Bakker, épp azért kértem.... hogy ha tudtok, adjatok egy linket ahol táblázatos formában össze van gyűjtve, mert én nem tudok ilyet.
Hogy ne nekem kelljen összegyűjteni...
2017-es adatok: (tényleges / engedélyezett)
Bosznia: 163/
Koszovó: 373/
Irak: 150/
Afganisztán 90/120
Ciprus 77/150
Libanon 4/10
Grúzia: 5/
Mali: 3/15
Szomália: 8/
Nyugat-Szahara: 7/
Közép-Afrika: 4/
Ebből Irakhoz és Afganisztánhoz kellett(?) nagyméretű szállítógépet használni. Számold ki hogy az évi 50 óra az hány oda-vissza útra elég...
Pápa - Afganisztán - Pápa: 2 * ~7 óra repülés (2 x 4500 km) = 14 óra
Pápa - Irak - Pápa: 2* ~5 óra repülés (2 x 3000 km) = 10 óra
2-2 út és marad még 2 óra az 50 órából, ami kb. ejtőernyős ugrások gyakorlásra jó.
Ezért kérdeztem, hogy hogyan történik a repült idő elszámolása a SAC-nál...
Pl. ha Afganisztánba egyszerre 5 ország küldeményét viszi a gép, akkor a 14 óra repült időnek csak az 1/5-e jut egy országra? Akkor az csak 2,8 óra/ország? Így viszont akkor már nagyon sok mindenre elég lehet az 50 óra a magyaroknak. Vagy ilyenkor mindenkinek levonják a 14 órát?