AH-64 Apache (Boeing / AgustaWestland)

6TNz5ciK2jg.jpg
 
Ez a cikk arról szól, hogy az összes AH-64D és E üzemeltető megrendelte a Longbow radarok szükséges szervíztámogatását. Nyílván megrendelték, hiszen rendelkeznek vele, így nem lehet ezt az alrendszert szervíz nélkül hagyni.
Függetlenül attól, hogy a nevezett országok milyen éles konfliktusokban vesznek részt a típussal és ott milyen feladatokra, milyen célpontok ellen használják ténylegesen.

Ennek a cikknek semmi köze ahhoz, hogy a D és E modelleket üzemeltetők milyen arányban szerelik fel a normál repülésekhez, vagy a konfliktusaikhoz az AN/APG-78-ast.
 
Például a hollandoknál a 30 gépből csak 17 darabhoz van Longbow radar, és ez a D-ről E konverzió során se fog megváltozni.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Meglepően jónak tűnik az alkalmazkodó képessége a gépnek még, ha ebben az estben meg is haltak a pilóták, voltak szakaszok amikor vízszintesen haladt, valamilyen mértékben kormányzottnak nézett ki még így “farok nélkül” is. Talán van olyan pilóta, aki ki tud vitelezni egy túlélhető kényszerleszállást ilyen súlyosan sérült géppel?
 
Meglepően jónak tűnik az alkalmazkodó képessége a gépnek még, ha ebben az estben meg is haltak a pilóták, voltak szakaszok amikor vízszintesen haladt, valamilyen mértékben kormányzottnak nézett ki még így “farok nélkül” is. Talán van olyan pilóta, aki ki tud vitelezni egy túlélhető kényszerleszállást ilyen súlyosan sérült géppel?
Az a baj, hogy ilyen súlyosan sérült gépnél már több szerepe lehet Fortuna istenasszonynak mint a pilótának. Szóval ilyenkor már lutri az egész ... vagy sikerül vagy se, de inkább se.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Ocses