Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ha lenne időm, akkor egy régi Honda Gyro Canopy-t vennék, és a 2-ütemű motorja helyett "villamosítanám".
Városba, elővárosba ezen nem(nagyon) esik/-fúj, jobb mint az autó(parkolási díj: :p ):

2515_3263_L.jpg



...szerintem.
Ahogy magam ismerem, két oldalra "pikk-pakk" raknék magamnak egy-egy víz-felverés elleni "pajzsot".

Vannak érdekes "darabok" is :

Honda-Gyro-S-Right-Side.jpg
stb...




;) :

gyro.jpg



Itt jól látszik a konstrukció érdekessége (ami eredetileg, régen angol volt, BSA Ariel ):

Honda-Gyro-Rear-Lean.jpg



...vidéken is jól használható :D :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

160e HUF otthon( nem reklám: hasznaltauto.hu), nem is sok, csak ennek nincs bukó-kerete/eső-védője :( :

16301151_1.jpg



...
 
De ehhez mind a kettőnek fasznak kellett lennie. (nyilván aki sávot váltott a nagyobb fasz, de a másik is az volt)
Ha tudsz baleset nélkül forgalomban bringázni akkor itt is megy, nem kell belemenni semmilyen adok-kapokba, jól sehogy nem lehet kijönni belőle. Meg fedélzeti kamera kell, lehetőleg olyan ami bringára is okés. (ha találtál megfelelő típust akkor ne habozz itt is elmondani milyen lett, én is akarok)
Nekem csak kocsiba való van, egy barátom ajánlotta, ő nagy tech-kütyü-connosier. Viofo A119 V3+ . Nagyon jó a képe, este is. Mutatott videókat. Még nem szereltem be a sajátom, a hideg miatt (pattintós műanyagok bontása kellene, és nem akarom a patentokat eltörni)
(30k körül, GPS-el, polár szűrővel, asszem áfa nélkül kínából)

Apósjelöltnek 70MAI Smart Dash Cam PRO van, az is egész jó. (~30-35k GPS-el, ÁFÁ-val)

Ezek egyike sem passzol viszont kerékpárhoz, én olyat még láttam, ami mindkettő felhasználáshoz jó lenne, és jó szenzor is van benne (és gps, ami nekem szempont), mindez olcsón.
 
Elkezdtem nézni a videót kihangosítva a TL sugárzómon (Ez régi fotó, azóta már módosítottam):

jRV5ZfD.png

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Erre a zasszony közli, hogy leszek szíves fejhallgatóra átkapcsolni.:mad:

Ezeknek a bárdolatlan női lelkeknek semmi érzéke nincs a nüansznyi finomságokhoz!:hadonaszos:
 
Na, az ilyen balfaszok miatt nincs kedvem a vezetéshez...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Csodás, ezt az embert mi lelte?
Reggel nem indult Bömbi és az asszony Buzikiával kellet bemenni-e vagy mi a rák volt ez ?
Annyi dolgot szegett meg pár méter alatt, hogy csodálkoznék ha nem tiltanák el a vezetéstől pár hónapra.
 
De ehhez mind a kettőnek fasznak kellett lennie. (nyilván aki sávot váltott a nagyobb fasz, de a másik is az volt)
Ha tudsz baleset nélkül forgalomban bringázni akkor itt is megy, nem kell belemenni semmilyen adok-kapokba, jól sehogy nem lehet kijönni belőle. Meg fedélzeti kamera kell, lehetőleg olyan ami bringára is okés. (ha találtál megfelelő típust akkor ne habozz itt is elmondani milyen lett, én is akarok)

A sávot váltó Olaszországban tanult vezetni :D
Sosem felejtem el, mikor Firenzében egy 5 sávos út 3 sávosra szűkült, álltunk a dugóban, a mellettem lévő autóból (amelyik az egyik elfogyó sávban volt) meg mutogatott a sofőr, hogy menjek már arrébb, és folyamatosan húzta rám a kormányt. Mondjuk ő végül belátta, hogy nem fér át :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tudom hogy én is leszek öreg és az elhülyülésem folyamatos, de talán letehetné az autót:
"Az Andrássy út és a Szív utca kereszteződésére vonatkozó szabályok már megváltoztak, de a tévés fejében még a régi maradt meg, ezért gondolta, hogy elsőbbséget kell adnia, majd kanyarodhat."
Hát, szerintem 15éve sem lehetett ott úgy kanyarodni ahogyan csinálta, de elsőbbségadás akkor is volt. Valamint most ott van még a záróvonal, a kötelező haladási irány, de ő ezeket simán áthágta, mert másképpen emlékezett.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
És
ez
vezet...

Legközelebb meg majd nem lesz szerencséje és kit fog megölni?
És sanszosan ezért kb. semmit nem fog kapni. Pár büntipont és mehet a dolgára állatkodni tovább.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
És
ez
vezet...

