[BIZTPOL] Magyarország

„Én egy olyan országban szeretnék élni, ahol az újságírók szabadon kérdezhetnek” – jelentette ki Karácsony pár hónapja.


:D
Azt is mondta, hogy "Budapest mindenkié". :D Azt már nem tette, hozzá, (csak utólag) hogy kivéve az autósokat ők pusztuljanak. Szánalmas ez az ember.
 
Azt is mondta, hogy "Budapest mindenkié". :D Azt már nem tette, hozzá, (csak utólag) hogy kivéve az autósokat ők pusztuljanak. Szánalmas ez az ember.


Demszky beígérte és bevállalta az EU felé a dugódíjat. Kari Geri megcsinálja hozzá a dugókat, hogy be lehessen vezetni.
Fillérekbe kerül egy csíkot festeni az aszfaltra, hogy ez innentől biciklisáv és az autósoktól elzárt. Természetesen ott, ahol a lehető legszűkebb a keresztmetszet az autós közlekedés számára. A szűk keresztmetszet további szűkítése megoldja, hogy legyen dugó. Csak rendeletet kell hozni a forgalom lassításról a forgalmas utakon, ahol az alacsonyabb sebesség miatt lecsökkent áteresztő képesség már kevés és máris kész a dugó. Meg kell bízni a legkritikusabb pontokon útépítési munkákkal a végre visszatért Strabagot és kész a dugó. Ha jó magas a vállalási ár, még visszaosztásra is jut belőle.

Kari Geri és kerületi polgármester társai egyébként is szeretik az autósokat fejni. Nagyon fájt neki az átmeneti ingyenes parkolás, prüszkölt is ellene. Nem véletlen, hiszen a jó magas parkolási díj és az egyre több közterületre kiterjesztett parkolási zónák nagy üzlet. Bár nem feltétlenül az önkormányzatnak, mint ahogy Zuglóban bemutatót tartott belőle Kari Geri. De valakinek mindenképpen jól jön az a pénz.
 
Végre megszólalnak!


Kellett tövig benyalni a kínaiaknak, és cserébe elkaszálni a diákvárost. Ez van, ezt kell szeretni.
 
  • Vicces
Reactions: vata and milagro
Demszky beígérte és bevállalta az EU felé a dugódíjat. Kari Geri megcsinálja hozzá a dugókat, hogy be lehessen vezetni.
Fillérekbe kerül egy csíkot festeni az aszfaltra, hogy ez innentől biciklisáv és az autósoktól elzárt. Természetesen ott, ahol a lehető legszűkebb a keresztmetszet az autós közlekedés számára. A szűk keresztmetszet további szűkítése megoldja, hogy legyen dugó. Csak rendeletet kell hozni a forgalom lassításról a forgalmas utakon, ahol az alacsonyabb sebesség miatt lecsökkent áteresztő képesség már kevés és máris kész a dugó. Meg kell bízni a legkritikusabb pontokon útépítési munkákkal a végre visszatért Strabagot és kész a dugó. Ha jó magas a vállalási ár, még visszaosztásra is jut belőle.

Kari Geri és kerületi polgármester társai egyébként is szeretik az autósokat fejni. Nagyon fájt neki az átmeneti ingyenes parkolás, prüszkölt is ellene. Nem véletlen, hiszen a jó magas parkolási díj és az egyre több közterületre kiterjesztett parkolási zónák nagy üzlet. Bár nem feltétlenül az önkormányzatnak, mint ahogy Zuglóban bemutatót tartott belőle Kari Geri. De valakinek mindenképpen jól jön az a pénz.
Én azt nem értem, miért akarják a kerékpárosokat a főútvonalon vezetni, ahelyett, hogy mellék utcákból csinálnának egy kerékpáros útvonal hálózatot?
Szoktam használni a bubi kölcsön bringákat, de csak akkor ha kisforgalmú mellékutcában tudok menni.
Főútvonalon akkor is szar, ha van valamilyen kerékpár út!
 
Ezekkel a dátumokkal valami gebasz van.
1997-ben még Toro harmadikos gimis volt. Ha akkor cikkezett valamit Sorosról , azt igazán megoszthatnád velünk valami forrással egyetemben! 2013-ban meg max. a szomszédjával közös kerítés felépítéséért emelhetett szót.
Az EU és NATO csatlakozáskor meg egy jó gondolat sem volt a MH párt.
Nincs gebasz: Iskolai éveit a szegedi Zrínyi Ilona Általános Iskolában, majd a Piarista Gimnáziumban töltötte, ahol 1996-ban érettségizett. 1997-ben kezdte meg tanulmányait a József Attila Tudományegyetem kommunikáció szakának levelező tagozatán.

Politikai tevékenységét a MIÉP-ben kezdte, 1996-ban. Először az ifjúsági tagozatban politizált, 1998-ban országgyűlési képviselőjelölt volt, majd az év nyarától a MIÉP parlamenti tudósítója.

Szóval az a nagy helyzet, hogy a Toro már 1997-ben a Magyar Fórumban publikált, és az egyik első irása a Sorost és hálózatát vette górcső alá. Tudod ebben az időben a fideszes káderek egy része még Soros ösztöndíjas volt. Nem nálunk van a gebasz, nem mi jöttünk a liberális internacionáléból. Mi vagyunk, akik voltunk, leszünk akik vagyunk. Mi vagyunk a nemzeti tábor. Biztos nem 2022-ben, de egyszer eljön a mi időnk is.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Pogány
 
Ingyenbékávé!

Pedig nincs pénz, mer a Patás elveszi.


 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz
Azért ez qurva égő ...

Kepernyofoto-2021-08-26-15.30.48.png
 
Közben Vasban a migránshelyzet fokozódik. Mi a helyzet a déli határon, ezek hol jönnek be csak így ?