AICS - Armored Infantry Combat System (Olaszország) / A2CS

Sztem az első féléves pénzügyi jelentések, prezik netes tájékoztatójából tudhatja max., ha nézte. Ennek a leirata sztem kövi héten fent lesz. Az eddigi prezikböl annyi látszik, hogy szeptember végén akarják megalapítani a Leonardoval a vegyesvállalatot, ami előfeltétele az olasz állami szerződésnek.
Akkor nyert ;)


Szeptemberben mutatják be a Leonardo-val bejelentett vegyesvállalatot, amely Panther tankok és Lynx gyalogsági harcjárművek gyártására jött létre az olasz hadsereg számára, de amelynek exportpotenciáljával már néhány potenciális vásárló érdeklődése is megerősítette – mondta Papperger a féléves kiadvány bemutatásakor. a német cég eredményei.

Van néhány érdeklődő ügyfél. Csak ebből a vegyesvállalatból legalább 200 harckocsit, potenciálisan 4 milliárd értékű harckocsit és 500 gyalogsági harcjármű-rendszert adunk el, 7,5 milliárd euró potenciális értékben” – húzta alá az Il Sole 24 Ore Radiocor által az ügynökség által idézett vezérigazgató. hozzátéve, hogy további lehetséges szerződések nyílnak meg a Panther és a Lynx lőszerszállítására vonatkozóan.

Az olasz védelem szárazföldi járművei 24 milliárdos összértékű megrendelésével kapcsolatban Papperger kijelentette, hogy az első járművek „Németországból fognak érkezni”, mivel az olasz hadseregnek sürgősen szüksége van az új járművekre, majd „az olaszok technológia kerül bevezetésre”.

Az első szerződést az év végén írják alá, és ez néhány járműre vonatkozik, míg a Leonardo-val kötött fő szerződést ezt követően írják alá. A Leonardo és a Rheinmetall vegyesvállalata "szeptember végéig" jön létre, és a szerződéshez kapcsolódó munkák részesedése Leonardo 50%-a, a Rheinmetall Italia 10%-a, a Rheinmetall AG pedig 40%-a lesz.

A vezérigazgató jelezte azt is, hogy a német csoport becslések szerint 500-800 millió eurós összeget kap a járművek fejlesztésére. A Rheinmetallban az olasz megrendelésből fakadó potenciállal kapcsolatban Papperger hozzátette, hogy az egyik szempont mind a harckocsikhoz, mind a gyalogsági járművekhez 2,5 milliárdra becsült lőszerrel kapcsolatos lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD and Pogány
A gyártás egy része Németországban és Magyarországon, a végső összeszerelés pedig az olaszországi La Speziában zajlik majd. A tervek szerint onnan a tankokat a jövőben harmadik országokba exportálják. A Rheinmetall főnöke szerint e téren a római kormányrendelettel megegyező mértékű a potenciál. A vegyesvállalat évente két-négy milliárd eurós árbevételt generálhat – mondta.
 
A közlemény szerint a Rheinmetall AG és a Leonardo SpA egyenként 50 százalékos részesedéssel rendelkezik az új Leonardo Rheinmetall Military Vehiclesben (LRMV), amelynek székhelye Rómában, a hadműveleti központja pedig La Speziában lesz. A cég alapítása, amely 2025 januárjára várható, hatósági jóváhagyásokhoz kötött – áll a közleményben.

A vegyesvállalat fő célja az új olasz fő harckocsi (MBT) és az új Lynx platform a páncélozott gyalogsági harcrendszer (AICS) program ipari fejlesztése, majd ezt követő marketingje az olasz hadsereg szárazföldi rendszer programjai keretében, írja a Rheinmetall. A termékcsalád további járműveinek fejlesztését és gyártását is tervezik, mint például a mentési, úttörő- és hídfektető járműveket. A tájékoztatás szerint mindkét partner kiterjedt értékesítési lehetőségekre számít közös termékeikre a nemzetközi piacokon.

A közlemény szerint a Rheinmetall által kifejlesztett Panther KF51 fő harckocsi lesz az alapja az új fő harckocsinak, amely az Ariete fő harckocsit hivatott leváltani az olasz hadseregben. Az olasz AICS program több mint 1000 páncélozott harci rendszer beszerzését irányozza elő 16 változatban. A klasszikus páncélozott személyszállító mellett lesz légelhárító (Skyranger), felderítő és páncéltörő változat is. A Rheinmetall szerint minden modell moduláris felépítésű lesz – a technológiai alapot a Lynx gyalogsági harcjármű kell, hogy képezze.

