26 végén jár le a szerződés.Ezt másodszor sütöd el, de ez honnan van.
Tudtommal 10 éves szerződésünk van 200ezer fegyverre. Gondolom nem véletlen ez a szám. A 10 évtől meg még hol vagyunk?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
26 végén jár le a szerződés.Ezt másodszor sütöd el, de ez honnan van.
Tudtommal 10 éves szerződésünk van 200ezer fegyverre. Gondolom nem véletlen ez a szám. A 10 évtől meg még hol vagyunk?
darabszámtól függetlenül?26 végén jár le a szerződés.
Hónapokon belül kész a honvedsegi mennyiség és ha jól emlekszek 23-ra az összes magyar szervezet igényeit kipörgetjük. Szal bőven van puffer 26-ig.darabszámtól függetlenül?
Szóval ha addig nem sikerül elég mennyiséget gyártani, akkor "így jártunk" és kész?
Stratégiailag nagyon fontos lenne ez a vétel, ha kisebbségi tulajdon lesz, remélem az RM száll be partnerként.
Azok Iránba kerülnekJa, meg gyakorlatozhatunk mi is SzU-35 ellen
Igen, mi úgy nézzük le őket, hogy a mi hadiiparunk szinte csak papíron és a vágyálmunkban létezik, teljesen egyetértek.Az igazság az, hogy sokan lenézik a lengyel, román haderőfejlesztéseket, illetve eddigi hadiipari tevékenységeket. Pedig tegyük szívnünkre a kezünket, már akkor gyártottak, harckocskat, repülőgépeket, különféle lövegeket stb. amikor mi letolt gyatyával azon siránkoztunk, hogy csak a RÁBA CSEPEL és IKARUS gyártott gépjárművet stb. A lengyeleknél csak helikopterből ott az AIRBUS, a SIKORSKY, A LEONARDO cégei, a szárazföldi eszközknél se feledkezzünk meg a MOWAG/Styer stb.
Ne felejtsük el a PZL is gyártott 21-esig hány típust, és most is ott pld az M-28 Bryza, amely megbízható repülőgép.
A románok AIRBUS gyára is hiába épült fel, mi is francia gyártású modernebb Superpumát vettünk, és nem a románok gyártotta AIR330-ast, és az AIRUBS sem helyezte ki a termelésének egyetlen r helikoptertípusának sem a gyártását (gondolom nem véletlenül). Tegyük hozzá hogy a románok BAC 1-11 est gyártottak már az 1980-as években amely egy komoly közforgalmi repülőgép volt, aztán pedig a Boeing 737-hez alkatrészeket, mikor mi még keseregtünk a dunai repgyáron.
Szóval majd ha nem épülő gyárak, meg prototípusok se, hanem sorozatgyárott járművekkel rendelkezünk, amelyekre jönnek exportrendelések akkor nagyon büszkék lehetünk, (különösen azok akik szerepet vállaltak a hadiipari cégek idecsábításában, és a védemi ipar kiépülésében). Eddig egyetlen szerződésre van sorozatgyártás a Bren-nre ami nem sikertörténet, hamarosan lejár a szerződés, nem tudtunk gyártani minden részegységet, nem fegyvereztük át a honvédség és a rendőrség állományát, exportra meg egyáltalán nem került sor.
Ennek ellenére bizom abban, hogy a hadiipari szektorban leszenk sikereink külhonban ismint pld. a szárazföldi AESA lokátorok szállítása a lengyeleknek..
Az igazság az, hogy sokan lenézik a lengyel, román haderőfejlesztéseket, illetve eddigi hadiipari tevékenységeket. Pedig tegyük szívnünkre a kezünket, már akkor gyártottak, harckocskat, repülőgépeket, különféle lövegeket stb. amikor mi letolt gyatyával azon siránkoztunk, hogy csak a RÁBA CSEPEL és IKARUS gyártott gépjárművet stb. A lengyeleknél csak helikopterből ott az AIRBUS, a SIKORSKY, A LEONARDO cégei, a szárazföldi eszközknél se feledkezzünk meg a MOWAG/Styer stb.
Ne felejtsük el a PZL is gyártott 21-esig hány típust, és most is ott pld az M-28 Bryza, amely megbízható repülőgép.
A románok AIRBUS gyára is hiába épült fel, mi is francia gyártású modernebb Superpumát vettünk, és nem a románok gyártotta AIR330-ast, és az AIRUBS sem helyezte ki a termelésének egyetlen r helikoptertípusának sem a gyártását (gondolom nem véletlenül). Tegyük hozzá hogy a románok BAC 1-11 est gyártottak már az 1980-as években amely egy komoly közforgalmi repülőgép volt, aztán pedig a Boeing 737-hez alkatrészeket, mikor mi még keseregtünk a dunai repgyáron.
Szóval majd ha nem épülő gyárak, meg prototípusok se, hanem sorozatgyárott járművekkel rendelkezünk, amelyekre jönnek exportrendelések akkor nagyon büszkék lehetünk, (különösen azok akik szerepet vállaltak a hadiipari cégek idecsábításában, és a védemi ipar kiépülésében). Eddig egyetlen szerződésre van sorozatgyártás a Bren-nre ami nem sikertörténet, hamarosan lejár a szerződés, nem tudtunk gyártani minden részegységet, nem fegyvereztük át a honvédség és a rendőrség állományát, exportra meg egyáltalán nem került sor.
Ennek ellenére bizom abban, hogy a hadiipari szektorban leszenk sikereink külhonban ismint pld. a szárazföldi AESA lokátorok szállítása a lengyeleknek..
300-atfizettél a cikkért?A neten kb 300 dodóért találtam meg.
Akár jöhetnétek, mert hozzánk csak kijön, hogy fizetni kell, és ha megnézetnénk vele a kéményt fintorog, hogy nem akarjuk mi azt, mert majd akkor megbüntet!Azon szoktunk röhögni a kollégákkal, hogy mivel egyre nagyobb hiány van kéményseprőből lassan oda is mi fogunk menni...
De 15-20 pilótajelöltnek, max 8 gépen, 3 hónap alatt... (de lehet hogy kevesebb gépen, mert a Zlineket a felsőbb évfolyam is használja közben.)Mennyit kéne VFR-t repülni, 50 órát?