Csehország kártérítést fog kérni Moszkvától a vrbeticei robbanásért
Legalább egymilliárd koronát.
444.hu
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
8 valahány kiló a cucc, segítség kell a fel és levételhez, pár percnyi üzemanyaggal. ha nem veszed le, nem fog ezzel hajón mozogni, az ott nem a szanzselizé búlvár. nem fogja szeretni a roszz időt...Miért nem? A fegyverüket ebben a formában nem tudják használni!
Engem ez már rég óta nem zavar. Elengedtem a svédeket, mindig kell egy-két negatív példa, hogy a többi tanuljon belőle.
5 percig bírtam, a vikingeknek annyi.
Engem ez már rég óta nem zavar. Elengedtem a svédeket, mindig kell egy-két negatív példa, hogy a többi tanuljon belőle.
Nézd meg a profiljukat, miből fog érdemleges mennyiséget vásárolni Magyaroszág, hogy meg tudd győzni a gyártás és fejlesztés áttelepítéséről Jacob Wallenberget! Nem fog összejönni, most amikor értelme lenne, így a SAAB romjait majd a fémgyűjtő törzsek széthordják a Skandináv Emirátusokban. A V4 azért lett volna jó ötlet, mert kellő súllyal tudott volna fellépni, mint vásárló az ilyen projektekhez, de a V4 nem létezik, csak illúzió, aminek semmilyen valóságalapja nincs, így olyan cégek, mint a SAAB megszerzésére nincs lehetőségünk. És ne hivatkozzon senki a Rheinmetallra, mert teljesen a magyar adófizetők fizetik a gyárait, amik így az RM-nek akkor is nyereségesek lesznek, ha a magyar megrendelések leszállítása után leállnak végleg.Egy utolsó-előtti pillanatban a SAAB áttelepülhetne Mo-ra.
Ha fizetnek is érte! ( )
..akkor a Dél-Afrikai szakemberek is jöhetnek --megmentjük őket is-- 8-10 bőven akciós(árú) Griffel, hogy legyen mit E-F-re modernizálni.
Nézd meg a profiljukat, miből fog érdemleges mennyiséget vásárolni Magyaroszág, hogy meg tudd győzni a gyártás és fejlesztés áttelepítéséről Jacob Wallenberget! Nem fog összejönni, most amikor értelme lenne, így a SAAB romjait majd a fémgyűjtő törzsek széthordják a Skandináv Emirátusokban. A V4 azért lett volna jó ötlet, mert kellő súllyal tudott volna fellépni, mint vásárló az ilyen projektekhez, de a V4 nem létezik, csak illúzió, aminek semmilyen valóságalapja nincs, így olyan cégek, mint a SAAB megszerzésére nincs lehetőségünk. És ne hivatkozzon senki a Rheinmetallra, mert teljesen a magyar adófizetők fizetik a gyárait, amik így az RM-nek akkor is nyereségesek lesznek, ha a magyar megrendelések leszállítása után leállnak végleg.
Nézd meg a profiljukat, miből fog érdemleges mennyiséget vásárolni Magyaroszág, hogy meg tudd győzni a gyártás és fejlesztés áttelepítéséről Jacob Wallenberget! Nem fog összejönni, most amikor értelme lenne, így a SAAB romjait majd a fémgyűjtő törzsek széthordják a Skandináv Emirátusokban. A V4 azért lett volna jó ötlet, mert kellő súllyal tudott volna fellépni, mint vásárló az ilyen projektekhez, de a V4 nem létezik, csak illúzió, aminek semmilyen valóságalapja nincs, így olyan cégek, mint a SAAB megszerzésére nincs lehetőségünk. És ne hivatkozzon senki a Rheinmetallra, mert teljesen a magyar adófizetők fizetik a gyárait, amik így az RM-nek akkor is nyereségesek lesznek, ha a magyar megrendelések leszállítása után leállnak végleg.