Míg a vegyes vállalat részvényeinek felét mindkét cég birtokolja, a munka 60 százalékát Olaszországban végzik majd. Ez különösen vonatkozik a végső összeszerelésre, a homologizációs tesztekre, a szállítási tevékenységekre és a logisztikai támogatásra – írja a Rheinmetall. Az MBT és AICS programok keretében a Leonardo fejlesztené és gyártaná a küldetésrendszereket, az elektronikus berendezéseket és a fegyverintegrációt az olasz megrendelő igényei szerint.

Saját információi szerint a Rheinmetall már három leányvállalattal képviselteti magát Olaszországban, és öt helyen összesen mintegy 1500 alkalmazottal mintegy 1 milliárd eurós árbevételt produkál.

Armin Pappergert, a Rheinmetall AG vezérigazgatóját a közlemény idézi: „Új nehézsúlyt hozunk létre az európai tanképítésben. A Leonardo és a Rheinmetall segítségével két vezető európai védelmi technológiai szolgáltató egyesíti erőit, hogy igényes projekteket valósítson meg. Elsősorban az olasz piacot célozzuk meg, de a jövőben más partnerállamokat is, amelyeknek modernizálniuk kell harcrendszereiket. A Rheinmetall a tökéletes technológiákat hozza az olasz igényekhez.”

Roberto Cingolani, a Leonardo vezérigazgatója szerint az együttműködés jelentős lépés egy speciális közös platformokon alapuló európai védelmi rendszer létrehozása felé. „A Rheinmetall és a Leonardo a legkorszerűbb technológiákat akarja kifejleszteni, amelyek nemzetközi szinten is versenyképesek” – mondta Cingolani.
 
A közlemény szerint a Rheinmetall AG és a Leonardo SpA egyenként 50 százalékos részesedéssel rendelkezik az új Leonardo Rheinmetall Military Vehiclesben (LRMV), amelynek székhelye Rómában, a hadműveleti központja pedig La Speziában lesz. A cég alapítása, amely 2025 januárjára várható, hatósági jóváhagyásokhoz kötött – áll a közleményben.

A vegyesvállalat fő célja az új olasz fő harckocsi (MBT) és az új Lynx platform a páncélozott gyalogsági harcrendszer (AICS) program ipari fejlesztése, majd ezt követő marketingje az olasz hadsereg szárazföldi rendszer programjai keretében, írja a Rheinmetall. A termékcsalád további járműveinek fejlesztését és gyártását is tervezik, mint például a mentési, úttörő- és hídfektető járműveket. A tájékoztatás szerint mindkét partner kiterjedt értékesítési lehetőségekre számít közös termékeikre a nemzetközi piacokon.

A közlemény szerint a Rheinmetall által kifejlesztett Panther KF51 fő harckocsi lesz az alapja az új fő harckocsinak, amely az Ariete fő harckocsit hivatott leváltani az olasz hadseregben. Az olasz AICS program több mint 1000 páncélozott harci rendszer beszerzését irányozza elő 16 változatban. A klasszikus páncélozott személyszállító mellett lesz légelhárító (Skyranger), felderítő és páncéltörő változat is. A Rheinmetall szerint minden modell moduláris felépítésű lesz – a technológiai alapot a Lynx gyalogsági harcjármű kell, hogy képezze.

Míg a vegyes vállalat részvényeinek felét mindkét cég birtokolja, a munka 60 százalékát Olaszországban végzik majd. Ez különösen vonatkozik a végső összeszerelésre, a homologizációs tesztekre, a szállítási tevékenységekre és a logisztikai támogatásra – írja a Rheinmetall. Az MBT és AICS programok keretében a Leonardo fejlesztené és gyártaná a küldetésrendszereket, az elektronikus berendezéseket és a fegyverintegrációt az olasz megrendelő igényei szerint.

Saját információi szerint a Rheinmetall már három leányvállalattal képviselteti magát Olaszországban, és öt helyen összesen mintegy 1500 alkalmazottal mintegy 1 milliárd eurós árbevételt produkál.

Armin Pappergert, a Rheinmetall AG vezérigazgatóját a közlemény idézi: „Új nehézsúlyt hozunk létre az európai tanképítésben. A Leonardo és a Rheinmetall segítségével két vezető európai védelmi technológiai szolgáltató egyesíti erőit, hogy igényes projekteket valósítson meg. Elsősorban az olasz piacot célozzuk meg, de a jövőben más partnerállamokat is, amelyeknek modernizálniuk kell harcrendszereiket. A Rheinmetall a tökéletes technológiákat hozza az olasz igényekhez.”

