Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az a legnagyobb baja ennek a gépnek hogy egy töketlen kategóriába tartozik!
Nagy kategóriába kicsi, kis-közepesbe meg nagy! Ha valaki nagy távolságba szállít, akkor úgy is nagyobb terhet vinne minél gyorsabban; ha meg közelebbre szállítana nagy terhet akkor meg úgy is a szárazföldön szállítani a legolcsobb! Desszantolásra meg kitelepülésre, kisebb gép c-27,c-130 is bőven elegendő!
De európa megmutatta megint a világnak!
Szerintem meg az a gond, hogy a meggyőzőnek tűnő indokaid ellenére most épp a németek akarnak kitáncolni az üzletből. /Melyhez képest a pár darabos "indonéz igény" semmit sem jelent./Ez a gép tökéletes a német hadsereg igényeinek. Képes a Boxer APC szállítására maximális páncélzattal, valamint a Puma IFV szállítására minimális páncélzattal. Erre a C-130-asok nem képesek.
A gond az, hogy ezeket az eszközöket a borsos áruk miatt lehet csak ők rendsteresítik majd...
A politikai helyzet azóta megváltozott, így egyhamar nem lesz.Formosa: az An-70-re akkor hivatkozz, ha egy sikeres 100+ darabszámban eladott típus lesz!
A politikai helyzet azóta megváltozott, így egyhamar nem lesz.<blockquote rel="shornet24">Formosa: az An-70-re akkor hivatkozz, ha egy sikeres 100+ darabszámban eladott típus lesz!
Igazából nem értem, hogy miért is szenvednek ennyire ezzel a géppel. Az Airbusnak mindene megvan egy ilyen gép fejlesztéséhez, és mégsem sikerült ezt összehozni a határidők betartásával, hibák nélkül. Ez annak fényében, (amit molni is leirt, hogy az amcsik már a 60-as években rendszerbe állitották a C-141-et, ami hasonló paraméterekkel birt), elég gáz.
Szerintem nem technológiai okai vannak ennek.
<blockquote rel="ghostface">Igazából nem értem, hogy miért is szenvednek ennyire ezzel a géppel. Az Airbusnak mindene megvan egy ilyen gép fejlesztéséhez, és mégsem sikerült ezt összehozni a határidők betartásával, hibák nélkül. Ez annak fényében, (amit molni is leirt, hogy az amcsik már a 60-as években rendszerbe állitották a C-141-et, ami hasonló paraméterekkel birt), elég gáz.
Szerintem nem technológiai okai vannak ennek.
C-17-et még talán most is lehetne rendelni... Persze vállalhatatlan lenne, mert akkor kb. csődbe menne az Airbus vagy minimum több ezer vagy tízezer embert kellene kírúgni a beszállítóknál + Airbusnál. Így meg maradt a "rosszat drágán", az igazi európai módszer...T. ghostface!
Örömmel vagy szomorúan, de a Boxer és a Puma szállítására valamilyen megoldást kell találniuk. Tudtommal az An-70 a berepülő programig jutott. Annak befejezéséhez és a gyártás beindításához sok pénzre van szükség, tehát Merkelék választhatnak:
- az éveket késő, méregdrága és megbízhatatlan, a vártnál kisebb teherbírású Atlas, vagy a
- drága, de nagyobb teherbírású An-70 között /melynek szintén lehetnek "gyermekbetegségei"/.
Tényleg, az oroszok is buták voltak, hogy évekig tolták a pénzt az An-70-be?!? - Mellesleg azóta sincs "közepes méretű" szállítógépük. /Igaz, az amiknak se./
Kelepisti írta: "Az A400-nak lesz piaca, mivel a C-17 leáll és a nyugati országoknak jelenleg ez lesz a legnagyobb gyártás alatt lévő repülőgépe. Ennek ellenére"
szinte senki sem akar éveket késő, méregdrága és megbízhatatlan, a vártnál kisebb teherbírású Atlast venni!