Semennyivel sem hosszabb, csak más a szög..
.
Érdekes látni, hogy a régi Il-76 és az A-100 között rengeteg a különbség, pl fel se tűnt eddig, hogy az A100 orra mennyivel hosszabb, vagy pl hiányzik róla a jellegzetes ajtó oldalt.
Semennyivel sem hosszabb, csak más a szög..
.
Érdekes látni, hogy a régi Il-76 és az A-100 között rengeteg a különbség, pl fel se tűnt eddig, hogy az A100 orra mennyivel hosszabb, vagy pl hiányzik róla a jellegzetes ajtó oldalt.
.Semennyivel sem hosszabb, csak más a szög.

Az orosz légierő újabb A-50U korai előrejelző és irányító repülőgépet kap
A repülőgép új elektronikával büszkélkedhet, nagyobb teljesítményparaméterekkel és sebességgel, ami lehetővé teszi a funkcionális szoftverek képességeinek növelését
![]()
Russia’s Aerospace Force obtains another A-50U early warning and control aircraft
The plane boasts new electronics with greater performance parameters and speed, which allows to increase the capabilities of functional softwaretass.com
Ebből kellene mondjuk 20-30 db. De mint a fenti képeken látható, félreállítva rohadnak a régi gépek.
Az is sokat lendítene az oroszok jelenlegi helyzetén, ha Prigozsin puccskísérlete során nem durrantottak volna le az égről egy légi harcálláspontot a békemenetelő Vágneresek...Ebből kellene mondjuk 20-30 db. De mint a fenti képeken látható, félreállítva rohadnak a régi gépek.
Az is sokat lendítene az oroszok jelenlegi helyzetén, ha Prigozsin puccskísérlete során nem durrantottak volna le az égről egy légi harcálláspontot a békemenetelő Vágneresek...
Az az IL-18 légi harcálláspont változata. IL-22M-11 egész pontosan.Az nem valami Il-20 volt?
Mert az indiai A-50 AWACS repülőgépeken izraeli lokátor van telepítve, talán ez megváltoztatja a stabilitást és ezt küszöbölik ki.Miért csak az indiai gépeknek van pótvezérsíkja alul?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..