M
molnibalage
Guest
Mihez? A hírben semmiféle kézzelfogható dolog nincs. Gyakorlatilag propraganda hír.
Más is lerírta. Olyan hajótóűvet nem képesek összerakni Ivánék, ami lassan 30 éves (!) a jenkiknél. És nem egyet, hanem kettőt csinált a jenki, csak a másik annyira drága és komplex volt, hogy még ők is nemet mondtak rá és F119 lett. 25 éve már YF-22 és YF-23-ban ott dobogott.
Nem túl régen volt a hír hogy az F135 - amit F119 leszármazott - fejlesztése óta annyi idő telt el, hogy annak teljesítménye is nőni fog a gyártástechnika fejlődése miatt. Az orosz a 25 éves F119-et célozta meg az új hajtóművet, ami gépe építve a jelek szerint jövőre sem lesz...
Ennek fényében leírni azt, hogy milyen hajtóműről álmodnak, az kb. a minden alap nélküli álmodozás. Ez kb. akkor ökörség, hogy holnap alakul egy magyar F1 autó motor gyárt és jövőre lemosunk vele mindenki.
A dzsinnekben is hisz valaki? Mert ehhez kb. ennyire kell naívnak lenni...
Más is lerírta. Olyan hajótóűvet nem képesek összerakni Ivánék, ami lassan 30 éves (!) a jenkiknél. És nem egyet, hanem kettőt csinált a jenki, csak a másik annyira drága és komplex volt, hogy még ők is nemet mondtak rá és F119 lett. 25 éve már YF-22 és YF-23-ban ott dobogott.
Nem túl régen volt a hír hogy az F135 - amit F119 leszármazott - fejlesztése óta annyi idő telt el, hogy annak teljesítménye is nőni fog a gyártástechnika fejlődése miatt. Az orosz a 25 éves F119-et célozta meg az új hajtóművet, ami gépe építve a jelek szerint jövőre sem lesz...
Ennek fényében leírni azt, hogy milyen hajtóműről álmodnak, az kb. a minden alap nélküli álmodozás. Ez kb. akkor ökörség, hogy holnap alakul egy magyar F1 autó motor gyárt és jövőre lemosunk vele mindenki.
A dzsinnekben is hisz valaki? Mert ehhez kb. ennyire kell naívnak lenni...