Legközelebb meg majd nem lesz szerencséje és kit fog megölni?
És sanszosan ezért kb. semmit nem fog kapni. Pár büntipont és mehet a dolgára állatkodni tovább.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Mindenki tol el dolgokat vezetés (meg amúgy minden) közben. Az, hogy nagy baj lesz-e belőle, az általában szerencse és az elkövetett hibák veszélyessége és a töbi vezető rátermettségének és figyelmének összjátéka határozza meg. Nem lehet mindenkit börtönbe küldeni, mert nem lenne senki, aki vezetni mer. Buszt, vonatot, repülőt sem. De gyalog is nagyot lehet esni.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal
Mindenki tol el dolgokat vezetés (meg amúgy minden) közben. Az, hogy nagy baj lesz-e belőle, az általában szerencse és az elkövetett hibák veszélyessége és a töbi vezető rátermettségének és figyelmének összjátéka határozza meg. Nem lehet mindenkit börtönbe küldeni, mert nem lenne senki, aki vezetni mer. Buszt, vonatot, repülőt sem. De gyalog is nagyot lehet esni.
Ez nem "eltolás", ez barom nettó agyhalott.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
Mindenki tol el dolgokat vezetés (meg amúgy minden) közben. Az, hogy nagy baj lesz-e belőle, az általában szerencse és az elkövetett hibák veszélyessége és a töbi vezető rátermettségének és figyelmének összjátéka határozza meg. Nem lehet mindenkit börtönbe küldeni, mert nem lenne senki, aki vezetni mer. Buszt, vonatot, repülőt sem. De gyalog is nagyot lehet esni.

Az a baj, hogy amelyik megússza az a saját számlájára írja, hogy ő faszagyerek, mint a Nyíregyházán évek óta 100-zal cikázó vadbarom, mert a többiek kompenzálják az ő gyökérségét.
Aztán amikor éles szituba kerül akkor összefossa a gatyeszt, pl. én ráhúztam az elválasztóra a kocsit mikor az én sávomban vágódott ki a kanyarból, kerüljön ki ha tud, pár centin múlt, meg is állt utána az út szélén vészvillogóval...
 
És
ez
vezet...

Legközelebb meg majd nem lesz szerencséje és kit fog megölni?
És sanszosan ezért kb. semmit nem fog kapni. Pár büntipont és mehet a dolgára állatkodni tovább.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az az igazán baj, hogy a kolléga nem egy egyéni jelenség, hanem tünet. Akármilyen mocsok fos beláthatatlan idő/útviszony van mindig előkerül egy ilyen önjelölt Schumacher, akinek aztán vrrr mennie kell, mert mennie kell. Látszik, hogy bazi nagy segg köd van, a Niva se véletlen ment annyival amennyivel. A nagyobb koncentráció miatt rohadt fárasztó a vastag ködben vezetni, max ha a memóriádban benne van az útvonal az tud kicsit segíteni. Aztán meg jön a Schumacher tiplizve és neked kell korrigálnod, nehogy az autodidakta pilótából darált hús készüljön a Scania jóvoltából. Múltkor a pályán kerültem ennél jóval sűrűbb ködbe, ráadásul sötét volt és még az eső is szemerkélt. Ilyenkor az első ködlámpa lényegében halottnak a szentelt víz, örültem, hogy az autó elejét láttam meg a kamionosoknak rohadt erős a hátsó ködlámpájuk. Aki ismeri a Pó-síkság fele olaszoknál mekkora ködök vannak évszaktól függetlenül, na valami olyasmi. A pályán nem az a szmöttyögő alkat szoktam lenni, de itt még én is jócskán belassítottam, mert tudtam ennyi a max amivel biztonságosan lehet menni ilyen körülmények közt. 70-80 százaléka az autósoknak hasonlóan cselekedett, a kamionosok elvből konvojszerűen mentek egymás mögött, de persze volt pár főképp német prémiumos, aki mintha szép nyári reggel lenne úgy csapatta.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Az a baj, hogy amelyik megússza az a saját számlájára írja, hogy ő faszagyerek, mint a Nyíregyházán évek óta 100-zal cikázó vadbarom, mert a többiek kompenzálják az ő gyökérségét.
Aztán amikor éles szituba kerül akkor összefossa a gatyeszt, pl. én ráhúztam az elválasztóra a kocsit mikor az én sávomban vágódott ki a kanyarból, kerüljön ki ha tud, pár centin múlt, meg is állt utána az út szélén vészvillogóval...
De lehet, hogy úgy csinál mint én csinálnék, lehúzódik az út szélére, megáll és rágyújt remegve... aztán óvatosabban előz ködben meg úgy általában óvatosabb lesz.
 

"A kormány elfogadta a V0-s vasúti körgyűrű megépítésére vonatkozó stratégiát, hogy az ország logisztikai adottságait még jobban ki tudjuk használni és az elkövetkező évtizedek nyertesei lehessünk – közölte Palkovics László innovációs miniszter. A minap az MTI-nek nyilatkozva Székesfehérváron azt mondta, hogy a megyeszékhelyet is érinti majd a teherforgalmi gyűrű, amely végső soron Záhonyt köti össze Győrrel, Börgönd érintésével. "
 

"A kormány elfogadta a V0-s vasúti körgyűrű megépítésére vonatkozó stratégiát, hogy az ország logisztikai adottságait még jobban ki tudjuk használni és az elkövetkező évtizedek nyertesei lehessünk – közölte Palkovics László innovációs miniszter. A minap az MTI-nek nyilatkozva Székesfehérváron azt mondta, hogy a megyeszékhelyet is érinti majd a teherforgalmi gyűrű, amely végső soron Záhonyt köti össze Győrrel, Börgönd érintésével. "
Ilyenkor lenne jó, ha a MÁV nem adta volna el a teherszállítási leányválalatát az ÖBB-nek...