A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Legyen meg itt is.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Itt van néhány fotó is.

x609e27f32812e807108275.JPG.pagespeed.ic.W_eDujWwJ3.webp

x609e27f30de21496731379.JPG.pagespeed.ic.1nxCYFLdqX.webp

x609e27f34c5d9556937878.JPG.pagespeed.ic.lHIjEesHWQ.webp

x609e27f59cb76984721730.JPG.pagespeed.ic.45sZLjVvbG.webp
 
Sima éves sportruha és bugyipénz.
Tudod, ilyenkor az jut eszembe, hogy a katonákok olyan sport felszerelést vesznek a boltban, amilyet akarnak. Nem kellene ellátni az állományt egységes, jó minőségű sport ruházattal? Vajon el lehet-e rendelni sorakozót (sport eseményre) nem rendszeresített ruházatban? Akár milyen fegyvert adhatunk a katonáinknak, ha a ruházatuk és egyéb felszerelésük még mindig csapatpróbás.
 
A koreaiak is erre panaszkodnak. Van az a létra amin felmegy a pilóta a repülőbe. Az amcsi és a koreai verzió között több 0 a különbség USDben.

Errol szol az egesz amerikai business model: berantani a rendszerbe es utana rettenetesen megfejni, mert nem tud mashoz menni.
Ezert mondogatom, hogy egyreszt mindenaron keruljuk el a nagyobb amerikai rendszereket, masreszt hogy highest bargaining power akkor van nalad, amikor belevasarolsz egy rendszerbe, utana mar sosem lesz olyan, igy akkor kell evtizedekre elore (!) kikotni a support/maintenance dijat, beleiratni tengernyi alkatreszarat, mint opciot par evre elore.
Emellett erosen javasolt meg rogziteni az aremelkedes merteket a tavolabbi evekre is pl en szinte mindig beleeroltetem a rendelesbe ill szerzodesbe, hogy a 3-4. evtol az inflaciohoz merten emelhetnek csak (per the revised US Dept. of Labor’s Bureau of Labor Statistics Consumer Price Index for All Urban Consumers (CPI-U) U.S. city average series for all items a standard blurb nalam), a megelozo ev decembereben publikalt erteket alapul veve, sot, be is linkelem az online federal CPI kalkulatort.
 
Ezert mondogatom, hogy egyreszt mindenaron keruljuk el a nagyobb amerikai rendszereket, masreszt hogy highest bargaining power akkor van nalad, amikor belevasarolsz egy rendszerbe, utana mar sosem lesz olyan, igy akkor kell evtizedekre elore (!) kikotni a support/maintenance dijat, beleiratni tengernyi alkatreszarat, mint opciot par evre elore.
A lengyelek az F-16-osaikkal itt szívtak nagyot. Azóta, hogy hogyan rendezték az üzletet, nem tudom, de náluk is volt komoly fejvakarás, mikor idő előtt kezdett kimerülni az eredeti támogatási keret és alkatrészbázis. Köszönhetően annak, hogy a politikusaik elvárták, hogy a szép és új F-16-os vegyen részt lehetőleg minden feladatban, bevetésen és szerepvállalásban. Hamarabb merültek ki a lekötött készletek és eszi-nem eszi, nem volt mit tenni, lehetett újabb bizniszt költeni az újabb kontingensnyi támogatásra az amerikaiakkal.
 
Meg lennél lepve, hogy mennyi olyan kisebb folyónk van, amelyikre a fenti leírás stimmel! ;)
maximumkereket szerelünk rá.

Mohamedánia, egy fejlődő fiatal afrikai ország, váratlan puccs következtében elvesztette tengerparti területeit, így kénytelen volt áruba bocsátani flottáját, köztük a mohamedániai haditengerészet büszkeségét, a Tüzes Víz zsebcirkálót. Éppen ez a zsebcirkáló érdekelte a magyar küldöttséget, konkurenseik ajánlatait újra és újra túllicitálva, végül is ők szerezték meg a hajót százötvenezer dollárért.

Levavasseur, mikor átadta a hajó kulcsait, előzékenyen megkérdezte:

– Milyen formában parancsolják a szállítást?

– Legyen szíves, szereltessen a hajóra kerekeket, kocsirudat – mondta Vígh Farkas –, azt nem kell külön hangsúlyoznom, hogy az ostort és a lovakat mi adjuk hozzá.

– De kérem, én vízi úton is szállíthatom!

– Ez túl bonyolult lenne, Magyarország sajnos nem rendelkezik tengeri kikötővel, körbe kellene kerülni egész Európát.

Levavasseur megnyerően mosolygott, a megbízásnak megfelelően a zsebcirkálót átalakíttatta lovas kocsivá, de alapjában véve nem értette a dolgot. Töprengve kérdezte Papadimitrutól:

– Ha egyszer nincs tengerük, akkor minek vettek zsebcirkálót?

Papadimitru megvakarta a fejét:

– Ezt én sem értem, Levavasseur, de nézd: mi sajnos nem vagyunk szocialista kereskedők. Be kell érnünk azzal, hogy eladjuk az árut, nem bizonyíthatjuk be egyúttal, hogy a vevőnek elment az esze.
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
maximumkereket szerelünk rá.

Mohamedánia, egy fejlődő fiatal afrikai ország, váratlan puccs következtében elvesztette tengerparti területeit, így kénytelen volt áruba bocsátani flottáját, köztük a mohamedániai haditengerészet büszkeségét, a Tüzes Víz zsebcirkálót. Éppen ez a zsebcirkáló érdekelte a magyar küldöttséget, konkurenseik ajánlatait újra és újra túllicitálva, végül is ők szerezték meg a hajót százötvenezer dollárért.

Levavasseur, mikor átadta a hajó kulcsait, előzékenyen megkérdezte:

– Milyen formában parancsolják a szállítást?

– Legyen szíves, szereltessen a hajóra kerekeket, kocsirudat – mondta Vígh Farkas –, azt nem kell külön hangsúlyoznom, hogy az ostort és a lovakat mi adjuk hozzá.

– De kérem, én vízi úton is szállíthatom!

– Ez túl bonyolult lenne, Magyarország sajnos nem rendelkezik tengeri kikötővel, körbe kellene kerülni egész Európát.

Levavasseur megnyerően mosolygott, a megbízásnak megfelelően a zsebcirkálót átalakíttatta lovas kocsivá, de alapjában véve nem értette a dolgot. Töprengve kérdezte Papadimitrutól:

– Ha egyszer nincs tengerük, akkor minek vettek zsebcirkálót?

Papadimitru megvakarta a fejét:

– Ezt én sem értem, Levavasseur, de nézd: mi sajnos nem vagyunk szocialista kereskedők. Be kell érnünk azzal, hogy eladjuk az árut, nem bizonyíthatjuk be egyúttal, hogy a vevőnek elment az esze.

Halasz, Vadasz, Madarasz - Moldova zsenialis, az egyik kedvencem. :cool: