An-148 / An-158 / An-178 (Antonov, Ukrajna)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 938
113
Ugyanez vonatkozik a nagy torok-ukrán osszeborulásra is.

Jól látod boki! pár héttel ezelőtt már arról olvastam hogy optoelektronikai eszközöket szállítanának az Ukrán BTR-ekhez a Törökök.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 578
85 083
113
"Jurij Boriszov védelmi miniszter látogatást tartott az Iljusin hatáskörébe tartozó voronyezsi repülőgép-gyártó üzemben (VASO....."

Jurij Boriszov a védelmi miniszterhelyettes. Az orosz honvédelmi miiszter Szergej Sojgu.
 

weasel007

Well-Known Member
2011. július 15.
3 592
7 850
113
An-148_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

An-148
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 578
85 083
113
A legújabb An-148-100E az orosz védelmi minisztériumnak .
Elso felszállás 2016 július 11. Voronyezs.
d3d3LnNkZWxhbm91bmFzLnJ1L3VwbG9hZHMvNC85LzQ5NDE0NjgzMzk0MTNfb3JpZy5qcGVnP19faWQ9ODAzMDM=.jpg

d3d3LnNkZWxhbm91bmFzLnJ1L3VwbG9hZHMvMS85LzE5NDE0NjgzMzk1MjNfb3JpZy5qcGVnP19faWQ9ODAzMDM=.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
W

Wilson

Guest
Nagyon úgy néz ki,hogy a törökök beszállnak az An-178 projektbe.

"Oleksandr Antonov, a társaság elnöke első hivatalos látogatását tette Törökországban,a látogatás alkalmával a török partnereivel megvitatta az ukrán-török Antonov együttműködés részleteit.

2020 februárjában aláírta az ukrán elnök Vladimir Zelensky és Recep Tayyip Erdogan török elnök, az Ukrajna és Törökország katonai-pénzügyi együttműködéséről szóló megállapodást.Az aláírást követően Zelensky a következőket mondta:



„Ma fontos katonai-pénzügyi együttműködési megállapodást írtunk alá, amelyben az ukrán hadsereg pénzügyi támogatást kap a török partnerektől. Többek között megállapodtunk abban, hogy felgyorsítjuk az együttműködést, különösen a repülési ágazatban. Különös figyelmet fordítottunk az An-178 repülőgépek építésére és beszerzésére, valamint a fekete-tengeri térség biztonságának megerősítésére.

ukraine-plans.jpg




An-178-Menzil.jpg

Az An-178 hatótávolsága hasznos teher szerint
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 578
85 083
113
Federación de Periodistas del Perú (Peru, spanyol): Oroszországnak alternatívái vannak a " a láthatatlan repülőgép" ellenében, amelyet Ukrajna tervez eladni Perunak

Fordítóval lefordítva

A szerző arról a botrányról ír, hogy a távoli latin-amerikai ország, Peru ukrán repülőgépeket vásárolt. Nem hoz nagy megtiszteltetést Kijevnek - ukrán részről nyilvánvalóan hiányzik a szakmaiság és fellelhető a korrupció, ami az An-178-at „láthatatlan repülővé” változtatta. Amikor nem volt világos, látja-e Peru ezt a gépet, az Orosz Föderáció konkurens cégei jelentek meg a helyszínen.

A feltárt jogsértések után a perui kormány felfüggesztette a fent említett repülőgépek adásvételi szerződésének teljesítését, mivel az ország számára nem kifizetődő olyan gépet beszerezni, amely nem felel meg a nemzetközi tanúsításnak. 2020 júniusában Igor Tumasov volt ukrán nagykövet megerősítette a nemzetközi bizonyítvány hiányát, és Volodimir Zelensky ukrán elnök menesztette. Oroszország modernizálta az Il-76 nehézgépek és az Il-112 közepes méretű repülőgépek változatait, amelyek életképes alternatívát jelentenek az An-178 repülőgép számára, amelyet Ukrajna 65 millió dollárért szándékozik eladni Peruban a dél-amerikai ország belügyminisztériumának.

A repülőgép andok-országba történő szállítására vonatkozó szerződést a tárgyalási folyamat számos megsértése után meghiúsították, például: - A repülőgép nem rendelkezik nemzetközi tanúsítvánnyal, ezért nem regisztrálták a repülőgép exportértékesítését. Ezenkívül nincsenek információk a fenti igazolás megszerzéséhez szükséges repülési órák teljesítéséről. - Részvétel Alfredo Vildoso Rojas tábornok, aki a "rendőrségi légierő" vezetője volt és aki ellen a hatóság 35 ezer maszk és egyéb eszköz beszerzésével kapcsolatos korrupciós ügy kapcsán folytat nyomozást .

