B-1 Lancer (Rockwell,USA)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

B-1B bemutató videó, ami egyszer csak átvált Gripen bemutató videóvá, magyar Gripenekkel illusztrálva.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

B-1B bemutató videó, ami egyszer csak átvált Gripen bemutató videóvá, magyar Gripenekkel illusztrálva.
Erre a csatornára jellemző, hogy a címbéli mellett foglalkozik valami teljesen mással a videó közepétől.
 
h267fvbz32761.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and fip7
B-1 Lancer deployment to Europe

The United States Air Force is planning a Bomber Task Force (BTF) deployment with four Rockwell B-1B Lancers to Ørland (Norway) in February 2021.
The date of arrival is not clear yet, but is said to be somewhere in late week 7 or early week 8.
 
  • Tetszik
Reactions: BJani
Namármost ilyet a Tu-160-as nem tud. Vagy tud, de nem mutogatják:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Úgy borítanak le, mint két vadászgép.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt esetleg?
 
Namármost ilyet a Tu-160-as nem tud. Vagy tud, de nem mutogatják:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Úgy borítanak le, mint két vadászgép.


Természetesen ettől a B-1B nem egy vadászgép, bár azért a B-52-höz képest tud egy-két dolgot. Pl. lehet vele orsózni és ez nem öncélú. Adott esetben, ha szükség van erre, akkor a B-1B sokkal hamarabb képes elérni az alacsonyabb magassági tartományt, mert negatív túlterhelésű manőver helyett egy fél orsót bemutatva gyorsan süllyedhet. A gép maximálisan engedélyezett túlterhelési limitje +3G.


Ennél többet is tudna.
 

Természetesen ettől a B-1B nem egy vadászgép, bár azért a B-52-höz képest tud egy-két dolgot. Pl. lehet vele orsózni és ez nem öncélú. Adott esetben, ha szükség van erre, akkor a B-1B sokkal hamarabb képes elérni az alacsonyabb magassági tartományt, mert negatív túlterhelésű manőver helyett egy fél orsót bemutatva gyorsan süllyedhet. A gép maximálisan engedélyezett túlterhelési limitje +3G.

Ennél többet is tudna.
A videón a Tu-160-as kb 45-50 fokig van bedöntve, míg a két B-1B ferde leborítást végez. Tehát több, mint 90 fokra vannak bedöntve, ezzel szemben én idáig Tu-160-astól "csak" 45-60 fok körüli bedöntést láttam, amikor a szárny teljesen hátra van nyilazva.
A Tu-160-as maximális megengedett túlterhelési értéke 2.5g, hogy ebbe a pilóták mit tudnak belemanőverezni, az rajtuk múlik.
Mivel a Tu-160-as - a B-1B-vel ellentétben - szinte soha nem szerepel bemutatókon, egy-egy áthúzást leszámítva (Tambov, Kazany, ezek majdnem minden évben vannak), ami manőverezést látni lehet a típustól, az a maximális nyilazással, teljes utánégetéssel 60 fokra bedöntés és esetleg egy 90-fokos húzott forduló.

Mint itt:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A videón a Tu-160-as kb 45-50 fokig van bedöntve, míg a két B-1B ferde leborítást végez. Tehát több, mint 90 fokra vannak bedöntve, ezzel szemben én idáig Tu-160-astól "csak" 45-60 fok körüli bedöntést láttam, amikor a szárny teljesen hátra van nyilazva.
A Tu-160-as maximális megengedett túlterhelési értéke 2.5g, hogy ebbe a pilóták mit tudnak belemanőverezni, az rajtuk múlik.
Mivel a Tu-160-as - a B-1B-vel ellentétben - szinte soha nem szerepel bemutatókon, egy-egy áthúzást leszámítva (Tambov, Kazany, ezek majdnem minden évben vannak), ami manőverezést látni lehet a típustól, az a maximális nyilazással, teljes utánégetéssel 60 fokra bedöntés és esetleg egy 90-fokos húzott forduló.

Mint itt:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez most miért is jó és mihez kell a B-1B-nek? Milyen körülmények között van szüksége erre?
 
Ez most miért is jó és mihez kell a B-1B-nek? Milyen körülmények között van szüksége erre?
A B-1B kis magasságú, terepkövető behatolásra alkalmas manőverezőképességre lett felkészítve, aminek hozadéka ez a látványos ferde leborítás is, ahogy az is, hogy tudnak vele orsózni, ha akarnak.