Zalaegerszegről négy német gyártású Lynx árában kapunk majd hármat a gyár költségét beleszámítva. Ez azt jelenti, hogy három helyett négy zászlóalj Lynx is lehetett volna ugyanebből a pénzből! Mondjuk kettő Tatára és kettő az újra önálló dandárrá szervezett Hódmezőre (ott ideiglenesen felújított, de nem modernizált T-72vel mondjuk)! Cserébe van egy gyárunk, ami jelen tudásunk szerint senkinek nem fog Hiúzt gyártani rajtunk kívül, de mégcsak alkatrészt se nagyon! Nem látom hol érte ez meg nekünk!Viszont urom az örömben, hogy lesz némi eszköz a seregnek, meg a gyár is itt marad.
Szerintem ez jobb, mintha csak megvettuk volna a gépeket magukban.
1. Honnan tudod mennyi nekünk egy lynx pontos darabára ?Zalaegerszegről négy német gyártású Lynx árában kapunk majd hármat a gyár költségét beleszámítva. Ez azt jelenti, hogy három helyett négy zászlóalj Lynx is lehetett volna ugyanebből a pénzből! Mondjuk kettő Tatára és kettő az újra önálló dandárrá szervezett Hódmezőre (ott ideiglenesen felújított, de nem modernizált T-72vel mondjuk)! Cserébe van egy gyárunk, ami jelen tudásunk szerint senkinek nem fog Hiúzt gyártani rajtunk kívül, de mégcsak alkatrészt se nagyon! Nem látom hol érte ez meg nekünk!
A Rheinmetalltól tudom:1. Honnan tudod mennyi nekünk egy lynx pontos darabára ?
2. Honnan a retekből tudod mennyi lenne ha németeknél gyártanák?
3. Majd meglátjuk hova és kinek termel szerintem nagyjából 10 év kell (mire a mi rendeléseink kifutnak), hogy megérte-e vagy nem a piaci helyzettől függően mert jelenleg kétesélyes még bőven.
(tudod mennyire az agyamra tudsz menni amikor előadod a Delphi Jósdát a nagy büdös semmiből)
Ausztrália vagy az USA azért hozzák a német árszínvonalat!
forrás: Rheinmetall Investor Update 2021
Egy járműre jutó költségek:
Magyarország: 14 millió Euró
Csehország: 10 millió Euró
Ausztrália: 11 millió Euró
Egyesült Államok: 10 millió Euró
Ez azért elgondolkodtat, hogy van e értelme annak a Zalaegerszegi gyárnak! Mit nyerünk mi azzal ilyen kis mennyiségű harcjármű rendszeresítése esetén! Mert a majdnem másfélszeres költség az már megvan és ez nem ad okot örömre! Gyakorlatilag amíg az ausztrálok vesznek négy járművet, azon az áron mi csak hármat. A mennyiséget tekintve ez egy komplett zászlóalj magyar relációban, amit Zalaegerszegen betonozunk el.
Azzal tisztában vagy, hogy ez egy jövőre extraporáló becslés és fingod sincs mit tartalmaz. Ne játszd az orákulumot kérlek mert nagyon nem áll jól.... És veled ellentétben nekem fogalmam is van róla miről beszélek.A Rheinmetalltól tudom:
Ausztrália vagy az USA azért hozzák a német árszínvonalat!
Ha a Rheinmetall így becsli, akkor ne akarjunk már okosabbak lenni náluk! Mégiscsak ők a gyártó!Azzal tisztában vagy, hogy ez egy jövőre extraporáló becslés és fingod sincs mit tartalmaz. Ne játszd az orákulumot kérlek mert nagyon nem áll jól.... És veled ellentétben nekem fogalmam is van róla miről beszélek.
