Ez nem hipergyenge, ez lófasz.
Ez semmi.
Egy paraméterezetlen ábra.

Nem, valójában ezt a terepkövető kismagasságú CM teszi.
Nincs területvédelem a nagy magasságú gyors cél ellen, ezért nincs mit kerülgetni.
Amit meg védeni akarnak ez ellen, ott a végfázisban 3000-4800 m/s célsebeségig léteznek rendszerek.


Ez sem egészen világos. A plaza visszaverő felületként működik, ettől nem lesz egy lyuk az égen.

Ja persze, mert az anyagban a hővezetés nem létezik ugye?
Ja, meg persze az világűr az olyan forró, meg a -50 fok alatti környezeti levegő.

Bocsánat, de ez tömény hülyeség újfenten. A fizika és a valóság megint a sarokban ül...?
Szerintem írj a Janesnek és hülyézd le őket...
Biztos komolyan fognak venni...:D
 
  • Vicces
Reactions: kamm
Szerintem írj a Janesnek és hülyézd le őket...
Biztos komolyan fognak venni...:D
Mindenkit lehülyézik, aki szarik a fizikára.
De magyarázd meg kérlek, hogy az űrháttérben mi az, ami nem látszik melegnek egy képalkotós infra számára.
Amikor a 80-as években is annyira pontos csalit próbáltak már BM-nek csinálni, ami 5 fok pontossággal utánozza a cél hőmérsékletét a felfújható csalinak.
Biztos viccből.

A legdurvább SM-3 rakétával is szerinted úgy mekkora MZ-je lehet bárminek, amit kerülgetni kell? A THAAD ismert lassabb cél ellen. Nézd meg, hogy az paramétere mekkora. Nah, akkor rajzolgasd fel a 160-300 km/es forduló sugarakat és azt, hogy akkor a sebességvesztés energiaigénye ismert.

Röhögés helyett esetleg foglalkozhatnál ilyen kérdésekkel a nevetséges tekintélyelvre hivatkozás helyett.
Amúgy a Janes is írt már sok marhaságot, nem ez lenne az első.
 
  • Vicces
Reactions: kamm
Ebben az igazan elgondolkodtato az, amikor az 1960-as tervezesu 3 mach SR71 csuklobol elonyosebbnek van itelve, mint egy 100km magasrol 20+ mach indulosebessegu, 2020-21-es tervezesu-gyartasu glider, amirol nem tudunk semmit, azt sem, hogy van-e propulsion, ha igen milyen, vannak-e vezersikjai, ha igen hogyan neznek ki stb... mindez raadasul "fizika aalapjai" szerint. :cool:
Ebben van valami... :)
 
Ebben az igazan elgondolkodtato az, amikor az 1960-as tervezesu 3 mach SR71 csuklobol elonyosebbnek van itelve, mint egy 100km magasrol 20+ mach indulosebessegu, 2020-21-es tervezesu-gyartasu glider, amirol nem tudunk semmit, azt sem, hogy van-e propulsion, ha igen milyen, vannak-e vezersikjai, ha igen hogyan neznek ki stb... mindez raadasul "fizika aalapjai" szerint. :cool:
Bocs, de szövegértelmezési problémáidon nem tudok segíteni...

  1. Sehol nem mondtam, hogy előnyösebb. Ezzel lettek felvázolva a fizika általi korlátok.
  2. Mókás, ahogy nem érted meg a levegő sűrűség és a sebesség és a manőverező képesség közötti összefüggést. A 100 km az a Kármán vonal. Felfogod azt, hogy ez mit jelent?
  3. Senkit nem érdekel "propulsion". Egy adott sebességű test mozgási energiája ismert. Egy adott sebességű forduló teljesítmény igény ismert. A hajtóanyagok ISP-je is ismert.
  4. Innentől fogva lehet hallucinálni, amit akarsz, az a te dolgod.
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: alali77 and kamm
A sok zavaros hülyeség után jöjjön megint némi tény, na jo, inkabb hír (nem tény, csak a iinaiak tippelgetnek):


To track hostile hypersonic missiles, however, new research in China suggested the Defense Department may need to operate up to 100 space-based sensors, according to a report on Monday in Hong Kong's South China Morning Post.
 
Nem zörög a haraszt és pénz beszél, kutya ugat - tehát valaki(k) nagy valószínűséggel baromira kíváncsiak az orosz hipsz fejlesztésekre...
Angolszászok mindig is érdeklődtek a legújabb szovjet/orosz fejlesztések iránt...

Kuranov a műszaki tudományok doktora, a Szentpétervári Állami Műszaki Egyetem vezetési rendszerek és technológiák tanszékének professzora, a Lenyinyec holdinghoz tartozó NIPGSZ Nyrt. vezérigazgatója és főkonstruktőre. 1988 óta dogozott a Lenyinyecnél. Több éven át szervezője volt a Termokémiai és plazmafolyamatok az aerodinamikában című orosz-amerikai szimpóziumnak.

Az RBK című gazdasági lap úgy értesült, hogy Kuranov vezetésével és személyes részvételével “kutatások és kísérleti tanulmányok folynak a hiperszonikus légköri sebességű repülés új koncepciójának (az Ajax-koncepciónak) és a hiperszonikus technológia fő irányainak kidolgozására”. A Interfax szerint az Ajax repülőszerkezet létrehozására vonatkozó elképzelések a szovjet időkig nyúlnak vissza, de a 2000-es években is folytak vele kapcsolatos munkálatok.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider and fip7
  • Tetszik
Reactions: Pogány and gacsat
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az, hogy Te nem veszed komolyan, még nem jelenti azt, hogy az is. A média színvonala meg sajnos olyan, amilyen.
 
Az, hogy Te nem veszed komolyan, még nem jelenti azt, hogy az is. A média színvonala meg sajnos olyan, amilyen.
Én a videó színvonaláról beszéltem az indexkép alapján. Ne keverd légyszíves a szezont a fazonnal.
De azért megnéztem a videót. Az, amire számítottam.

Semmitmondó jelzők, ahol meg számokat mond, akkor a semmiből jön vicces érték és következtetés

Hogy miből jön ki pl. a 90 sec ideje van tüzelni. Egy 50-100 km magasan közeledő nem stealth cél percekkel korábban lehet érzékelni. Még, ha M10-zel is jönne, az is kb. 3 km/sec. Egy 50 km magasan közeledő cél ellen a horizont az 900 km. A cél akkora, mint egy kisebb vadászgép úgy, hogy kb. az isten is hatalmas RCS-sel áldotta meg.

Nah, ha csak 450 km-nél szúrná ki az AEGIS - mert kedves és megengedő vagyok - akkor a 50 km végfázisig is alsó hangon eltelik 120+ sec. De lentebb érkezve bizosan lassul is a rakéta. Ha meg egyesek szerint fordulgatni is fog, akkor meg aztán hajjaj...

Szóval már elnézést, de továbbra is azt látom, hogy megy a púderezés, de igazából értékelhető analízst, na azt eddig nem mutatott senki, ami legalább a középéiskolás fizikával számolna...
 
Azért írtam, hogy a média olyan, amilyen. Nem hivatalos dolgok vannak benne, azok hétpecsétes titkok, azért is megy a kémkedés ezerrel.
Amit számolsz az rendben van, nekem csak azzal van bajom, amiből kiindulsz, mert hogy valami nem kerek, az biztos. Az meg ne idegesítsen, hogy én szkeptikus vagyok a komolytalanság miatt.