K
kamm
Guest
Abba is befer szerintem siman 2 belole, 17-18 hosszu a cargo tere.Így a NATO A400M-et meg hasonlókat fejleszt.![]()
Abba is befer szerintem siman 2 belole, 17-18 hosszu a cargo tere.Így a NATO A400M-et meg hasonlókat fejleszt.![]()
Anno a kepeken szerintem igen. Hogy aztan leszedtek, azt nem tudom. Mondjuk egy nem front verziohoz nem is feltetlenul kell, egy medevachoz meg plane nem.
Erdekes. Volt az a korabbi kepsorozat, talan amikor megerkeztek az orszagba, amibol anno valogattam, amikor a wikis Gidran 4x4 szocikket krealtam, azokon meg ott volt (legalabbis tobbsegere ugy emlekszem.)![]()
Átadó ünnepség
5/1-en volt rajta akkor
![]()
Lehet hogy elvitték javítani...Erdekes. Volt az a korabbi kepsorozat, talan amikor megerkeztek az orszagba, amibol anno valogattam, amikor a wikis Gidran 4x4 szocikket krealtam, azokon meg ott volt (legalabbis tobbsegere ugy emlekszem.)

Nem laikusként azt mondom, hogy faszság. Nem rettent el senkit mivel kurvára nem lőhetsz vele, de legalább nem tudsz értelmesen manőverezni vele a határszakaszon és 8x annyit zabál mint egy hilux és 100x annyi a karbantartása.Laikusként az a véleményem, hogy a gidránokat mostmár inkább a déli határszakaszon kellene bevetni, pick up-ok, meg skoda yeti helyett elrettentésül! Tudom, hogy vannak nato kötelezettségeink, és előnyei is lehetnek, de nem egy mali-hoz hasonló kuplerájban, és nem utolsó sorban francia érdeket kiszolgáló misszíóba küldeni katonáinkat meg technikát.. Oda menjenek a franciák lekötelezettei mint pl. a románok.. Egészségükre.
Ui: a franciákkal szembeni negatív érzéseimből kifolyólag gondolom mindezt.
A Yetiket kényszerből használják. Rég selejtezték volna őket, milliós áron szervízelik őket, de ezek bírják, míg pl a Vitarák nem.Laikusként az a véleményem, hogy a gidránokat mostmár inkább a déli határszakaszon kellene bevetni, pick up-ok, meg skoda yeti helyett elrettentésül! Tudom, hogy vannak nato kötelezettségeink, és előnyei is lehetnek, de nem egy mali-hoz hasonló kuplerájban, és nem utolsó sorban francia érdeket kiszolgáló misszíóba küldeni katonáinkat meg technikát.. Oda menjenek a franciák lekötelezettei mint pl. a románok.. Egészségükre.
Ui: a franciákkal szembeni negatív érzéseimből kifolyólag gondolom mindezt.
Maliban a Takuba Task Force-ba mennek a különlegesek, a Gidránok meg Tatára kerültek. Amúgy sem lenne rá szükségük, ha marad az eddigi feladatkör akkor nem kell (annyi) MRAP.Repülőnapon a 3 gépből csak 1-en volt. Amúgy nemsokára valószínűleg tesztelhetjük Maliban a cuccot....
Speciel Maliba pont ez kell. Nem lennék meglepve ha előkerülne pár homokszín rajkocsi a következő eresztésből!Maliban a Takuba Task Force-ba mennek a különlegesek, a Gidránok meg Tatára kerültek. Amúgy sem lenne rá szükségük, ha marad az eddigi feladatkör akkor nem kell (annyi) MRAP.
A különlegeseknek meg pont nem rajkocsi kellSpeciel Maliba pont ez kell. Nem lennék meglepve ha előkerülne pár homokszín rajkocsi a következő eresztésből!
Szóval engedd már ezt el légyszíves.A különlegeseknek meg pont nem rajkocsi kellSzóval engedd már ezt el légyszíves.
Nem, persze:A különlegeseknek meg pont nem rajkocsi kellSzóval engedd már ezt el légyszíves.
Mert alapvetően légiszállitás van nem földi.Nem, persze:
![]()
A KRD az egyetlen gépkocsizó alakulatunk jelenleg, mert nincsenek felszerelve megfelelő járművekkel, hogy szárazföldön könnyűgyalogságként funkcionáljanak. Csak egy töredékük bevethető egyáltalán emiatt.
Románia például 120 JLTV-t vett a különleges erőinek. Ők számszerűleg körülbelül kétszer annyian vannak, mint a KRD (másfél zászlóalj, már a KRE is fellengzős elnevezés volt), ebből egy zászlóaljat gépesíteni tudnak ezzel a mennyiséggel, a többiek URO VAMTAC-ot és HMMWV-t használnak.
És belefér egy raj (ami nem létezik mint szervezeti egység nyugati szervezésű km erőknél) bármelyikbe is? Mert szerintem nem.Nem, persze:
![]()
A KRD az egyetlen gépkocsizó alakulatunk jelenleg, mert nincsenek felszerelve megfelelő járművekkel, hogy szárazföldön könnyűgyalogságként funkcionáljanak. Csak egy töredékük bevethető egyáltalán emiatt.
Románia például 120 JLTV-t vett a különleges erőinek. Ők számszerűleg körülbelül kétszer annyian vannak, mint a KRD (másfél zászlóalj, már a KRE is fellengzős elnevezés volt), ebből egy zászlóaljat gépesíteni tudnak ezzel a mennyiséggel, a többiek URO VAMTAC-ot és HMMWV-t használnak.
Én úgy ertettem, hogy a szolnokiak NMS /Nomádot kapnak.Nem, persze:
![]()
A KRD az egyetlen gépkocsizó alakulatunk jelenleg, mert nincsenek felszerelve megfelelő járművekkel, hogy szárazföldön könnyűgyalogságként funkcionáljanak. Csak egy töredékük bevethető egyáltalán emiatt.
Románia például 120 JLTV-t vett a különleges erőinek. Ők számszerűleg körülbelül kétszer annyian vannak, mint a KRD (másfél zászlóalj, már a KRE is fellengzős elnevezés volt), ebből egy zászlóaljat gépesíteni tudnak ezzel a mennyiséggel, a többiek URO VAMTAC-ot és HMMWV-t használnak.
Egyértelműen kell nekik valami, ha nem akarunk folyton amerika csecsén lógni.Mert alapvetően légiszállitás van nem földi.
Nem kuncsorogva volt.Egyértelműen kell nekik valami, ha nem akarunk folyton amerika csecsén lógni.
A Hummer már kevés.
Afgánba is tőlük volt kuncsorogva, ilyen-olyan mrap mert nekünk nem volt.
Nem ez a normál állapot.
Bár szerintem is nomád ha ezekben (tötlrök) gondolkodunk.
A tűzcsoportkocsi kifejezést nem használjuk. A félraj járműve is rajkocsi ezért!És belefér egy raj (ami nem létezik mint szervezeti egység nyugati szervezésű km erőknél) bármelyikbe is? Mert szerintem nem.
Na most akkor kell vagy nem?Nem kuncsorogva volt.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..