An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

186530673_2814356148818034_8588224560156382607_n.jpg

186888989_2814357302151252_951930676595201920_n.jpg

187310942_2814357618817887_1591282616537987322_n.jpg

187558504_2814357368817912_464560189659665451_n.jpg

186498532_2814357922151190_7583963382775457737_n.jpg

187254859_2814357452151237_1564558818283287903_n.jpg

186544563_2814357855484530_6632588795467253729_n.jpg

186558707_2814357882151194_3954699878500377488_n.jpg
 
De eredetileg belgrádi időjárás miatt jött Bud-ra? Aztán itt megkotlik, szerencsétlen gép o_O
Tudtommal már akkor a sugárfordítóval volt baj. Azért szálltak le itt, mert Ferihegyen hosszabb a kifutó...

A gyors alkatrészküldésből meg látható, hogy Ukrajnával ellentétben az Antonov Airlines világszínvonalon működik...
 
Nekem ez fura, mert ok, hogy Batajnica csak 2500m-es, de Belgrádban a 3400 méter mindenféleképp elég kellene legyen, fura, hogy a +300 méterért jöttek volna Ferihegyre.
Rossz sugárfordítóval csúszós pályán /délelőtt Pesten még esett/ a +300 méter is sokat számít. - És lehet, hogy Belgrádban még vizesebb /csúszósabb/ volt a pálya...
 
Két AN-124-es volt itt???

Mert van kép "cakkos" hajtómű-kiömlővel és anélkül is.
...mert akkor --csak érdekesség képen-- nem egyforma hajtóművek vannak beépítve.


Vagy???
 
Két AN-124-es volt itt???

Mert van kép "cakkos" hajtómű-kiömlővel és anélkül is.
...mert akkor --csak érdekesség képen-- nem egyforma hajtóművek vannak beépítve.


Vagy???
A hajtóművek egyformák. A cakkos kialakítás a hajtómű gondola része, amiben a hajtómű van berögzítve.
Igen, két An-124-es volt tegnap itt.
 
"A Mazar-i Scharif repülőtérről naponta több tonnányi anyagot szállítanak vissza Németországba. A német fegyveres erők legnehezebb, csaknem 70 tonnás daruját is Antonov AN-124 repülőgéppel szállítják.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


(A német A400M-ek nem nagyon pörögnek ezen a hazaszállítási projekten.)
Azért vicces nekem valahol, hogy az elmúlt évtizedekben az AN-124/225 szállított minden jelentőset valahonnan valahová, úgyhogy véletlenül sem ilyenek tervezésébe feküdtek bele a cégek/légierők, hanem csupa olyat gyártanak, hogy ezeket kell aztán bérelni.