A400M Atlas (Airbus)

Tényleg nincs mit mást mondani, mint annyit, hogy nem vagy egy bonyolult gyerek - mindenki hülye, csak te vagy villamos.

Elfogytak az érvek?! Pedig nagyon úgy néz ki, hogy pont te vagy itt a helikopter... na mindegy is, mert a QQ-ra se kíváncsi senki. :)

Amúgy a hülye angolok, angol hülyék is megnézték, hogyan lehet pakolni a Ruszlánt. Elég frissnek tűnik. Bizonyára nem áll rendelkezésre se a 6 Big Mac, se a 20 Atlas. (Van 2 Atlas is a háttérben, hogy ne legyen teljesen offtopic.)

https://www.snafu-solomon.com/2020/08/royal-air-force-joint-air-delivery-test.html
 
"A GTK Boxert eddig külföldre csak szárazföldi szállítással vagy egy Antonov AN-124-es repülőgéppel tudták eljuttatni."

"Annak érdekében, hogy az A400M képes legyen szállítani a GTK Boxert, az alvázat el kell választani a missziós modultól. A rámpa nem bírja el a jármű teljes súlyát. A négytengelyes páncélozott jármű összesen körülbelül 35 tonna súlyú, az A400M nyitott rámpáján azonban csak 32 tonna megengedett."

"A jövőben a tanúsítások után két GTK Boxert három A400M-es repülőgéppel tudnak külföldre szállítani. Repülőgépenként egy-egy alváz és a harmadikban a két missziós modul. "
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Elfogytak az érvek?! Pedig nagyon úgy néz ki, hogy pont te vagy itt a helikopter... na mindegy is, mert a QQ-ra se kíváncsi senki. :)

Amúgy a hülye angolok, angol hülyék is megnézték, hogyan lehet pakolni a Ruszlánt. Elég frissnek tűnik. Bizonyára nem áll rendelkezésre se a 6 Big Mac, se a 20 Atlas. (Van 2 Atlas is a háttérben, hogy ne legyen teljesen offtopic.)

https://www.snafu-solomon.com/2020/08/royal-air-force-joint-air-delivery-test.html

Marmint azok, akiknek tucatnyi Atlas van szolgalatban es ami az elsoszamu igaslovuk?

Mert errol beszelunk itt honapok ota, csak neked valamiert beakadt ez a ruszlanos okorsg, mint onallo megoldas...
 
Nos, tehát akkor végre azt is tisztán látjuk, hogy az A400M NEM tudja szállítani a Boxert, csak szétszerelt állapotban (nem combat ready), ami egy rossz vicc kategória!

Lassan át kellene keresztelni A400N-re mert annyi mindent Nem tud!

Te hany eves vagy, megkerdezhetem? A kommentjeid szinvonala 16 korul sejtet.
 
Marmint azok, akiknek tucatnyi Atlas van szolgalatban es ami az elsoszamu igaslovuk?

Mert errol beszelunk itt honapok ota, csak neked valamiert beakadt ez a ruszlanos okorsg, mint onallo megoldas...

Első számú igásló... na persze... Úgy érted a Herky, még mindig... :D Vissza fogják még őket sírni, miután eladják költségcsökkentés címszó alatt. Majd rájönnek.

Nincs itt beakadva a Ruszlán, csak a nagy többség használja a fejét, akármennyire sem akarod beismerni. De te csak hord a szemetedet az Atlasszal mindenhová, fordulj jó sokat, de mind a 3 tervezett gépünkkel egyszerre, hogy minden eszközt/felszerelést célba juttass értékelhető időn belül, had égjen az üzemanyag, a repidő, meg az adófizetők pénze. Már ha fel tudnak szállni és nem alkatrészre várva, vagy a reptilalom miatt a földön vesztegelnek... Mindenki más meg akinek nagyobb az IQ-ja, mint egy marék száraz lepkének, az meg jól megpakolja a bérelt Ruszlánt. :)

Ha már igásló, amúgy a britek mért a Foxhoundot meg a MAN-t próbálgatták a Ruszlánba? Ezeket az Atlasz is el tudja vinni... Mért nem mondjuk az ASCOD-ot, vagy Boxert? :P
 
Első számú igásló... na persze... Úgy érted a Herky, még mindig... :D Vissza fogják még őket sírni, miután eladják költségcsökkentés címszó alatt. Majd rájönnek.

Pont az ellnekezoje: konkretan az mondjak, hogy legszivesebben az osszeset csereltek volna, de annyi penz a vilagon nincs.

Szoval a "Herkyd" szepen eltunik, max megmarad arra a par csokkentett feladatra, amire meg jo marad.

