Igen, mert a "jelentősen túl méretes és a túl súlyos terheket" csak An-124/225-tel tudják szállítani, "a jelentéktelen kisebb motyókat" más gép is simán elviszi - ám az utóbbiról nem fognak videós twitter bejegyzést közölni...Azért vicces nekem valahol, hogy az elmúlt évtizedekben az AN-124/225 szállított minden jelentőset valahonnan valahová, úgyhogy véletlenül sem ilyenek tervezésébe feküdtek bele a cégek/légierők, hanem csupa olyat gyártanak, hogy ezeket kell aztán bérelni.
És hogy miért nem An-124/225 vagy C-5 Galaxy-ket terveznek ill. gyártanak...?!?
Mert a gyártók profitorientáltak, ám az ekkora gépek tervezése és gyártása /a stratégiai bombázókhoz hasonlóan/ SOHA nem fog profitot termelni, mert nem lesz meg a hozzá szükséges 100 fölötti darabszám. Ekkora gépeket csak nagyhatalmak vennének - már ha eladnák egymásnak /gondolj csak a Galaxy-re/. Egy kisebb ország pl. ki sem tudná használni az ilyen órások képességeit, a fenntartásuk meg milliókba fájna. Tehát jobban járnak a manapság divatos bérléssel, elvégre nem kell minden héten darut röptetni...