Ugyebár a törzsből történő újratöltés már tesztelve volt csak talán kép nem volt még róla betéve. NA az meg ilyen:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Éket kellett volna rá festeni, meg egy tevét!The A400M for the Luxembourg Armed Forces has rolled out of the paint shop marking a new milestone of MSN 104.
Ék helyett NYÍLHEGY (ugye az ősök azt ismerték ), de erre nem festenék fel magyar jelzést csak ha annyi pénzünk lenne rá mint az RAF-nak. De akkor már inkább C-17 saját tulajdonban ...Éket kellett volna rá festeni, meg egy tevét!
Kb. mint mi a Gripenekkel. Szerintem több ország is van, akik pl. még az utántöltésre sem használják, pedig az a funkció már elég régóta elérhető. A spanyoloknak még alig van gépük. Az angolok bár asszem megvan a certificate, nem nagyon használják őket tankolásra, mert van helyette más. A németek viszont intenzíven tankolnak a levegőben. Nekik volt ugye egy Jordániai kitelepülésük is, hogy a Mali konfliktusban részt vevő gépeiket onnan tankolják meg. De az a gép ment a német katonákért is, akiket pánik szerűen kivontak Irakból az USA/Iráni rakétacsapások után.Malajziában is szeretnék végre kihasználni az A400M minden képességét.
"The RMAF will soon move on to conduct take-off and landing operations at unpaved and austere airstrips, and the service will eventually explore the possibility of taking on high- altitude low opening (HALO) and high-altitude high opening (HAHO) jumps, and paradropping cargo via the container delivery system (CDS)."
Ezek szerint eddig ők is csak szállításra és légi utántöltésre használták...
Igen. Valószínűleg ez volt az ára annak, hogy aláírták az új OCCAR support programot.Ha màr A400...
A program rendesen hazavágta az Airbus 2019 es pénzügy eredményét...
A késések hibák stb.. miatt akkora büntetéseket (€ 1.2 milliárd !!) kellett fizetnie az Airbusnak az A400 megrendelőinek hogy az komoly minuszba rántotta a cég 2019 eredményét
Szàmokkal:
- Consolidated revenues increased to € 70.5 billion (2018: € 63.7 billion)
- Consolidated EBIT (reported) was € 1,339 million (2018: € 5,048 million), including Adjustments totalling a net € -5,607 million. These Adjustments comprised:
- € -3,598 million related to the penalties;
- € -1,212 million related to the A400M charge;
- € -221 million related to the suspension of defence export licences to Saudi Arabia by the German government, now prolonged to March 2020;
- € -202 million related to A380 programme cost;
- € -170 million related to the dollar pre-delivery payment mismatch and balance sheet revaluation;
- € -103 million related to Premium AEROTEC’s restructuring plan launched to improve its competitiveness;
- € -101 million of other costs, including compliance costs partially offset by positive capital gains from the Alestis Aerospace and PFW Aerospace divestments.
-- The consolidated net loss was € -1,362 million (2018 net income: € 3,054 million).
Malajziában is szeretnék végre kihasználni az A400M minden képességét.
"The RMAF will soon move on to conduct take-off and landing operations at unpaved and austere airstrips, and the service will eventually explore the possibility of taking on high- altitude low opening (HALO) and high-altitude high opening (HAHO) jumps, and paradropping cargo via the container delivery system (CDS)."
Ezek szerint eddig ők is csak szállításra és légi utántöltésre használták...
Végülis, pont most tartanak az eddig megrendelt gépek leszállításában pont az 50%-ánál. Ebben a tempóban még minimum 9-10 évig fog menni a gyártás.Az Airbus Defense döntést hozott arról hogy elkezdi csökkenteni a dolgozói létszámot az A400 program ban és ezért tárgyalásokat kezd az érintett szakszervezetekkel.
Az ok hogy nincs kilátásban újabb vevő (lehet hogy megússzuk az A400-at?...), és az €1,2 milliárd bünti fájt a cégnek.
Jelenleg 34 ezer ember dolgozik az.Airbus Defense-nek
Az ok hogy nincs kilátásban újabb vevő (lehet hogy megússzuk az A400-at?
Nagyon nagyon nagyon meglepődnék....(de szerintem nem fogok)Vagy épp azért lesz A400.
Nagyon nagyon nagyon meglepődnék....(de szerintem nem fogok)