AH-64 Apache (Boeing / AgustaWestland)

12356969_1646593128962406_3542839833824418219_o.jpg
 
"Gyors" újratöltés:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tegnapi Apache simogatás! :D
27373299315_0a212931ee_k.jpg
</a><script async src="//embedr.flickr.com/assets/client-code.js" charset="utf-8"></script>
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
ILA 2016 - Boeing AH-64D Apache & Mil Mi-24V Hind-E - Berlin - 04.06.2016 r.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tajvan
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ez most műszaki hiba volt vagy pilótahiba?
Erősen humán faktor. Műszaki hibának ennyi idő alatt nem sok esélye van befolyásolni a repülést - értsd: ha a teljesítmény ment volna el, az se befolyásolt volna semmit.
Kis magasságon a forgószárnyas gépekre amúgy is károsan hat az örvénygyűrű jelensége, illetve ennél a manővernél a gép tehetetlensége.
Ha megnézzük, a felvétel rádiusza ennél a sebességnél és magasságon sajnos mindenképpen vízfelszín alá ér valamivel.
 
Karbantartáson az Apache. Közelről elég "oroszos" a szegecselés és lemezillesztések kiglettelése.
De fogadjuk el, a harci helikoptereknél ez így normális.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed