Hali. PM-et olvastad?Arról lehet valamit tudni, hogy aztán megy rándelvarrásra?
Nem csak szétnézni mentek Szíriába, hanem információt begyűjteni az útvonal során. No meg úgy gondolom, hogy a tengeralattjáró hadviselés egyes formái is gyakorlásra kerültek - kalandorok kíméljenek.A Kuznyecov hordozó pozíciója 5 órával ezelőtt: Dél-nyugat Kréta. Forrás: AIS (MarineTraffic) /


Kuznyecov első éles harci alkalmazása kudarcnak tekinthető. A fedélzetén lévő repülő alakulat két hónap alatt mindösszesen 420 harci bevetést teljesített, amelyek során kb. 1200 bombát dobtak le, de ez az orosz sajtóközleménnyel ellentétben természetesen nem jelentette ugyanennyi célpont megsemmisítését. További 750 felszállásra került sor nem harci feladattal (kutató-mentő, szállító, felderítő) , de ezek zömét a helikopterek végezték. A Szu-33-asok és MiG-29-esek tehát napi átlagban mindössze hét bevetést voltak képesek kivitelezni, ami egy repülőgép hordozó elvárt képességeihez képest teljességgel elégtelen.http://index.hu/index2/#bloghu/jetplanes/2017/01/09/befejezte_elso_beveteset_a_kuznyecov
https://forum.htka.hu/threads/admiral-kuznyecov-projekt-1143-5.101/page-41#post-276586
Tessék: mutogatják, de nem szálnak föl vele.
Szóval: Mostmár biztosan állítom, mert végignéztem, ebben a topikban, a Kuznya Szíriához való érkezése óta (36. oldal) egyetlen videó, vagy fénykép sincs, ahol bármilyen repülő, bármilyen támadó fegyverzettel szált volna föl.
Szerintem pont ezért vitték ki,hogy javítsanak a képességein.Mondjuk azért túlzásba ne vidd,lehet így is többet tett a terrorizmus ellen mint a NATO alatt hajózó összes hordozó.Annyira alkalmas hordozónak mint nekünk a Gripenek megvédeni a légterünket egy esetleges támadással szemben.Attól még nem értem miért fáj nektek ha terroristákat ölnek vele.....Kuznyecov első éles harci alkalmazása kudarcnak tekinthető. A fedélzetén lévő repülő alakulat két hónap alatt mindösszesen 420 harci bevetést teljesített, amelyek során kb. 1200 bombát dobtak le, de ez az orosz sajtóközleménnyel ellentétben természetesen nem jelentette ugyanennyi célpont megsemmisítését. További 750 felszállásra került sor nem harci feladattal (kutató-mentő, szállító, felderítő) , de ezek zömét a helikopterek végezték. A Szu-33-asok és MiG-29-esek tehát napi átlagban mindössze hét bevetést voltak képesek kivitelezni, ami egy repülőgép hordozó elvárt képességeihez képest teljességgel elégtelen.
Nem pont emiatt kellene északon gyakoroljanak, hogy az éjszakai üzemre napi 23 órában legyen lehetőség a képzésre? Valószínűbb, hogy nem akarnak ráfagyni a fedélzetre, oroszok ide vagy oda, azért kellemesebb egy mediterrán éghajlatban hajókázni.
Bocs, egy kicsit se fáj. Sőt!... Nem is erről szól az egész vita.Szerintem pont ezért vitték ki,hogy javítsanak a képességein.Mondjuk azért túlzásba ne vidd,lehet így is többet tett a terrorizmus ellen mint a NATO alatt hajózó összes hordozó.Annyira alkalmas hordozónak mint nekünk a Gripenek megvédeni a légterünket egy esetleges támadással szemben.Attól még nem értem miért fáj nektek ha terroristákat ölnek vele.....
Szíriában sem a pilóták tapasztalathiánya volt a gond, hanem a kábel ami megfogja a gépeket meg a személyzet ki ezt kellene kezelje. Pilótahiba nem történt a két lezuhant gép esetén az alapján amit nekünk elárultak és elég sok hajófedélzeti tapasztalatot írtak a Mig pilótánál akinek a gépe először a vízben kötött ki.Ha valakinek nappali hajófedélzeti üzemre sincs meg a kellő gyakorlata, akkor az éjszakai üzemet jobb nem erőltetni. A legtöbb orosz hordozós pilóta elég kevés hordozós leszállást tudhat maga mögött, lévén hogy a Kuznya többnyire dokkban töltötte az elmúlt évtizedeket. Szíriába is azért ment mindössze négy MiG, mert ennyi gépre elég pilótát (ami azért több mint 4) tudtak összeszedni.
1:08 nem a sáncról szál fel. Eddig nem vettem észre.

Szíriában sem a pilóták tapasztalathiánya volt a gond, hanem a kábel ami megfogja a gépeket meg a személyzet ki ezt kellene kezelje. Pilótahiba nem történt a két lezuhant gép esetén az alapján amit nekünk elárultak és elég sok hajófedélzeti tapasztalatot írtak a Mig pilótánál akinek a gépe először a vízben kötött ki.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..