Recent Content by K.Atti63

  1. K

    A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

    Én személy szerint már nagyon ki vagyok akadva,hogy megy az összefosás ezerrel.Sajnos a járvány megtette a megfelelő hatását. A másik dolog, hogy mindig piacot kutatunk.Miért nem lehet már bejelenteni, hogy vettünk 2-300 db 4x4-es török vasat. Időnként fel van dobva, 1-2 újságcikk után, hogy jó...
  2. K

    Szállítógépek váltása a MH-nél

    Köszi,mostmár legalább ezt is tudom, hát ez tényleg kevés amit át tud adni.Akkor marad a C130-as vagy a KC390-es,ha ezeknél nagyobbakban nem gondolkodunk.
  3. K

    Szállítógépek váltása a MH-nél

    Ez egyszerűen szégyen, hogy egy ilyen méretű ország jelenleg teherszállítógép 0 képességekkel rendekezik. Hagyjuk már ezeket a programokat, azért is fizetni kell, persze jó dolog. Sajnos lehetséges,hogy még kisebb szállítások esetén a litván tesókra rá leszünk szorolva. Én tudom, hogy...
  4. K

    [HUN] NASAMS

    Sajnos lessz is valami majd decemberben esetleg még a 4x4-esek de kellemes meglepire mán nem számitok. Megy lóvé másra
  5. K

    A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

    Köszi reméljük lesz valami jogos hogy megfelelö topikba,
  6. K

    A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

    Urak itt van szeptember 30 esetleg valami bejelentés Nasams ügyben vagy valami más?
  7. K

    A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

    Azért nehogy már a BTR-eket 4x4-es kebabosokkal meg Lynuxokkal váltsuk fel. Főleg az utóbbi gondolom, drágább mint a Boxer. Ugye van 500 valahány db BTR-ünk,úgyhogy nem tudom elképzelni, hogy 8x8-ast nem szerzünk be. Egyáltalán a környezetünkben van olyan, akinek nincs 8x8-a? Úgyhogy szerintem...
  8. K

    Szállítógépek váltása a MH-nél

    Persze ez igy szokott lenni de a C27J verzió még gazdaságosabban üzmeltethető agyártó szerint Minden esetre 3db-ot csúcs felszereltségüt játszva ki tudnánk fizetni..
  9. K

    Szállítógépek váltása a MH-nél

    Bizony jó kis gép a C27-es csak az amcsik kiszámolták 15,évre az üzemeltetése drágább mint a C130-as.
  10. K

    A400M Atlas (Airbus)

    Én az olaszokra értettem, pontosan a Leandro cégre, de mondjuk ugyanez vonatkozik a finnekre is a Patria esetén. Persze, attól még lehet igazad.
  11. K

    A400M Atlas (Airbus)

    Legyen igazad,ha már beszálltunk ebbe az A400-as programba,így el tudom képzelni már a kicsi C295-ből 3 db-ot. Vagy pedig, de ez nem valószínű egy Herki , 2 db C27-es vagy esetleg később rendelünk emellé KC390-est. Csak hát az Airbus kivételével, mi nem nagyon tárgyalgattunk senkivel, legalábbis...
  12. K

    A400M Atlas (Airbus)

    Hát,ez szerintem így, erre már én is utaltam, reptetjük a gépet oda-vissza vagy fordítva, üresen,ami gondolom nem kis pénz. Már az is lehet, hogy a szállítógépekre szánt 275 milla át lett valahova máshová csoportosítva. Az mindenestre nagy szégyen ha legalább minimális saját légi kapacitással...
  13. K

    Szállítógépek váltása a MH-nél

    Na, ment itt a nagy rizsázás , hogy olyan szállítógépet akarunk beszerezni,- legalábbis a vége felé- ami kimondottan nehéz technika szállítására alkalmas. Azért, hogy ne függjünk másoktól, hát ha nem veszünk semmit az jó nagy visszalépés. Szerintem azért minimális képességekkel rendelkezni...
  14. K

    A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

    Köritésnek valami meglepi C-130 vagy Himars. :hadonaszos::hadonaszos::rolleyes::D:p
  15. K

    Szállítógépek váltása a MH-nél

    Nekem ez a szállítógép beszerzés egyszerűen már követhetetlen. Azt is nehezen tudom elképzelni,hogy semmilyet ne vegyünk. Például, ha valamit sűrgősen kell szállítani, csak pár tonnát, azzal fog majd egy C17-es repkedni? Vagy pedig egy A 400-as iderepül Németországból? Most a közutat hagyjuk ki...