An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 759
66 614
113
186530673_2814356148818034_8588224560156382607_n.jpg

186888989_2814357302151252_951930676595201920_n.jpg

187310942_2814357618817887_1591282616537987322_n.jpg

187558504_2814357368817912_464560189659665451_n.jpg

186498532_2814357922151190_7583963382775457737_n.jpg

187254859_2814357452151237_1564558818283287903_n.jpg

186544563_2814357855484530_6632588795467253729_n.jpg

186558707_2814357882151194_3954699878500377488_n.jpg
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
De eredetileg belgrádi időjárás miatt jött Bud-ra? Aztán itt megkotlik, szerencsétlen gép o_O
Tudtommal már akkor a sugárfordítóval volt baj. Azért szálltak le itt, mert Ferihegyen hosszabb a kifutó...

A gyors alkatrészküldésből meg látható, hogy Ukrajnával ellentétben az Antonov Airlines világszínvonalon működik...
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Nekem ez fura, mert ok, hogy Batajnica csak 2500m-es, de Belgrádban a 3400 méter mindenféleképp elég kellene legyen, fura, hogy a +300 méterért jöttek volna Ferihegyre.
Rossz sugárfordítóval csúszós pályán /délelőtt Pesten még esett/ a +300 méter is sokat számít. - És lehet, hogy Belgrádban még vizesebb /csúszósabb/ volt a pálya...
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 071
14 119
113
Két AN-124-es volt itt???

Mert van kép "cakkos" hajtómű-kiömlővel és anélkül is.
...mert akkor --csak érdekesség képen-- nem egyforma hajtóművek vannak beépítve.


Vagy???
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 759
66 614
113
Két AN-124-es volt itt???

Mert van kép "cakkos" hajtómű-kiömlővel és anélkül is.
...mert akkor --csak érdekesség képen-- nem egyforma hajtóművek vannak beépítve.


Vagy???
A hajtóművek egyformák. A cakkos kialakítás a hajtómű gondola része, amiben a hajtómű van berögzítve.
Igen, két An-124-es volt tegnap itt.