30-50cm esett.Milyen gumit használhatnak ezek? Vagy ónos havazás van ott vagy mi ez? Itthon ez a whatever havazás, ezen gond nélkül elmegy bármi.

30-50cm esett.Milyen gumit használhatnak ezek? Vagy ónos havazás van ott vagy mi ez? Itthon ez a whatever havazás, ezen gond nélkül elmegy bármi.

Milyen gumit használhatnak ezek? Vagy ónos havazás van ott vagy mi ez? Itthon ez a whatever havazás, ezen gond nélkül elmegy bármi.
Nyilván nyárit, és ellenük lejt a pálya, ott simán lehet ilyen gond nyári gumival, ha elfogy a lendület, álló helyzetből sokszor nem fogsz tudni megindulni. Spanyolországban nincs hó nagyon, így téli gumi sincs. Mellesleg sózás sem - ismerős autóvásárlásánál láttam spanyolból beozott Prius alját, egy szem rozsda nem volt rajta, hiszen totál száraz környezetben operált eddig.

Óvodás logikai érvelés.Akinek az a véleménye, hogy itt Európâban kell sanyargatni a népet mindenféle drâkói szabályokkal, hogy „ megmentsük a Földet“, annak ajánlom a sok youtube csatornât, ahol az âzsiai vagy afrikai forgalmat mutatjâk.( India, Bangladesh stb.) vagy ahol pl a Mekongon a hajózâst. Amig mashol nem hoznak bennünket be a CO2 kibocsâjtâsban, addig én itt semmit nem csinálnèk. Sajât magunk alatt vâgjuk az âgat, amin ülünk. De csak rajta, én kibirom, de sokan nem.
Lehet, de erre az irreális, zöldtalibân tempóra semmi szükség.Óvodás logikai érvelés.
Csak azért mert a föld másik felén esetleg belesz@rnak a környezeti szabályokba nekünk még nem kell, és ha a szabályozásokkal nem is mentjük meg a földet (mondjuk ez is hibás fogalom, mert a földet nem kell megmenteni) attól még hatással tudunk lenni a városaink levegőminőségére például, ami közvetlenül is befolyásolja sokunk életét, annak minőségét. Továbbá a szabályozásoknak iránymutató szerepük is van, ami a környezetkímélő, megújuló technológiák fejlesztése felé tereli a gazdasági szereplőket.
Apró hiba, hogy a villanyautózás jelenlegi formájában nem "menti meg a Földet". Éppenséggel a 3. világban a ritkaföldfém bányászat csak további károkat okoz, itt meg legfeljebb minimális lokális emissziócsökkenés a városban. Globálisan meg szart sem ér.Óvodás logikai érvelés.
Csak azért mert a föld másik felén esetleg belesz@rnak a környezeti szabályokba nekünk még nem kell, és ha a szabályozásokkal nem is mentjük meg a földet (mondjuk ez is hibás fogalom, mert a földet nem kell megmenteni) attól még hatással tudunk lenni a városaink levegőminőségére például, ami közvetlenül is befolyásolja sokunk életét, annak minőségét. Továbbá a szabályozásoknak iránymutató szerepük is van, ami a környezetkímélő, megújuló technológiák fejlesztése felé tereli a gazdasági szereplőket.
Kina, US, India a vilâg CO2 kibocsâjtâsânak felét adjâk. Németorszâg csak 2%-ot. Ha Németország megszünne holnap reggel, az semmit sem változtatna a vilâgklimân. De rajta, tüzzünk ki minél radikálisabb ( és irreâlisabb) célokat, hogy mutassuk meg morâlis magasabbrendüsegünket.
Ejnye, nem szoktál te ennyire felszines lenni..Apró hiba, hogy a villanyautózás jelenlegi formájában nem "menti meg a Földet". Éppenséggel a 3. világban a ritkaföldfém bányászat csak további károkat okoz, itt meg legfeljebb minimális lokális emissziócsökkenés a városban. Globálisan meg szart sem ér.
Ameddig a világ nagy része atomenergia ellenes és csak az ökobarom megoldásokat promotálja, addig még az is jobb szinte, ha nincs villanyautó...
Kellett volna a végére egy kék Subaru ahogy lazán felmegy, most kaszálhatnának
(szlovákoknál elég sokat látni felénk, gondolom nem véletlenül)

Fene tudja, de ha van a hó alatt egy jó kis black ice, azon semmi nem fog megtapadni.Milyen gumit használhatnak ezek? Vagy ónos havazás van ott vagy mi ez? Itthon ez a whatever havazás, ezen gond nélkül elmegy bármi.
De, elég durván igaz. Mert, ha tiszta és OLCSÓ áram van, akkor szinte minden van.Ejnye, nem szoktál te ennyire felszines lenni..
Apró hiba, nem írtam, hogy a villanyautózás megmentené a földet. Nem beszélve, hogy azt viszont írtam, hogy rossz az analógia, mert nem a földet kell megmenteni.
Szerintem te is pontosan tudod, hogy az atomenergia sem tudja megváltani a világot. Nem vagyok ellene, de megvannak a korlátai.
A minimális lokális emisszió csökkenésről meg kérdezz meg a léguti betegségekben szenvedőket.
egy része a két szék között föld 4 évszakos gumikat isteníti vallásos hittel, teljesen ignorálva a racionalitást.
Veszprémben valami 3 ezer forintért vagy kicsit drágábban cseréli a gumis a Golfon a szetteket úgy, hogy megvizsgálja, nyomást állít és centírozza mellette. Aki ennyit nem hajlandó rákölteni az ott is rohadjon meg ahol van.másik meg az, hogy pénzbe kerül cserélgetni
Én is ~3 év múlva 4 évszakost fogok venni a nyári helyett, a télit meg odaadom ajándékba a felnihez.Egy prémium négyévszakos teljesítményével nincsen az ég világos semmi baj, ha nincs extrém futásteljesítményed, vagy extrém igénybevétel (azaz úgy nagyjából a felhasználók 90%-a), ezt max azok állítják, akiknek sosem volt, és / vagy a Tesco budget osztályáról vásárolnak gumit.
Nincs műhelyem, meg volt is vele tapasztalatom. Nyáron gyorsan kopik, hidegben meg megkeményedik. Kösz nem, nekem belefér az életembe 4 évente 2x100 ezer gumira, meg évente 4 óra munka. Helyem van tárolni, neked meg jó csodálkozást majd az első igazi téli napon.Két féle típusú embertől láttam eddig fikázni egy jó négyévszakos gumit: akinek gumisműhelye van, meg akinek zéró tapasztalata van négyévszakosokkal.
Mondjuk tényleg függ a futásmennyiségtől is.Én is ~3 év múlva 4 évszakost fogok venni a nyári helyett, a télit meg odaadom ajándékba a felnihez.
Ma már teljesen jók a magyar utakra.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..