamomra ez pont azt jelenti, hogy kell a gyors sebesseg kepessege!
Tehat ha pl. 50% sebessegtartalekra van szukseg, ebben az esetben akkor mehet 60-nal az oszlop, ha egyenkent kepesek 90-nel menni a benne (hatul) levo jarmuvek, viszont ha 80-nal akar menni az oszlop, akkor kepesnek kell lenni egyenkent 120-szal menni a jarmuveknek.
Uhhhh de szép portálhíd. Régi Nivák milyen királyság autók lennének egy ilyen kicsinyített cuccal? (ok így is azok)Jó hírnek tartom, hogy azért nem teljesen török, ami török.
A cseh ADS járműipari részegységgyártó terméknek tűnik a független kerékfelfüggesztésű futómű és meghajtás.
Elég jó referenciákkal rendelkeznek, nem tűnik rossznak....
Azért a Cummins motor és az Allison váltó se tipikus török termékek.Jó hírnek tartom, hogy azért nem teljesen török, ami török.
A cseh ADS járműipari részegységgyártó terméknek tűnik a független kerékfelfüggesztésű futómű és meghajtás.
Elég jó referenciákkal rendelkeznek, nem tűnik rossznak....
Így van, de azt már tudtuk. Én a futomurol nem tudtam, de azért le kell ellenőrizni. Lehetnek változások.....Azért a Cummins motor és az Allison váltó se tipikus török termékek.
jah még a végén Rába lesz benne.....Így van, de azt már tudtuk. Én a futomurol nem tudtam, de azért le kell ellenőrizni. Lehetnek változások.....