L-39 Albatros / L-59 Super Albatros / L-39NG Skyfox (Aero, Csehország)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator
L39NG
Futómű szilárdsági teszt

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: emel
Kiképzőrepülés közben lezuhant egy L-39 a Krasznodári területen, a személyzet katapultált és nem sérültek meg az esetben
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
8-10 szlovák gép jól hangzik, sztem annyit mi is rendelünk meg a csehek is.
Viszont a miniszterunk szeretne olaszoktól egy szerviszkozpontot a Spartanokra és az esetleges olasz kiképzógépekre. Ha ebbe Leonardo bele menne (kérdés megéri e neki enyi gép vásárlásáért cserébe), akár at is uthetné az Aero alacsonyabb árait.
 
L-39NG "fékernyővel" ...
(sn.: 7004)

Ef9LzCUX0AE0Qt0


Ef9Fe4dXoAAREE7
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
"Last year, Aero Vodochody changed its certification schedule for the Williams International FJ44-4M-powered L-39NG, opting to clear the type for delivery in a full trainer configuration during the third quarter of 2020, rather than securing approval for a basic standard in late 2019, citing “customer demands” for a more capable aircraft.

Aero Vodochody has orders for 26 L-39NGs – 12 and 10, respectively, for military flight training providers RSW Aviation and SkyTech, while the Senegal air force is taking four."

Ez a 26 géprendelés mennyire terv és mennyiee valós?
4 Szenegáliról már olvastam, a 10es portugál beszerzésről még nem, és ha jól kerestem rá az 12s-os rendelés, RSW Aviation, pedig amerikai.

És ha jól értem egy meg nem nevezett vevői kérésre valtoztattak a tanusítási terven.
 
Egy füves pályáról való fel, illetve leszállás, vagy üzemeltetés mennyire eszi a futóművet? Mennyivel nagyobb igénybevételt jelent?