Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
8-10 szlovák gép jól hangzik, sztem annyit mi is rendelünk meg a csehek is.
Viszont a miniszterunk szeretne olaszoktól egy szerviszkozpontot a Spartanokra és az esetleges olasz kiképzógépekre. Ha ebbe Leonardo bele menne (kérdés megéri e neki enyi gép vásárlásáért cserébe), akár at is uthetné az Aero alacsonyabb árait.8-10 szlovák gép jól hangzik, sztem annyit mi is rendelünk meg a csehek is.
Szerintem ez nem közönséges fékernyő hanem dugóhúzó tesztek következnek.L-39NG "fékernyővel" ...
(sn.: 7004)
Szerintem ez nem közönséges fékernyő hanem dugóhúzó tesztek következnek.
"Last year, Aero Vodochody changed its certification schedule for the Williams International FJ44-4M-powered L-39NG, opting to clear the type for delivery in a full trainer configuration during the third quarter of 2020, rather than securing approval for a basic standard in late 2019, citing “customer demands” for a more capable aircraft.