De nem egyedül vesszük meg, csak a többségi tulajdont szerzünk. Közösen szerezzük vissza más befektetőkkel.Ekkora profitért érdemes befektetni 1500 milliárd forintot? Ez 2%-os hozam. Miközben az EUR államadósságra 4-5 %-ot fizetünk?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
De nem egyedül vesszük meg, csak a többségi tulajdont szerzünk. Közösen szerezzük vissza más befektetőkkel.Ekkora profitért érdemes befektetni 1500 milliárd forintot? Ez 2%-os hozam. Miközben az EUR államadósságra 4-5 %-ot fizetünk?
Valószínüleg tüntet el nyereséget. És ha állami tulajdon lesz, akkor is megy el a nyereség, csak más zsebekbe. (És nem az államéba.)Egyrészt tüntethetett el nyereséget
Másrész stratégiai fontosságú
Harmadrész úgy tudom, hogy gátolták a vasúti megálló létrehozását, amivel be lehetne kötni a tömegközlekedésbe
Mondjuk én előbb szétadóztattam volna és amikor már szabadultak volna tőle, akkor vettem volna meg.
Akkor a haszon is közös lesz.De nem egyedül vesszük meg, csak a többségi tulajdont szerzünk. Közösen szerezzük vissza más befektetőkkel.
Nem ennyi lesz beletolva, mivel partnerrel lesz vélhetően nyélbe ütve az ügylet. És ahogy írtam, jelenleg folyamatosan emelkedik az utaslétszám. 2024-re érheti el a járvány előtti szintet. De ez bőven fejleszthető tovább.Ekkora profitért érdemes befektetni 1500 milliárd forintot? Ez 2%-os hozam. Miközben az EUR államadósságra 4-5 %-ot fizetünk?
Nekem csak az a bajom ezzel, hogy a magyar állam keveset költ azokra a feladatokra, ami egyértelműen állami feladat (hadsereg, rendőrség, oktatás) miközben sokat olyanokra, amit nem feltétlenül kellene csinálnia. Például a profi sport támogatása, cég felvásárlások stb.Nem ennyi lesz beletolva, mivel partnerrel lesz vélhetően nyélbe ütve az ügylet. És ahogy írtam, jelenleg folyamatosan emelkedik az utaslétszám. 2024-re érheti el a járvány előtti szintet. De ez bőven fejleszthető tovább.
Ráadásul a Cargo üzletág is folyamatosan növekedni fog. Továbbra sem tettünk le róla, hogy Kína kapuja legyünk. Erről szól pl. a saját A330-as üzemeltetése is.
Cargo szállítás Kína-EU viszonylatban, ami a csövön kifér.
Hát.Hja, csak nem ott.
A Budapesti reptér irgalmatlan pénzt kezdett el fialni az üzemeltetőnek.
A Covid előtti utolsó teljes évben (2019) 29,1Mrd HUF adózott nyeresége volt.
Mindezt úgy, hogy ugyan költöttek rá valamennyit, de a bővülés nem a saját eredményük volt, hanem az ország nemzetközi turizmust erősítő költései generálnak egyre több utazót. És még mindig van benne potenciál. És érthetően a Magyar Kormánynak nem tetszik, hogy a hazai befektetés gyümölcsét külföldi befektetők lapátolják ki az országból.
Tehát ez egy "kihagyni vétek" üzlet.
Most sincs rá elegendő pénzünk, de legalább így már turizmusba fektetett milliárdok nagyobb része (valamint az irányítói jogok) hazai kézbe kerülnek.
Ugye 12 ève 36 milliárdèrt adták el a 25 százalèkát.
Most ezt a százalèkot 384 milliárdèrt veszik vissza.
12 èv alatt a tízszeresèt èri?
Szóval azt hiszem ez tènyleg megèri majd valakinek. Csak az nem biztos, hogy az ország lessz.
Vègülis a Vodafone is eddig mekkora siker üzletileg.
Mègha több összetevős az a potom èvi 50 milliárd vesztesèg.
€13B = 5044728000000.00 HUF
Otezer-negyvennegymilliard-hetszazhuszonnyolcmillio forint.
Brussels to unfreeze Hungary funds as it seeks help for Ukraine
Unblocking €13bn could secure Orbán support for EU budget top-up and assistance to Kyivwww.ft.com
Lesz itt HX3 MLRS es SPH is, meg GIdranok is karira...
Több, mint a duplája érkezik.Ez inkább a költségvetési lyukak tömködésére kéne a kormánynak:
Nagy a baj: 2296 milliárd forint a hiány
Előzetes adatok szerint 2296 milliárd forint, a GDP 6,3 százaléka volt a kormányzati szektor 2023. I. féléves hiánya. A 2023. II. negyedévi hiány 570 milliárd forintot tett ki, a GDP 3,1 százalékát - közölte a KSH.mfor.hu
Igen, így lehet hangulatot kelteni. Te mit szűrtél le ezekből a számokból?Ez inkább a költségvetési lyukak tömködésére kéne a kormánynak:
Nagy a baj: 2296 milliárd forint a hiány
Előzetes adatok szerint 2296 milliárd forint, a GDP 6,3 százaléka volt a kormányzati szektor 2023. I. féléves hiánya. A 2023. II. negyedévi hiány 570 milliárd forintot tett ki, a GDP 3,1 százalékát - közölte a KSH.mfor.hu
Több, mint a duplája érkezik.
Igen, így lehet hangulatot kelteni. Te mit szűrtél le ezekből a számokból?
Mond, hogy nem adtad össze 6,3-at, meg a 3,1-et!
Ezért kérdeztem rá nálad, hogy szerinted milyen tényeket tudtunk meg a linkről!Hát nem csak ez a 2ezer milliárd a probléma az államháztatásban...
Egy propagandával átmosott világban bizony a tények közlése sokszor hangulatkeltésnek tűnhet.