B-1 Lancer (Rockwell,USA)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

szzsolt81

Well-Known Member
2020. október 24.
5 706
4 260
113
h267fvbz32761.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and fip7

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 579
26 507
113
B-1 Lancer deployment to Europe

The United States Air Force is planning a Bomber Task Force (BTF) deployment with four Rockwell B-1B Lancers to Ørland (Norway) in February 2021.
The date of arrival is not clear yet, but is said to be somewhere in late week 7 or early week 8.
 
  • Tetszik
Reactions: BJani
M

molnibalage

Guest
Namármost ilyet a Tu-160-as nem tud. Vagy tud, de nem mutogatják:


Úgy borítanak le, mint két vadászgép.


Természetesen ettől a B-1B nem egy vadászgép, bár azért a B-52-höz képest tud egy-két dolgot. Pl. lehet vele orsózni és ez nem öncélú. Adott esetben, ha szükség van erre, akkor a B-1B sokkal hamarabb képes elérni az alacsonyabb magassági tartományt, mert negatív túlterhelésű manőver helyett egy fél orsót bemutatva gyorsan süllyedhet. A gép maximálisan engedélyezett túlterhelési limitje +3G.


Ennél többet is tudna.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 757
66 588
113

Természetesen ettől a B-1B nem egy vadászgép, bár azért a B-52-höz képest tud egy-két dolgot. Pl. lehet vele orsózni és ez nem öncélú. Adott esetben, ha szükség van erre, akkor a B-1B sokkal hamarabb képes elérni az alacsonyabb magassági tartományt, mert negatív túlterhelésű manőver helyett egy fél orsót bemutatva gyorsan süllyedhet. A gép maximálisan engedélyezett túlterhelési limitje +3G.

Ennél többet is tudna.
A videón a Tu-160-as kb 45-50 fokig van bedöntve, míg a két B-1B ferde leborítást végez. Tehát több, mint 90 fokra vannak bedöntve, ezzel szemben én idáig Tu-160-astól "csak" 45-60 fok körüli bedöntést láttam, amikor a szárny teljesen hátra van nyilazva.
A Tu-160-as maximális megengedett túlterhelési értéke 2.5g, hogy ebbe a pilóták mit tudnak belemanőverezni, az rajtuk múlik.
Mivel a Tu-160-as - a B-1B-vel ellentétben - szinte soha nem szerepel bemutatókon, egy-egy áthúzást leszámítva (Tambov, Kazany, ezek majdnem minden évben vannak), ami manőverezést látni lehet a típustól, az a maximális nyilazással, teljes utánégetéssel 60 fokra bedöntés és esetleg egy 90-fokos húzott forduló.

Mint itt:

 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 579
26 507
113
A videón a Tu-160-as kb 45-50 fokig van bedöntve, míg a két B-1B ferde leborítást végez. Tehát több, mint 90 fokra vannak bedöntve, ezzel szemben én idáig Tu-160-astól "csak" 45-60 fok körüli bedöntést láttam, amikor a szárny teljesen hátra van nyilazva.
A Tu-160-as maximális megengedett túlterhelési értéke 2.5g, hogy ebbe a pilóták mit tudnak belemanőverezni, az rajtuk múlik.
Mivel a Tu-160-as - a B-1B-vel ellentétben - szinte soha nem szerepel bemutatókon, egy-egy áthúzást leszámítva (Tambov, Kazany, ezek majdnem minden évben vannak), ami manőverezést látni lehet a típustól, az a maximális nyilazással, teljes utánégetéssel 60 fokra bedöntés és esetleg egy 90-fokos húzott forduló.

Mint itt:

Ez most miért is jó és mihez kell a B-1B-nek? Milyen körülmények között van szüksége erre?
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 757
66 588
113
Ez most miért is jó és mihez kell a B-1B-nek? Milyen körülmények között van szüksége erre?
A B-1B kis magasságú, terepkövető behatolásra alkalmas manőverezőképességre lett felkészítve, aminek hozadéka ez a látványos ferde leborítás is, ahogy az is, hogy tudnak vele orsózni, ha akarnak.