Gondolom az F-22,35 és a drónok sokkal olcsóbban és biztonságosabban megoldják, a 70-es években tervezett A-10-nek szánt feladatot...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Littlejohn
Szerintem kifejezetten hasznos tud lenne egy ilyen gép, ha közvetlen tűztámogatásról van szó. A túlélőképessége szerintem sokkal jobb, mint mondjuk egy harci helinek. Szóval hasznos jószág.
Biztos vagyok benne, hogy az F-15C/D és az F-16C/D flotta régebbi, de még üzemidővel rendelkező darabjait el lehetne passzolni a világpiacon.
Gondolom az F-22,35 és a drónok sokkal olcsóbban és biztonságosabban megoldják, a 70-es években tervezett A-10-nek szánt feladatot...
Azon kívül bármennyire is modernizált a c variáns, ezt a gépet páncéloshadosztályok ellen tervezték. Max Kína, vagy Észak-Korea ellen lenne manapság használható költséghatékonyan. Azonban a csapatlégvédelem az utóbbi években akkorát fejlődött, ami megkérdőjelezi a kis sebességű, jól megterhelt, repülő tankok jelentőségét. Nem vagyok az A-10 szakértője, de talán mégis a legkisebb rossz az A-10 kivonása.
Viszont itt pár dolog molni által is kiderült. Az egyik az, hogy az F-15C/D gépek eladhatatlanok, és mivel az üzemidejük is kifut lassan, ezért én inkább akkor ezt a típust vonnám ki a légierő állományából.
Inkább még mindig a régebbi F-16 osokat próbálnám meg elpasszolni.
És ha a használt Falconokra oly nagy kereslet lenne, akkor nem "sütkérezne" annyi Boneyard-ban.
"...Pierre Sprey, aki Robert Mcnamara idejében a védelmi miniszteri posztot töltötte be és igazgatta az A-10 projekt alakulását az 1960-as években..."
Ejnye. Ezt a mondatot kéretik újrafogalmazni. Pierre Sprey az A-10-es tervezője volt, igy valóban ő igazgatta az A-10-es projekt alakulását, de nem mint védelmi miniszter. A védelmi miniszter maga Robert Mcnamara volt.