Erre a csatornára jellemző, hogy a címbéli mellett foglalkozik valami teljesen mással a videó közepétől.
B-1B bemutató videó, ami egyszer csak átvált Gripen bemutató videóvá, magyar Gripenekkel illusztrálva.
B-1 Lancer deployment to Europe
The United States Air Force is planning a Bomber Task Force (BTF) deployment with four Rockwell B-1B Lancers to Ørland (Norway) in February 2021.
The date of arrival is not clear yet, but is said to be somewhere in late week 7 or early week 8.
US to deploy B-1B bombers to Norway for first time
The United States is deploying Rockwell B-1B Lancer bombers to Norway for the first time, US European Command (USEUCOM) announced on 2 February.www.janes.com
Itt esetleg?Namármost ilyet a Tu-160-as nem tud. Vagy tud, de nem mutogatják:
Úgy borítanak le, mint két vadászgép.
Namármost ilyet a Tu-160-as nem tud. Vagy tud, de nem mutogatják:
Úgy borítanak le, mint két vadászgép.
A videón a Tu-160-as kb 45-50 fokig van bedöntve, míg a két B-1B ferde leborítást végez. Tehát több, mint 90 fokra vannak bedöntve, ezzel szemben én idáig Tu-160-astól "csak" 45-60 fok körüli bedöntést láttam, amikor a szárny teljesen hátra van nyilazva.![]()
Ostrava 2016 NATO Days - HTKA - Haditechnikai Kerekasztal
Szeptember 17-18-án 15. alkalommal is megrendezésre került a NATO Days Ostravában, tehát egyfajta mini jubileum volt ez a rendezvénysorozat számára.htka.hu
Természetesen ettől a B-1B nem egy vadászgép, bár azért a B-52-höz képest tud egy-két dolgot. Pl. lehet vele orsózni és ez nem öncélú. Adott esetben, ha szükség van erre, akkor a B-1B sokkal hamarabb képes elérni az alacsonyabb magassági tartományt, mert negatív túlterhelésű manőver helyett egy fél orsót bemutatva gyorsan süllyedhet. A gép maximálisan engedélyezett túlterhelési limitje +3G.
Ennél többet is tudna.
Ez most miért is jó és mihez kell a B-1B-nek? Milyen körülmények között van szüksége erre?A videón a Tu-160-as kb 45-50 fokig van bedöntve, míg a két B-1B ferde leborítást végez. Tehát több, mint 90 fokra vannak bedöntve, ezzel szemben én idáig Tu-160-astól "csak" 45-60 fok körüli bedöntést láttam, amikor a szárny teljesen hátra van nyilazva.
A Tu-160-as maximális megengedett túlterhelési értéke 2.5g, hogy ebbe a pilóták mit tudnak belemanőverezni, az rajtuk múlik.
Mivel a Tu-160-as - a B-1B-vel ellentétben - szinte soha nem szerepel bemutatókon, egy-egy áthúzást leszámítva (Tambov, Kazany, ezek majdnem minden évben vannak), ami manőverezést látni lehet a típustól, az a maximális nyilazással, teljes utánégetéssel 60 fokra bedöntés és esetleg egy 90-fokos húzott forduló.
Mint itt:
A B-1B kis magasságú, terepkövető behatolásra alkalmas manőverezőképességre lett felkészítve, aminek hozadéka ez a látványos ferde leborítás is, ahogy az is, hogy tudnak vele orsózni, ha akarnak.Ez most miért is jó és mihez kell a B-1B-nek? Milyen körülmények között van szüksége erre?
A 17 példányból négy tartós tárolásba kerül a David-Monthan légibázison, ezek alkatrészbázisként funkcionálnak majd a repülőképes Lancerek számára, melyeket a USAF 2040-ig tervez hadrendben tartani.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..