Lengyel haderőfejlesztési program (2032) és hadiipar

Ugye a Yalcint pedzegetik török oldalakon.

Ennek margóján elkezdett pezsegni a lengyel diskurzus a 4x4 beszerzésekről.

@PavolR - kifejtened errol a velemenyed? Eleg roviden, 2-3 oldalon? :D


Nyugi, ez csak egy max. 5,5 tonnás jármú (az is csak ha van rajta valami páncél) ... abszolút nem egy kategória a Yalcinnel vagy Gerlachal. :rolleyes:
 
Ugye a Yalcint pedzegetik török oldalakon.

Ennek margóján elkezdett pezsegni a lengyel diskurzus a 4x4 beszerzésekről.

Kb mintha a boven nyugdijas koru pk UAZ meg a meg oregebb dobozos Discovery egyutt haltak volna es ez a szornyszulott gyerekuk szuletett volna...
 
Leonardo lengyelországi jelenléte és ajánlat a lengyel fegyveres erők számára

A légierő tájékoztatása szerint az M-346 Master vadászrepülőgépet kínálják. Leonardo szerint ez a repülőgép lehet a jelenleg üzemelő Szu-22-es flotta optimális utódja.
 
A Zremb Group konzorcium megrendelést kapott 11 készlet összecsukható híd szállítására a Norvég Fegyveres Erők számára.

A norvégok leváltják a jelenleg használt majdnem 80 éves hídrendszereket, amelyeket a második világháború után a Marshall-tervből vásároltak. Az új hidak képesek lesznek elbírni az MLC 80 terhelési osztályú lánctalpas járműveket (ami több mint 72 tonnát jelent, és képes lesz kezelni a modern harckocsik legnehezebb fajtáit, mint például a Leopard 2A7 vagy az Abrams a SEP-ben. v3 verzió) és az MLC 110 kerekes járműveket.
A Norvégiában vásárolt hídrendszer másik fontos jellemzője a szállíthatóság. Speciális 20 méteres konténerekkel és Flat Racks platformokkal szállítják őket, amelyek megfelelnek a polgári CSC és a katonai STANAG szabványok követelményeinek. Ennek köszönhetően katonai járművekkel, de civil teherautókkal, vasúton vagy tengeri szállítással is szállíthatók. Kompatibilisek a Multi-Lift MSH-165 SC rendszerrel is, amely lehetővé teszi a Flat Racks platformok, de akár 20 lábos konténerek be- és kirakodását a készletben található saját felszereléssel, daru nélkül.
 
Leonardo lengyelországi jelenléte és ajánlat a lengyel fegyveres erők számára

A légierő tájékoztatása szerint az M-346 Master vadászrepülőgépet kínálják. Leonardo szerint ez a repülőgép lehet a jelenleg üzemelő Szu-22-es flotta optimális utódja.
Szu-22 hadrendben, kemeny. :cool:
 
31 db Mercedes-Benz Zetros 3348AS 6 × 6 nyergesvontatót rendelt (további 78 vásárlási opcióval) a lengyel hadsereg lánctalpas járművek szállítására 70 tonnáig.
Lefordítom nektek. 33 db csőrös(a scania torpedo serue 3-4-T alapján piacra került, a korábbi Axor, jelenleg Arocs néven futó 'construction' széria kisebb teljesítményű de terepre optmalizált verziója.merciből. 3348 azaz 33 tonna össztengelyterhelhetőségű, 480 esélyesen 476 lóerős motorral szerelt verzió. Általában terepes/katonai kivitelben készítik. A 3
3 tonna terhelhetőség a 3 tengelyes nehézvontatók komolyabb verziója, a kommerszebb 26 tonna szokott lenni gyártófüggetlenül. A váltó/nyomatékváltó a kérdés. Sima allison 'nehéz' váltóval ez a konfiguráció 120-150 tonna vonóerő kapacitású, egy nyomatékváltóval 1,32-1,58 szorzóval(mintha egy extra hidraulikus motor is forgatná a hajtómű kivezetést) 200-1000 tonna vonóerő elméleti kapacitásig jó. Az első verzió életszerű, így azt gondolom, hogy ezek a Mercexes Zetrosok 150 tonnás.ehyszerűsített katonai, terepes vontatók, esélyesen 6x6 szimpla broncsizású tengelyekkel és kerekekkel.
 
Lefordítom nektek. 33 db csőrös(a scania torpedo serue 3-4-T alapján piacra került, a korábbi Axor, jelenleg Arocs néven futó 'construction' széria kisebb teljesítményű de terepre optmalizált verziója.merciből. 3348 azaz 33 tonna össztengelyterhelhetőségű, 480 esélyesen 476 lóerős motorral szerelt verzió. Általában terepes/katonai kivitelben készítik. A 3
3 tonna terhelhetőség a 3 tengelyes nehézvontatók komolyabb verziója, a kommerszebb 26 tonna szokott lenni gyártófüggetlenül. A váltó/nyomatékváltó a kérdés. Sima allison 'nehéz' váltóval ez a konfiguráció 120-150 tonna vonóerő kapacitású, egy nyomatékváltóval 1,32-1,58 szorzóval(mintha egy extra hidraulikus motor is forgatná a hajtómű kivezetést) 200-1000 tonna vonóerő elméleti kapacitásig jó. Az első verzió életszerű, így azt gondolom, hogy ezek a Mercexes Zetrosok 150 tonnás.ehyszerűsített katonai, terepes vontatók, esélyesen 6x6 szimpla broncsizású tengelyekkel és kerekekkel.
Broncsizas = broaching...?