Roberto Cingolani, a Leonardo vezérigazgatója szerint az együttműködés jelentős lépés egy speciális közös platformokon alapuló európai védelmi rendszer létrehozása felé. „A Rheinmetall és a Leonardo a legkorszerűbb technológiákat akarja kifejleszteni, amelyek nemzetközi szinten is versenyképesek” – mondta Cingolani.
Mi lehet az a 16 változat? :eek:
Skyrangerrel meg sofőr képzővel együtt lesz nekünk nyolcféle Lynxünk...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Az olasz mellett.

A sajtótájékoztatón a Leonardo vezérigazgatója, Roberto Cingolani bemutatta Olaszország igényeit, ennek megfelelően 2027 és 2030 között összesen 1050 Lynx KF 41-es járművet kívánnak beszerezni.
Hogy fenébe lesz 3 év alatt 1000+ Lynx legyártva?!? :confused:
 
  • Tetszik
Reactions: Loken
Sztem ez 4 év. Mi 400-at lepörgetünk, a többit a digók. Így ki is jön a kívánt 60%-owmooasz arány. :cool:
Az évi 50 járműre belőtt gyárunkkal... naja! :D
A digóknak még ilyen gyáruk sincs egyelőre.
Semmilyen nyugati lánctalpas harcjármű gyár nem tud évi 300+ darabot gyártani semmiből. Ez kb. háborús termelési ütem lenne...
Hülyeségnek tűnik.
Itt valamit nagyon elírtak, benéztek...
 
Az évi 50 járműre belőtt gyárunkkal... naja! :D
Tud az 100-at is már többször mondták.
A digóknak még ilyen gyáruk sincs egyelőre.
Semmilyen nyugati lánctalpas harcjármű gyár nem tud évi 300+ darabot gyártani semmiből. Ez kb. háborús termelési ütem lenne...
Sztem ezt azért a digók megoldják hogy 27-re álljon a LYNX gyár.
És mivel 4 év, évi 150-et kellene lepörgetni. Nem sci-fi

Itt valamit nagyon elírtak, benéztek...
A fentiektől függetlenül, hogy papíron lazán megvalósítható lenne, sztem sem lesz ennyi max 8-10 év alatt. De sztem a lényeg, hogy halad a buli előre, amin sokat nyerhetünk.
 
Tud az 100-at is már többször mondták.

Sztem ezt azért a digók megoldják hogy 27-re álljon a LYNX gyár.
És mivel 4 év, évi 150-et kellene lepörgetni. Nem sci-fi
4x150 az nem 1050.
Az eddigiekből az jött le hogy mi nagyobb elemekt sázllítunk, komplett járművet nem. Utóbbit már csak azért sem mert az elektronika olasz lesz benne. Szóval ne számolj a mi 50-100-as kapcitásunkkal!
Pláne hogy évi 50 -es mennyiséggel még bőven a HM-nek fognak dolgozni 2027-ben is...
Utánrendeléssekkel akár 29-30 ig is lesz hazai rendelése Zalának...

A fentiektől függetlenül, hogy papíron lazán megvalósítható lenne, sztem sem lesz ennyi max 8-10 év alatt. De sztem a lényeg, hogy halad a buli előre, amin sokat nyerhetünk.
így olaszokkal együtt már nem néz ki rosszul ez a biznisz - ez tény...
 
Oké nem akarok ezen pörögni, mert ez a 1.000 LYNX 4 év alatt csak egy meg nem valósuló terv lesz. De 2 gyár 1.000 LYNX-et 4 év alatt lazán lepörgethet. De nem lesz ilyen igény.

A reálisabb a koprodukció, ahogy írod. És várjuk a görögöket.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
Az évi 50 járműre belőtt gyárunkkal... naja! :D
Alaphangon 100/evet tud, jelenlegi kiepitettsegben. Ha tobb kell, felhuznak melle egy masik, akar nagyobb csarnokot, es felskalaznak 3-6 honap alatt, mert akkor mar csak a gyartosorbol kell tobb.
Emellett szol az is, hogy ha beindul a Panther gyartasa, arra is alkalmas lehet mindketto, akkor meg flexibilisebben lehet a gyartast megszervezni, uzemeltetni.
A lenyeg az, hogy siman lehet 200-300/ev az output hat honapos felfutassal, ha van kereslet.

A digóknak még ilyen gyáruk sincs egyelőre.
Semmilyen nyugati lánctalpas harcjármű gyár nem tud évi 300+ darabot gyártani semmiből. Ez kb. háborús termelési ütem lenne...

Itt valamit nagyon elírtak, benéztek...
Sztem ez 4 év. Mi 400-at lepörgetünk, a többit a digók. Így ki is jön a kívánt 60%-os olasz arány. :cool:

Hülyeségnek tűnik.
Ha az olaszoknal egy nagyobb, de ugyanilyen gyarat huznak fel, akkor lehetseges a 30-40/70-60 szazalekos megoszlas.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen