[BIZTPOL] Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió)

Miért nem? A fegyverüket ebben a formában nem tudják használni!
8 valahány kiló a cucc, segítség kell a fel és levételhez, pár percnyi üzemanyaggal. ha nem veszed le, nem fog ezzel hajón mozogni, az ott nem a szanzselizé búlvár. nem fogja szeretni a roszz időt...
Soroljam még?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

5 percig bírtam, a vikingeknek annyi.
 
  • Tetszik
Reactions: Lord Gazember
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

5 percig bírtam, a vikingeknek annyi.
Engem ez már rég óta nem zavar. Elengedtem a svédeket, mindig kell egy-két negatív példa, hogy a többi tanuljon belőle.
 
Engem ez már rég óta nem zavar. Elengedtem a svédeket, mindig kell egy-két negatív példa, hogy a többi tanuljon belőle.

Egy utolsó-előtti pillanatban a SAAB áttelepülhetne Mo-ra.

Ha fizetnek is érte! ( ;) )

..akkor a Dél-Afrikai szakemberek is jöhetnek --megmentjük őket is-- 8-10 bőven akciós(árú) Griffel, hogy legyen mit E-F-re modernizálni. :) :) :)
 
Egy utolsó-előtti pillanatban a SAAB áttelepülhetne Mo-ra.
Ha fizetnek is érte! ( ;) )
..akkor a Dél-Afrikai szakemberek is jöhetnek --megmentjük őket is-- 8-10 bőven akciós(árú) Griffel, hogy legyen mit E-F-re modernizálni. :) :) :)
Nézd meg a profiljukat, miből fog érdemleges mennyiséget vásárolni Magyaroszág, hogy meg tudd győzni a gyártás és fejlesztés áttelepítéséről Jacob Wallenberget! Nem fog összejönni, most amikor értelme lenne, így a SAAB romjait majd a fémgyűjtő törzsek széthordják a Skandináv Emirátusokban. A V4 azért lett volna jó ötlet, mert kellő súllyal tudott volna fellépni, mint vásárló az ilyen projektekhez, de a V4 nem létezik, csak illúzió, aminek semmilyen valóságalapja nincs, így olyan cégek, mint a SAAB megszerzésére nincs lehetőségünk. És ne hivatkozzon senki a Rheinmetallra, mert teljesen a magyar adófizetők fizetik a gyárait, amik így az RM-nek akkor is nyereségesek lesznek, ha a magyar megrendelések leszállítása után leállnak végleg.
 
Nézd meg a profiljukat, miből fog érdemleges mennyiséget vásárolni Magyaroszág, hogy meg tudd győzni a gyártás és fejlesztés áttelepítéséről Jacob Wallenberget! Nem fog összejönni, most amikor értelme lenne, így a SAAB romjait majd a fémgyűjtő törzsek széthordják a Skandináv Emirátusokban. A V4 azért lett volna jó ötlet, mert kellő súllyal tudott volna fellépni, mint vásárló az ilyen projektekhez, de a V4 nem létezik, csak illúzió, aminek semmilyen valóságalapja nincs, így olyan cégek, mint a SAAB megszerzésére nincs lehetőségünk. És ne hivatkozzon senki a Rheinmetallra, mert teljesen a magyar adófizetők fizetik a gyárait, amik így az RM-nek akkor is nyereségesek lesznek, ha a magyar megrendelések leszállítása után leállnak végleg.



Viszont urom az örömben, hogy lesz némi eszköz a seregnek, meg a gyár is itt marad.
Szerintem ez jobb, mintha csak megvettuk volna a gépeket magukban.
 
Nézd meg a profiljukat, miből fog érdemleges mennyiséget vásárolni Magyaroszág, hogy meg tudd győzni a gyártás és fejlesztés áttelepítéséről Jacob Wallenberget! Nem fog összejönni, most amikor értelme lenne, így a SAAB romjait majd a fémgyűjtő törzsek széthordják a Skandináv Emirátusokban. A V4 azért lett volna jó ötlet, mert kellő súllyal tudott volna fellépni, mint vásárló az ilyen projektekhez, de a V4 nem létezik, csak illúzió, aminek semmilyen valóságalapja nincs, így olyan cégek, mint a SAAB megszerzésére nincs lehetőségünk. És ne hivatkozzon senki a Rheinmetallra, mert teljesen a magyar adófizetők fizetik a gyárait, amik így az RM-nek akkor is nyereségesek lesznek, ha a magyar megrendelések leszállítása után leállnak végleg.


Ez sajnos így van.

De én nem is megvételt javasolok, hanem menedéket. Ahogy 1000 éven át sokszor, sokaknak megtudtuk tenni, amíg a török hódoltság végéig meg is volt hozzá a szükséges demográfiai, gazdasági, politikai háttér.
Ez "tünt el" 150( + ) év alatt, Habsburg/Francia hallgatólagos jóváhagyással, hogy a "Közép-Európa-i bajkerverővel"/közép-hatalommal ne legyen több baj a gyarmatosítás során.

Kicsibe is lehet (újra-)kezdetnek csinálni... ;)
 
Viszont urom az örömben, hogy lesz némi eszköz a seregnek, meg a gyár is itt marad.
Szerintem ez jobb, mintha csak megvettuk volna a gépeket magukban.
Zalaegerszegről négy német gyártású Lynx árában kapunk majd hármat a gyár költségét beleszámítva. Ez azt jelenti, hogy három helyett négy zászlóalj Lynx is lehetett volna ugyanebből a pénzből! Mondjuk kettő Tatára és kettő az újra önálló dandárrá szervezett Hódmezőre (ott ideiglenesen felújított, de nem modernizált T-72vel mondjuk)! Cserébe van egy gyárunk, ami jelen tudásunk szerint senkinek nem fog Hiúzt gyártani rajtunk kívül, de mégcsak alkatrészt se nagyon! Nem látom hol érte ez meg nekünk!
 
Zalaegerszegről négy német gyártású Lynx árában kapunk majd hármat a gyár költségét beleszámítva. Ez azt jelenti, hogy három helyett négy zászlóalj Lynx is lehetett volna ugyanebből a pénzből! Mondjuk kettő Tatára és kettő az újra önálló dandárrá szervezett Hódmezőre (ott ideiglenesen felújított, de nem modernizált T-72vel mondjuk)! Cserébe van egy gyárunk, ami jelen tudásunk szerint senkinek nem fog Hiúzt gyártani rajtunk kívül, de mégcsak alkatrészt se nagyon! Nem látom hol érte ez meg nekünk!
1. Honnan tudod mennyi nekünk egy lynx pontos darabára ?
2. Honnan a retekből tudod mennyi lenne ha németeknél gyártanák?
3. Majd meglátjuk hova és kinek termel szerintem nagyjából 10 év kell (mire a mi rendeléseink kifutnak), hogy megérte-e vagy nem a piaci helyzettől függően mert jelenleg kétesélyes még bőven.

(tudod mennyire az agyamra tudsz menni amikor előadod a Delphi Jósdát a nagy büdös semmiből)
 
1. Honnan tudod mennyi nekünk egy lynx pontos darabára ?
2. Honnan a retekből tudod mennyi lenne ha németeknél gyártanák?
3. Majd meglátjuk hova és kinek termel szerintem nagyjából 10 év kell (mire a mi rendeléseink kifutnak), hogy megérte-e vagy nem a piaci helyzettől függően mert jelenleg kétesélyes még bőven.

(tudod mennyire az agyamra tudsz menni amikor előadod a Delphi Jósdát a nagy büdös semmiből)
A Rheinmetalltól tudom:
Screenshot-2021-02-05.jpg

forrás: Rheinmetall Investor Update 2021

Egy járműre jutó költségek:

Magyarország: 14 millió Euró
Csehország: 10 millió Euró
Ausztrália: 11 millió Euró
Egyesült Államok: 10 millió Euró

Ez azért elgondolkodtat, hogy van e értelme annak a Zalaegerszegi gyárnak! Mit nyerünk mi azzal ilyen kis mennyiségű harcjármű rendszeresítése esetén! Mert a majdnem másfélszeres költség az már megvan és ez nem ad okot örömre! Gyakorlatilag amíg az ausztrálok vesznek négy járművet, azon az áron mi csak hármat. A mennyiséget tekintve ez egy komplett zászlóalj magyar relációban, amit Zalaegerszegen betonozunk el.
Ausztrália vagy az USA azért hozzák a német árszínvonalat!
 
A Rheinmetalltól tudom:

Ausztrália vagy az USA azért hozzák a német árszínvonalat!
Azzal tisztában vagy, hogy ez egy jövőre extraporáló becslés és fingod sincs mit tartalmaz. Ne játszd az orákulumot kérlek mert nagyon nem áll jól.... És veled ellentétben nekem fogalmam is van róla miről beszélek.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Azzal tisztában vagy, hogy ez egy jövőre extraporáló becslés és fingod sincs mit tartalmaz. Ne játszd az orákulumot kérlek mert nagyon nem áll jól.... És veled ellentétben nekem fogalmam is van róla miről beszélek.
Ha a Rheinmetall így becsli, akkor ne akarjunk már okosabbak lenni náluk! Mégiscsak ők a gyártó!
 
Ha a Rheinmetall így becsli, akkor ne akarjunk már okosabbak lenni náluk! Mégiscsak ők a gyártó!
A teljes programot becsli arra ami kissé bővebb annál mint amiről információd vannak mind dologi mind időtávlatban. És a becslésbe az opciós pontok is beletartoznak ami vagy realizálódik vagy nem.
Befektetőknek szóló prognózisról beszélünk...
 
http://politic.karpat.in.ua/?p=23157&lang=hu
"Járőrhajók a La Manche-csatornán: Az első konfliktus Nagy-Britannia és Franciaország között a Brexitet követően
A Brexit következményeinek témája nem hagyja el a sajtó címoldalait nemcsak Nagy-Britanniában, hanem az Európai Unióban és az egész világon. Szinte minden héten kialakul kellemetlen helyzet vagy előre nem látható konfliktus, kétoldalú félreértés az Egyesült Királyság és az EU között.
Az Egyesült Királyság két járőrhajót irányít a La Manche csatornán található Jeep brit szigetekre, jelentette be május 6-án a BBC Boris Johnson brit miniszterelnök hivatalos nyilatkozatára hivatkozva..
...Az Egyesült Királyság, tudván, hogy mindez hová vezethet, már bejelentette, hogy a vitás kérdés diplomáciai megoldást igényel.
„A miniszterelnök (Boris Johnson) kijelentette, hogy enyhíteni kell a feszültségeket, és ki kell terjeszteni a Jersey és Franciaország kormánya közötti párbeszédet a halászati zónához való hozzáférésről.”
„A miniszterelnök támogatásáról biztosította Jersey-t és kihangsúlyozta, hogy bármilyen blokád abszolút jogellenesnek minősül” – összegezte a brit kormány képviselője az újságírókkal való találkozón."

http://politic.karpat.in.ua/?p=23143&lang=hu
"Kárpótlást követel Algéria a francia gyarmatosításért
Továbbra is fenntartja követelését Algéria, hogy Franciaország fizessen bánatpénzt a gyarmatosítás 132 éve alatt elkövetett bűncselekményekért – jelentette ki Ammar Belhimer algériai tájékoztatási miniszter és kormányszóvivő szombaton, az országban először megtartott emlékezés napja alkalmából.
Algériában az 1945. május 8-i függetlenségi megmozdulásokra emlékeznek, amelyeket Franciaország vérbe fojtott. A megemlékezésekről egy évvel korábban döntött Abdel-Madzsid Tebbún algériai elnök...
...Az algériai miniszter beszédét idézve a Le Monde című francia napilap emlékeztetett rá: Macron az elmúlt hónapokban számos jelképes gesztust tett a megbékélés érdekében Algéria függetlenségének hatvanadik évfordulója közeledtével. Ugyanakkor Benjamin Stora történész jelentése, amelyen Macron gyarmati emlékezési politikája nyugszik, nem javasolja sem a bocsánatkérést, sem a kárpótlást, ezért sokan bírálják Algériában."
 
Megkezdődött az Európai Unió (EU) Európa jövőjéről szóló konferencia, az egy éven át tartó rendezvénysorozat célja az Európai Unió helyzetének felmérése, valamint az EU hatékonyabbá, demokratikusabbá és ellenállóbbá tétele. Trócsányi László fideszes EP-képviselő a konferenciával összefüggésben kiadott közleményében azt hangsúlyozta: cél az erős tagállamok versenyképes Európájának megteremtése.
Forrás: https://kuruc.info/r/4/228219/
 
  • Tetszik
Reactions: gergo55
http://politic.karpat.in.ua/?p=23157&lang=hu
"Járőrhajók a La Manche-csatornán: Az első konfliktus Nagy-Britannia és Franciaország között a Brexitet követően
A Brexit következményeinek témája nem hagyja el a sajtó címoldalait nemcsak Nagy-Britanniában, hanem az Európai Unióban és az egész világon. Szinte minden héten kialakul kellemetlen helyzet vagy előre nem látható konfliktus, kétoldalú félreértés az Egyesült Királyság és az EU között.
Az Egyesült Királyság két járőrhajót irányít a La Manche csatornán található Jeep brit szigetekre, jelentette be május 6-án a BBC Boris Johnson brit miniszterelnök hivatalos nyilatkozatára hivatkozva..
...Az Egyesült Királyság, tudván, hogy mindez hová vezethet, már bejelentette, hogy a vitás kérdés diplomáciai megoldást igényel.
„A miniszterelnök (Boris Johnson) kijelentette, hogy enyhíteni kell a feszültségeket, és ki kell terjeszteni a Jersey és Franciaország kormánya közötti párbeszédet a halászati zónához való hozzáférésről.”
„A miniszterelnök támogatásáról biztosította Jersey-t és kihangsúlyozta, hogy bármilyen blokád abszolút jogellenesnek minősül” – összegezte a brit kormány képviselője az újságírókkal való találkozón."

http://politic.karpat.in.ua/?p=23143&lang=hu
"Kárpótlást követel Algéria a francia gyarmatosításért
Továbbra is fenntartja követelését Algéria, hogy Franciaország fizessen bánatpénzt a gyarmatosítás 132 éve alatt elkövetett bűncselekményekért – jelentette ki Ammar Belhimer algériai tájékoztatási miniszter és kormányszóvivő szombaton, az országban először megtartott emlékezés napja alkalmából.
Algériában az 1945. május 8-i függetlenségi megmozdulásokra emlékeznek, amelyeket Franciaország vérbe fojtott. A megemlékezésekről egy évvel korábban döntött Abdel-Madzsid Tebbún algériai elnök...
...Az algériai miniszter beszédét idézve a Le Monde című francia napilap emlékeztetett rá: Macron az elmúlt hónapokban számos jelképes gesztust tett a megbékélés érdekében Algéria függetlenségének hatvanadik évfordulója közeledtével. Ugyanakkor Benjamin Stora történész jelentése, amelyen Macron gyarmati emlékezési politikája nyugszik, nem javasolja sem a bocsánatkérést, sem a kárpótlást, ezért sokan bírálják Algériában."

Kéne kérni viszont kárpótlást a több száz évi kalózkodás miatt is.
 
  • Tetszik
Reactions: svajcibeka

egyre kevésbé működik a vétódiplomácia: nem bukott el az egykor megfúrt klímaterv sem: áprilisi hír, hogy az Európai Bizottság, az Európai Parlament, illetve az Európai Unió Tanácsa megállapodott a bizottság klímarendelet-javaslatáról - vagyis végül a magyar fél is rábólintott a közös stratégiára. De célegyenesbe került egy, az EU és az afrikai, valamint karibi és csendes-óceáni államok közötti migrációs megállapodás is. Pedig ezeket korábban fúrta a magyar kormány. Sőt, a jogállamisági mechanizmus is belekerült tavaly decemberben a költségvetési források elosztási szabályozásába.
 

egyre kevésbé működik a vétódiplomácia: nem bukott el az egykor megfúrt klímaterv sem: áprilisi hír, hogy az Európai Bizottság, az Európai Parlament, illetve az Európai Unió Tanácsa megállapodott a bizottság klímarendelet-javaslatáról - vagyis végül a magyar fél is rábólintott a közös stratégiára. De célegyenesbe került egy, az EU és az afrikai, valamint karibi és csendes-óceáni államok közötti migrációs megállapodás is. Pedig ezeket korábban fúrta a magyar kormány. Sőt, a jogállamisági mechanizmus is belekerült tavaly decemberben a költségvetési források elosztási szabályozásába.
Napi.hu, index, hvg stb. mind rárepültek a témára, és teljesen véletlenül kihagytak pár részletet:
https://pestisracok.hu/ha-az-europa...alabbis-gyozott-europaban-a-genderforradalom/
"...mert az újság által idézett dokumentum nem az EU vezetői által elfogadott portói nyilatkozat szövege volt, hanem a szintén az EU-csúcson lévő, szociális partnerszervezetek „portói szociális kötelezettségvállalás” nevű dokumentuma..." :oops: