Az egy szép és előnyös dolog, de ez az ideális működési körülményeket feltételezi, egy hordozós-pilótának akkor is le kell tudni szállni a hajóra, ha éppen az automatika megnyekken valami okból. Harci körülmények között távol az otthoni bázistól meg ugye ez azért előfordulhat (meg még sokkal nagyobb gubancok is mint olvashattuk).Már a JAK-141-nek is volt automata leszállító rendszere így valószínűleg a migbe is került hasonló.
Szerintem az egy átstartolás, elvétett fékező kötél. Vagy csak gyakorlás.1:08 nem a sáncról szál fel. Eddig nem vettem észre.![]()
Erre mondta a rosszindulatú cikkíró, hogy föl le szerelgették őket a kamera kedvéért, mert ez a kettő volt összesen.Mig-29KR két KAB-500OD bombával a Kuznyecovon.
Erre mondta a rosszindulatú cikkíró, hogy föl le szerelgették őket a kamera kedvéért, mert ez a kettő volt összesen.
A kuznya tesztelésre volt ott, szerintem megtudták amit akartak, hogy ezen még fejleszteni kell és megoldani dolgokat. Az egyik gépük tépi a kábelt a másik nem tud megrakodva felszállni, etz félig éles körülmények között mutatta, hogy mire kell odafigyeljenek. Ha most felújításra elküldik, a jelenlegi tapasztalatok hasznosak lesznek, hogy miket kell megoldani. A Szu-25 század meg még mindig kevesebb ember, mint a kuznya, tehát nettó csapatkivonás ez is. Azok a gépek meg nagyon kellenek arra a terepre, sokkal olcsóbban elintéznek célpontokat, konvolyokat mint a 30-34-35-ösök, kellene vagy száz belőlük úgy, hogy egy tucat egyfolytában a levegőben legyen.Bevetésszám ide vagy oda, abban azért megegyezhetünk, hogy nem jött volna 12db Szu-25-ös és nem menne haza a Kuznyecov, ha az utóbbi úgy végezte volna a dolgát ebben a két hónapban, ahogy azt a moszkvai fejesek eredetileg elképzelték.
A kuznya tesztelésre volt ott, szerintem megtudták amit akartak, hogy ezen még fejleszteni kell és megoldani dolgokat. Az egyik gépük tépi a kábelt a másik nem tud megrakodva felszállni, etz félig éles körülmények között mutatta, hogy mire kell odafigyeljenek. Ha most felújításra elküldik, a jelenlegi tapasztalatok hasznosak lesznek, hogy miket kell megoldani. A Szu-25 század meg még mindig kevesebb ember, mint a kuznya, tehát nettó csapatkivonás ez is. Azok a gépek meg nagyon kellenek arra a terepre, sokkal olcsóbban elintéznek célpontokat, konvolyokat mint a 30-34-35-ösök, kellene vagy száz belőlük úgy, hogy egy tucat egyfolytában a levegőben legyen.
Ha csak a számokkal játszanak, akkor ez csapatkivonás. Amúgy nem kell túl nagy figyelmet tulajdonítani az ilyen kijelentéseknek, a Krímnél is minden nap elmondta Putyin, hogy nem küldenek további egységeket a félszigetre, mégis minden nap olyan konvojokról jöttek felvételek, mint egy káeurópai ország teljes szárazföldi (tűz)ereje kétszer. Vagy Szíriánál is elmondták, hogy nem küldenek oda több hajót, és minden nap csak jöttek és jöttek és jöttek. Viszont a Szu-25-ösöket jól teszik, hogy odavitték, és következtetni is lehet abból, hogy nem épp tűzszünetre készülnek.Lehet hogy kevesebb ember, de csapásmérő képesség tekintetében nagyobb ütőerő egymagában ez a század, mint a Kuznya jelenlegi gépállománya.
Egyébként az előző "csapatkivonás", vagyis március 15 óta nem volt Gracs Szíriába, ami a légierő előtt álló feladatok tekintetében elég fura.
A helikopterek (Mi-28, Ka-52, illetve talán több Mi-35 is) ekkor érkeztek, cserébe hazament a 12 Szuhoj.
Valószínűleg a helikoptereket is ki akarták próbálni, a Szu-25-ösökkel meg már van harci tapasztalat bőven.
Ez nagy mondat volt!"... a Krímnél is minden nap elmondta Putyin, hogy nem küldenek további egységeket a félszigetre, mégis minden nap olyan konvojokról jöttek felvételek, mint egy káeurópai ország teljes szárazföldi (tűz)ereje ... kétszer..."
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..