Az egyik a magnetron, ami az export példányokon gyakran hibásodott meg.
Mig-29m2 állítólag AESA radarral és új nagy kijelzővel
![]()
![]()
![]()
![]()
Ez nem szentírás, az F-2-es orrán is van, pedig AESA radarja van.Az AESA lokatoros repülőgépekél a pitotcső nincs az orr elején... tamáskodok
Az AESA lokatoros repülőgépekél a pitotcső nincs az orr elején... tamáskodok
F-16V, F-16C block 70/72, mindegyik AESA radaros, de Pitot-csővel.Ez nem szentírás, az F-2-es orrán is van, pedig AESA radarja van.
A magnetron egy vákuumcső, ami a mikrohullámok generálásához kell.Szia,
Korabban valaki azt irta, hogy a szovjet fegyverek export valtozata azert volt papiron gyengebb, hogy ritkabban hibasodjon meg, mint a kihegyezettebb korulmenyek kozott alkalmazott eredeti (belpiacos) alkatreszek.
A fenti megjegyzesed alapjan ez megse igaz?
oroszoknal ??? Ott nem lattam AESA es pitotcso... PESA talan. a MAKSz-on a Szu-35 ptoto voltF-16V, F-16C block 70/72, mindegyik AESA radaros, de Pitot-csővel.
Az egyedüli F-16-os, amin AESA radar van, de nincs Pitot-cső az orrkúpon, az a block 60-as F-16E/F, ami viszont még a 2000-es évek elejének technológiája.
Azóta már nem szentírás, hogy az AESA radar orrkúpján nem lehet Pitot-cső.
Nem az oroszokról van szó, te se róluk írtad a tamáskodásod, hanem a Pitotcsöves orrkúpok és AESA radarok kombinációjával szemben voltál szkeptikus.oroszoknal ??? Ott nem lattam AESA es pitotcso... PESA talan. a MAKSz-on a Szu-35 ptoto volt
gondoltam evifens mert orosz hepekrol volt szoNem az oroszokról van szó, te se róluk írtad a tamáskodásod, hanem a Pitotcsöves orrkúpok és AESA radarok kombinációjával szemben voltál szkeptikus.
Erre írtam, amit írtam.
Orosz gép, amerikai gép, nemzetközi fizika.gondoltam evifens mert orosz hepekrol volt szo
Szvsz ott meg PESA van.Orosz gép, amerikai gép, nemzetközi fizika.
Az oroszoknak ráadásul nincs annyiféle AESA radarjuk, hogy rájuk bármiféle szabályszerűséget fel lehetne állítani.
A lényeg, hogy manapság az AESA radarok jelfeldolgozását már nem zavarja a Pitot-cső, így ha az oroszok most kezdenek csak átállni erre a technológiára, akkor az orrkúpra elhelyezett Pitot-cső már nem kizáró ok.
De tény, hogy a kínai J-11, J-15, J-16 modernizációkon az AESA radar megjelenésével eltűnt a Pitot-cső, ahogy az is, hogy az amerikai F-16V upgrad-del meg nem.
Ezért aztán az újabb orosz Szu-30SzM2 gépek Pitot-csővel ellátott orrkúpjai mögött lehet akár AESA antenna is.
Ez az amit most már biztosra nem tudhatunk.Szvsz ott meg PESA van.
.F-16V, F-16C block 70/72, mindegyik AESA radaros, de Pitot-csővel.
Az egyedüli F-16-os, amin AESA radar van, de nincs Pitot-cső az orrkúpon, az a block 60-as F-16E/F, ami viszont még a 2000-es évek elejének technológiája.
Azóta már nem szentírás, hogy az AESA radar orrkúpján nem lehet Pitot-cső.
Az azért a világ csodája lenne, ha modernebb radarja lenne az SzM2-nem, mint a SZU-35Szn-nek.
Én azt olvastam, hogy az Irbis integrációja más gépekre azért macera, mert olyan hatalmas az energiaigénye, hogy a komplett elektromos hálózatát ki kéne cserelni a gépnek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..