A teljes programot becsli arra ami kissé bővebb annál mint amiről információd vannak mind dologi mind időtávlatban. És a becslésbe az opciós pontok is beletartoznak ami vagy realizálódik vagy nem.Ha a Rheinmetall így becsli, akkor ne akarjunk már okosabbak lenni náluk! Mégiscsak ők a gyártó!
http://politic.karpat.in.ua/?p=23157&lang=hu
"Járőrhajók a La Manche-csatornán: Az első konfliktus Nagy-Britannia és Franciaország között a Brexitet követően
A Brexit következményeinek témája nem hagyja el a sajtó címoldalait nemcsak Nagy-Britanniában, hanem az Európai Unióban és az egész világon. Szinte minden héten kialakul kellemetlen helyzet vagy előre nem látható konfliktus, kétoldalú félreértés az Egyesült Királyság és az EU között.
Az Egyesült Királyság két járőrhajót irányít a La Manche csatornán található Jeep brit szigetekre, jelentette be május 6-án a BBC Boris Johnson brit miniszterelnök hivatalos nyilatkozatára hivatkozva..
...Az Egyesült Királyság, tudván, hogy mindez hová vezethet, már bejelentette, hogy a vitás kérdés diplomáciai megoldást igényel. „A miniszterelnök (Boris Johnson) kijelentette, hogy enyhíteni kell a feszültségeket, és ki kell terjeszteni a Jersey és Franciaország kormánya közötti párbeszédet a halászati zónához való hozzáférésről.”
„A miniszterelnök támogatásáról biztosította Jersey-t és kihangsúlyozta, hogy bármilyen blokád abszolút jogellenesnek minősül” – összegezte a brit kormány képviselője az újságírókkal való találkozón."
http://politic.karpat.in.ua/?p=23143&lang=hu
"Kárpótlást követel Algéria a francia gyarmatosításért
Továbbra is fenntartja követelését Algéria, hogy Franciaország fizessen bánatpénzt a gyarmatosítás 132 éve alatt elkövetett bűncselekményekért – jelentette ki Ammar Belhimer algériai tájékoztatási miniszter és kormányszóvivő szombaton, az országban először megtartott emlékezés napja alkalmából.
Algériában az 1945. május 8-i függetlenségi megmozdulásokra emlékeznek, amelyeket Franciaország vérbe fojtott. A megemlékezésekről egy évvel korábban döntött Abdel-Madzsid Tebbún algériai elnök...
...Az algériai miniszter beszédét idézve a Le Monde című francia napilap emlékeztetett rá: Macron az elmúlt hónapokban számos jelképes gesztust tett a megbékélés érdekében Algéria függetlenségének hatvanadik évfordulója közeledtével. Ugyanakkor Benjamin Stora történész jelentése, amelyen Macron gyarmati emlékezési politikája nyugszik, nem javasolja sem a bocsánatkérést, sem a kárpótlást, ezért sokan bírálják Algériában."
Napi.hu, index, hvg stb. mind rárepültek a témára, és teljesen véletlenül kihagytak pár részletet:Az EU-ban lesöpörték a magyar-lengyel aggályokat és a vétófenyegetést
Hiába mondott újabb nemet a magyar–lengyel tengely, az Európai Unió nem vette figyelembe az aggodalmaikat. A most zajló uniós csúcs közös nyilatkozatában végül háromszor is szerepel a kifogásolt gender szó, ami csúnya presztízsveszteség a közép-európai párosnak - írja az Index.www.napi.hu
egyre kevésbé működik a vétódiplomácia: nem bukott el az egykor megfúrt klímaterv sem: áprilisi hír, hogy az Európai Bizottság, az Európai Parlament, illetve az Európai Unió Tanácsa megállapodott a bizottság klímarendelet-javaslatáról - vagyis végül a magyar fél is rábólintott a közös stratégiára. De célegyenesbe került egy, az EU és az afrikai, valamint karibi és csendes-óceáni államok közötti migrációs megállapodás is. Pedig ezeket korábban fúrta a magyar kormány. Sőt, a jogállamisági mechanizmus is belekerült tavaly decemberben a költségvetési források elosztási szabályozásába.