Nincs itt beakadva a Ruszlán, csak a nagy többség használja a fejét, akármennyire sem akarod beismerni. De te csak hord a szemetedet az Atlasszal mindenhová, fordulj jó sokat, de mind a 3 tervezett gépünkkel egyszerre, hogy minden eszközt/felszerelést célba juttass értékelhető időn belül, had égjen az üzemanyag, a repidő, meg az adófizetők pénze. Már ha fel tudnak szállni és nem alkatrészre várva, vagy a reptilalom miatt a földön vesztegelnek... Mindenki más meg akinek nagyobb az IQ-ja, mint egy marék száraz lepkének, az meg jól megpakolja a bérelt Ruszlánt. :)

Kiveve, hogy military szinte alig hasznalja. Nem baj, a te fejedben rend van, az alenyeg, hogy te elhidd. :D

Ha már igásló, amúgy a britek mért a Foxhoundot meg a MAN-t próbálgatták a Ruszlánba? Ezeket az Atlasz is el tudja vinni... Mért nem mondjuk az ASCOD-ot, vagy Boxert? :p

Mit szeretnel mondani? Az Atlast reptetik minden vilagvegi helyre, tekerj vissza par oldalt, ki lett mar vesezve, kepezd magad a temaban kicsit.
 
Pont az ellnekezoje: konkretan az mondjak, hogy legszivesebben az osszeset csereltek volna, de annyi penz a vilagon nincs.

Szoval a "Herkyd" szepen eltunik, max megmarad arra a par csokkentett feladatra, amire meg jo marad.

Kiveve, hogy military szinte alig hasznalja. Nem baj, a te fejedben rend van, az alenyeg, hogy te elhidd. :D

Mit szeretnel mondani? Az Atlast reptetik minden vilagvegi helyre, tekerj vissza par oldalt, ki lett mar vesezve, kepezd magad a temaban kicsit.

Igen? :D Ez azelőtt, vagy azután volt, mikor Mark Francois felszólalt tavaly ilyentájt a parlamentben a gépek rossz hadrafoghatósága miatt? Azt is mondta, volt időszak, hogy csak 2 gép állt bevetésre készen a 20-ból. The Telegraph-ot is megjárta.

Itt is van mért próbálgatták a britek a Ruszlánt:
https://www.janes.com/defence-news/news-detail/uk-paratroopers-deploy-to-bosnia

És egy Herky vitte a katonákat. Biztos mind a 20 Atlasz valami a világvégi helyen haknizott... :D
A katonaság alig használja? Hány példát kell még felhoznom? Tele van az internet vele. Tudom, van az a pénz, amiért segget csinál bárki a szájából, de te már teljesen hitelteleníted magad ezzel.
 
[QUOTE="kamm, post: 728743, member: 2439"
Pont az ellnekezoje: konkretan az mondjak, hogy legszivesebben az osszeset csereltek volna, de annyi penz a vilagon nincs.
.[/QUOTE]
Értjük.
Mivel a vételár nagyjából tudható és az nem túl HÚHA "egyesek" szerint, és az ángliusoknak még a C-17-re is tellett, itt az derülhetett ki hogy valami okból rohadt drága lehet az Atlas üzemeltetése - "ha annyi pénz a világon ninc
 
Igen? :D Ez azelőtt, vagy azután volt, mikor Mark Francois felszólalt tavaly ilyentájt a parlamentben a gépek rossz hadrafoghatósága miatt? Azt is mondta, volt időszak, hogy csak 2 gép állt bevetésre készen a 20-ból. The Telegraph-ot is megjárta.

Itt is van mért próbálgatták a britek a Ruszlánt:
https://www.janes.com/defence-news/news-detail/uk-paratroopers-deploy-to-bosnia

És egy Herky vitte a katonákat. Biztos mind a 20 Atlasz valami a világvégi helyen haknizott... :D
A katonaság alig használja? Hány példát kell még felhoznom? Tele van az internet vele. Tudom, van az a pénz, amiért segget csinál bárki a szájából, de te már teljesen hitelteleníted magad ezzel.

Úgy látom újra előkerült a téma az A400 használhatatlanságárol csak olvas vissza kicsit a topikban és lesz egy két cikk felrakva amelyben pont a RAF hajózói cáfolják meg ezt mítoszt.Ami meg a hadrafoghatóságot illeti az csak a karbantartás kérdése érdekes módon a franciáknak a spanyoloknak törököknek és még a malájoknak sincs ilyen problémája az Atlassal.Pedig elég rendesen reptetik a gépeket.
 
Ha jól értem, akkor itt mindenki szeretne egy KC-390-est az Atlas teherbírásával és a Herky hajtóműveivel és egy Cessna 152 árában. Egyébként egy Boxer a zsebemben is elfér. Ha pedig a harcjárműre gondoltok, mindegyikbe befér a felfújható változat. Itt az ideális gép!!! :) :) :)

 
Igen? :D Ez azelőtt, vagy azután volt, mikor Mark Francois felszólalt tavaly ilyentájt a parlamentben a gépek rossz hadrafoghatósága miatt? Azt is mondta, volt időszak, hogy csak 2 gép állt bevetésre készen a 20-ból. The Telegraph-ot is megjárta.

Itt is van mért próbálgatták a britek a Ruszlánt:
https://www.janes.com/defence-news/news-detail/uk-paratroopers-deploy-to-bosnia

És egy Herky vitte a katonákat. Biztos mind a 20 Atlasz valami a világvégi helyen haknizott... :D
A katonaság alig használja? Hány példát kell még felhoznom? Tele van az internet vele. Tudom, van az a pénz, amiért segget csinál bárki a szájából, de te már teljesen hitelteleníted magad ezzel.

Te olyan szinten vagy tájékozatlan, hogy az röhejes.
Az meg az arrogancia teteje, hogy még a topicot sem vagy hajlandó vegigolvasni, csak az innen-onnan osszeguglizott, szazszor kitargyalt hulyesegeket tolod, ami passzol a prekoncepciodhoz. Tipikus gyomorbol érvelés, az egyik dolog, ami nagyon nem hianyzik az otthoni kulturabol...
 
Úgy látom újra előkerült a téma az A400 használhatatlanságárol csak olvas vissza kicsit a topikban és lesz egy két cikk felrakva amelyben pont a RAF hajózói cáfolják meg ezt mítoszt.Ami meg a hadrafoghatóságot illeti az csak a karbantartás kérdése érdekes módon a franciáknak a spanyoloknak törököknek és még a malájoknak sincs ilyen problémája az Atlassal.Pedig elég rendesen reptetik a gépeket.

Hagyd, nem éri meg. Láthatóan lövése nincs az egész témáról avagy lepereg róla minden teny, mint blogenrol.
 
[QUOTE="kamm, post: 728743, member: 2439"
Pont az ellnekezoje: konkretan az mondjak, hogy legszivesebben az osszeset csereltek volna, de annyi penz a vilagon nincs.
.
Értjük.
Mivel a vételár nagyjából tudható és az nem túl HÚHA "egyesek" szerint, és az ángliusoknak még a C-17-re is tellett, itt az derülhetett ki hogy valami okból rohadt drága lehet az Atlas üzemeltetése - "ha annyi pénz a világon ninc

Huh? A vételár 10 eve meg valani $175-180M volt, megis 20-30 geprn tul szerinted hanyra lenne penze annak a UK hadseregnek, amelyik a hajoin Windows NT Embeddedet futtatott meg 4-5 eve is...?
Ennek semmi értelme. Világosan elmondta az akit ideztek, hogy barcsak lenne annyi penz, hogy levaltsak mindet egyszerre, de annyi a vilagon nincs.
 
Ha jól értem, akkor itt mindenki szeretne egy KC-390-est az Atlas teherbírásával és a Herky hajtóműveivel és egy Cessna 152 árában. Egyébként egy Boxer a zsebemben is elfér. Ha pedig a harcjárműre gondoltok, mindegyikbe befér a felfújható változat. Itt az ideális gép!!! :) :) :)


A KC egy kiherelt kompromisszum, akkor van csak értelme, ha lemondunk a valóban nehéz technimarol, de megkapjuk mondjuk az Atlas feléért, akkor megeri a kockazat, mert akkor hatom Atlas helyett akar 4 KC is johet és meg mindig olcsobban jottek.
 
On thursday, july 30th, Belgian Air Force’s First Airbus A400M Atlas Airlifter Conducts Maiden Flight at the AirbusDefence facility in Seville. The aircraft performed a full Production Aircraft Test Manual (PATM) flight test profile in the late afternoon.


EeVZxNtXgAAWNbq

Én kíváncsi leszek mit fognak csinálni 7 db A400-l a belgák amúgy egy vadonatúj 13,600 m² hangárt építenek az A400-k Melsbroekban.
 
Magyar blog kedveském. Engem nem zavar, mert értem a nyelvet, de nem mindenki van így vele.

Diohejban annyi, hogy ugyan eddig is gyakoroltak a hrlikopteres tankolast, de most eloszor teszteltek ugy, hogy valoban nyomtak at uzemanyagot. Szerintem meg iden meglesz a certificatiom erre is - ez nekunk is fontos lesz majd, ha Atlast veszünk a végén, a franciak is Caracalt
tankolnak-tesztelnek vele...
 
A KC egy kiherelt kompromisszum, akkor van csak értelme, ha lemondunk a valóban nehéz technimarol, de megkapjuk mondjuk az Atlas feléért, akkor megeri a kockazat, mert akkor hatom Atlas helyett akar 4 KC is johet és meg mindig olcsobban jottek.
Ilyen kicsi volt ez az "óriásgép"