A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

T-72-őt.

tenor.gif
 
Gyógyszeripart említette.
Wizz airt említette.
Aztán egy mondat.
Komoly hadiipari együttműködés küszöbén állunk.

Ennyi.
Ez szerintem valamilyen drónos együttműködés lesz, a hazai drónfejlesztők adják a meglévő dróntechnológiát, s esetleg a grúzok a harci tapasztalatokat. Nem hiszem, hogy nagyobb kaliberű dologra kell itt számítani
 
Maradjon csak minden régi ami gurul és/vagy lőni lehet vele. Rendeljenek az új cuccokból, mindenki jobban jár.

Szerintem is gyanús a mi technikánk eladása.
Elvileg a 2000-es évek elején elég sok cuccot szedtek össze innen-onnan apránként. Elvileg maguk is csinálják az upgrade-eket. Ha már nem a fém árában viszik a mi feleslegünket, akkor már nyertünk az ügyön. (De ha abban, akkor is, mert mi a mozgásképtelen szarokkal már úgy sem tudunk mit kezdeni)
 
Ez szerintem valamilyen drónos együttműködés lesz, a hazai drónfejlesztők adják a meglévő dróntechnológiát, s esetleg a grúzok a harci tapasztalatokat. Nem hiszem, hogy nagyobb kaliberű dologra kell itt számítani
Ha ez lenne akkor azt szerintem Maróth jelentette volna be. Szerintem valószínűbb, hogy Gidránt fognak venni
 
"A Rába Jármű Kft.-nek a 2000-es évek elején a katonai járművek gyártása vált a fő tevékenységévé, ez azonban az elmúlt két-három évben járműmegrendelések hiányában pótalkatrészgyártásra szűkült. Emiatt döntött úgy tavaly a Rába igazgatósága, hogy a kft. polgári üzletágát a Rába Futómű Kft.-be szervezi át vasszerkezeti szegmens néven. A változás január 1-jén lépett életbe. A január 1-jével végrehajtott integráció után a Rába Jármű Kft. tevékenységi körében a katonai üzletág maradt. Torma János ügyvezető igazgató üzletileg teljesíthetőnek látja a 2021. évet, és azt várja, hogy sikeresen járulnak hozzá a csoport teljesítményéhez.

Az ügyvezető igazgató kifejtette, hogy a katonai területen a megszokott nehézséget az időkorlátok jelentették. Emögött adminisztratív jellegű okok állnak. A költségvetési források megnyílására az év elején általában egy-két hónapot várni kell, viszont a végrehajtást úgy kell megoldani, hogy a tárgyévben ne csak a megrendelt alkatrészek leszállítása, hanem a számlázás és a pénzügyi teljesítés is megtörténjen. Ez azt jelenti, hogy az éves feladatra 12 helyett legfeljebb 9-10 hónap áll rendelkezésre. A cég ugyanakkor tavaly is sikeresen elvégzett minden javítást és kiszállított minden tartalékalkatrész-csomagot, amit a honvédség igényelt.„Megerősítő visszajelzést kaptunk, hogy meg voltak elégedve a munkánkkal. Talán ennél is fontosabb, hogy jelezték, erre az évre is számolhatunk ezekkel az igényekkel” – hangsúlyozta Torma János.

Az ügyvezető beszélt arról is, hogy a polgári üzletágnál ugyancsak kiszolgálták a vevőket, de a minőségben és az időbeliségben is van még tér javulásra. „Ennek okait a cég tavaly megpróbálta megtalálni, és remélem, hogy idén a megoldások is megszületnek. Mondom ezt úgy, hogy ez a tevékenység tulajdonosi döntés alapján már nem a Rába Jármű Kft., hanem a Rába Futómű Kft. tevékenységi körébe tartozik, hiszen január 1-jétől végrehajtott integráció miatt a Rába Jármű Kft. kizárólag a katonai tevékenységet végzi a jövőben. Üzletileg teljesíthetőnek látom a Rába Jármű Kft. idei esztendejét, és bízom benne, hogy az átalakulást követően is sikeresen tudunk működni és hozzájárulni a Rába csoport eredményéhez” – mondta végül Torma János."