Repülőesemények (balesetek, szerencsétlenségek) - katonai gépekkel

Ahogy nézem, ez távvezeték, tehát NEM szigetelt, ami a nagytestű madarak halálának okozója... :( :( :(
Te, azonos potenciálon van a fickó azzal a fázissal amire rátekeredett, attól, hogy vizes lesz nem lesz semmi baja mert nincs potenciálkülönbség ami miatt áramot indítana benne a feszültség.
Akkor lesz baja, ha testet érint vagy másik fázist....
A madarak is azért pusztulnak el, mert rövidzárat csinálnak.
Az megvan ugye, hogy a verebek, galambok stb a 0,4kV-on ücsörögnek és mégse pusztulnak el, közben pedig a meddő melegíti a kis lábacskájukat?
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Rövidzárlatot csinálhat a vizes zsinór is, mely jól láthatóan több dróttal is érintkezik...
Az csak 1 vezetékkel érintkezik megnyugtatlak, a videón is látszik, mellesleg ha érintkezne az a kis ejtőernyő zsinór nem szigetelne neked se 2F se FN zárlati áramot.
Amennyiben érintette volna akkor egy ilyen jelenség következtében lepottyant volna:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Learjet katasztrófa Mexikóban, mind a hat fő a fedélzeten tartózkodók közül életét vesztette:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Két hete történt a baleset

Lezuhant a mexikói légierő Learjet szállítógépe. 6 katona életét vesztette.

 
Nincs saját topikja a típusnak, így akkor ide...

Turkish_KT-1_1.jpg


Pénteken lezuhant a Török Légierő egyik KT-1T típusú gyakorlógépe is.

A military plane crashed into the sea during a training flight, Turkey’s defence ministry said Friday, adding that its two pilots were rescued.
The KT-1 type plane crashed off the Aegean coastal town of Foca, in the western Izmir province, the ministry said.
HaberTurk television and other media reported that the pilots, who ejected safely, were taken to a hospital but were not in serious condition.
The cause of the crash was being investigated, the ministry said.


This is the second known KT-1T incident since they were introduced into service in 2010. The first incident occurred during test flights with Turkish Aviation Industries, the Turkish assigned manufacturer, building the KT-1 under license), on 9 February 2011 (serial 10-08/08). During the reverse spin manoeuvre, the flight test engineer ejected due to a faulty ejection seat but landed safely. The test pilot did not eject and landed the plane intact.

Back in October 2010, Korea Aerospace Industries (KAI) unveiled the first of 40 ordered KT-1T basic trainers for the Turkish Air Force during a rollout ceremony at their Sacheon facilities. The KT-1T replaced the Cessna T-37B/C. The first five were produced at KAI's facilities. The remainder were produced by Turkish Aviation Industries.


 
  • Szomorú
Reactions: fishbed
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A csóka asszem mindent megtett azért, hogy jól beleálljon az anyaföldbe... Alacsonyan, de legalább lassan, nagy bedöntéssel, turbulens időben... Ideális recept, ha ki akarod magad nyírni.

Nem hittem volna amúgy, hogy egy teljes perc is lesz a perecelésig, én már a 13. másodpercnél vártam a fák közé bezúzást...
 
Azt hittem valami baja van repülőnek s keresi, hogy hova tudná letenni kvázi egy darabban.
 
A csóka asszem mindent megtett azért, hogy jól beleálljon az anyaföldbe... Alacsonyan, de legalább lassan, nagy bedöntéssel, turbulens időben... Ideális recept, ha ki akarod magad nyírni.

Nem hittem volna amúgy, hogy egy teljes perc is lesz a perecelésig, én már a 13. másodpercnél vártam a fák közé bezúzást...
És milyen jóindulatú volt a repülő, hogy mindezt elviselte!
 
  • Tetszik
Reactions: BJani and fishbed
Az elején nagyon túlhúzta, elveszítette a sebességet, utána azt még visszanyerte, de nem értem a körözést az emberek és a pálya felett. Keresett volna egy mezőt és letette volna....