Semennyivel sem hosszabb, csak más a szög..
.
Érdekes látni, hogy a régi Il-76 és az A-100 között rengeteg a különbség, pl fel se tűnt eddig, hogy az A100 orra mennyivel hosszabb, vagy pl hiányzik róla a jellegzetes ajtó oldalt.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Semennyivel sem hosszabb, csak más a szög..
.
Érdekes látni, hogy a régi Il-76 és az A-100 között rengeteg a különbség, pl fel se tűnt eddig, hogy az A100 orra mennyivel hosszabb, vagy pl hiányzik róla a jellegzetes ajtó oldalt.
.Semennyivel sem hosszabb, csak más a szög.
Az orosz légierő újabb A-50U korai előrejelző és irányító repülőgépet kap
A repülőgép új elektronikával büszkélkedhet, nagyobb teljesítményparaméterekkel és sebességgel, ami lehetővé teszi a funkcionális szoftverek képességeinek növelését
Russia’s Aerospace Force obtains another A-50U early warning and control aircraft
The plane boasts new electronics with greater performance parameters and speed, which allows to increase the capabilities of functional softwaretass.com
Ebből kellene mondjuk 20-30 db. De mint a fenti képeken látható, félreállítva rohadnak a régi gépek.
Az is sokat lendítene az oroszok jelenlegi helyzetén, ha Prigozsin puccskísérlete során nem durrantottak volna le az égről egy légi harcálláspontot a békemenetelő Vágneresek...Ebből kellene mondjuk 20-30 db. De mint a fenti képeken látható, félreállítva rohadnak a régi gépek.
Az is sokat lendítene az oroszok jelenlegi helyzetén, ha Prigozsin puccskísérlete során nem durrantottak volna le az égről egy légi harcálláspontot a békemenetelő Vágneresek...
Az az IL-18 légi harcálláspont változata. IL-22M-11 egész pontosan.Az nem valami Il-20 volt?
Mert az indiai A-50 AWACS repülőgépeken izraeli lokátor van telepítve, talán ez megváltoztatja a stabilitást és ezt küszöbölik ki.Miért csak az indiai gépeknek van pótvezérsíkja alul?