- A repülőgép-vásárlást az állami szerződésekről szóló törvény keretein kívül hajtják végre egy 2018. december 27-én jóváhagyott irányelv és egy legfelsőbb rendelet, amely kimondja, hogy ennek a repülőgépnek a vásárlását az ország nemzeti érdekei szabják meg, korrupcióellenes záradékot nem tartalmazva az adásvételi szerződésben.
- Az "UkrOboronProm" ukrán konglomerátum, Pavel Bukin akkori főigazgatójának nyilatkozatai, miszerint Peru az állami tulajdonban lévő "Antonov" vállalat által létrehozott "új teherszállító repülőgép első tesztelője" lehet, amely állítólag megnyerte a perui pályázatot.
- Aivaras Abromavicius elbocsátása az UkrOboronProm vezérigazgatói posztjáról, aki röviden leváltotta elődjét, Pavel Bukint, és aki az ukrán Channel 24-nek adott interjújában megjegyezte, hogy Antonov öt év alatt egyetlen repülőgépet sem gyártott, és tisztázta, hogy A Perui Nemzeti Rendőrség számára kiadott An-178 egyike az öt gyártott repülőgépnek. Az ukrán sajtó szerint korrupciós programokban is részt vett Ukrajnában.
- Ukrajna problémái az orosz gyártmányú alkatrészek beszerzésében, amelyek szükségesek az ilyen típusú repülőgépek gyártásához; Ezen alkatrészek cseréje és adaptálása a nyugati és ukrán gyártás részeihez, amelynek tesztelési ideje 2020 végén kezdődik, ami évente körülbelül 1800-2000 repülési órát és körülbelül 5 prototípus jelenlétét jelenti, amely az ukrán oldalon nincs. Mindez szükséges a repülőgép származási országon belüli alkalmasságának biztosításához és az exportálásához szükséges igazolás megszerzéséhez, nem is beszélve a repülési tesztekről a vásárolni szándékozó ország területén: vegyünk például Perut, egy olyan országot, ahol mély megkönnyebbülés van. Ugyanakkor hivatalosan nem jelentették be, hogy az állítólagosan Ukrajna rendelkezésére álló An-178-as elvégzi a teszteléshez szükséges repülési órákat, és hogy ebben az országban megvan a szükséges minimum a fenti prototípusokból, ami valóban nagy bizalmatlanságot vált ki.
- Vitatott fizetési mód. Állítólag a perui fél már kifizette a költségek 30% -ának előlegét, ami hozzávetőlegesen 19,2 millió dollárnak felel meg, az időben (egy-két hónapig) történő késedelmes szállítás esetén a bírság csak havi 5000 dollár, ami szörnyen alacsony bírság. egy ilyen vásárláshoz. Ha a szállítás késedelme eléri a 12 hónapot, a bírság 70 000 dollár lenne. Ezek túl kedvező feltételek az ukrán fél számára, mivel a nemzetközi gyakorlatban ilyen típusú tárgyalásokkal a késedelem minden egyes napjának büntetése a szerződés értékének 0,10% -a.
- A szerződés érvénytelenítésének kockázata, ha a felek ilyen döntést hoznak, vagy valamelyikük egyoldalú döntést hoz a hibás szerződés egyes pontjainak megsértése kapcsán, nem előnyös a perui fél számára, mivel nem tudja visszaadni az ukrán fél számára már átutalt pénzeszközöket ... Az An-178 lopakodó repülőgép megszerzésének eljárása 2019-ben kezdődött Carlos Moran, a Belügyminisztérium akkori vezetőjének megbízatása alatt, aki jóváhagyta Orlando Velasco Mujica rendőr tábornok és Miguel Huaman Reyes parancsnok jelölését arra, hogy Ukrajnába utazzanak, hogy részt vegyenek egy katonai kiállításon, ahol részt vesznek. megfigyelhette az An-178 próbarepülését. A fent említett jogsértések után a perui kormány felfüggesztette a fent említett repülőgépek adásvételi szerződésének végrehajtását, mivel az ország számára nem kifizetődő olyan eszközt beszerezni, amely nem felel meg a nemzetközi tanúsításnak. 2020 júniusában Igor Tumasov, Ukrajna volt nagykövete, akit Volodimir Zelensky ukrán elnök is elbocsátott, bejelentette a repülőgép problémáit. Ne feledje, hogy Peruban és Ukrajnában vannak olyan politikai elitek, amelyeket magas korrupció és szemérmetlenség jellemez, ezért sok korrupciós bűncselekményt követnek el azokban az országokban, amelyekben ezek az elitek ilyen vagy olyan módon érintettek.

Az An-178 megvásárlásával kapcsolatos botrány, akárcsak az MI-8 helikopterrel kapcsolatos botrány, arra enged következtetni, hogy Peru és Ukrajna nemzetközi rendszert dolgoz ki meghatározott korrupciós bűncselekmények elkövetésére. Az önjelölt LPR-ben és a DPR-ben Kelet-Ukrajnában zajló eseményekről szóló alternatív sajtó információi szerint a dél-amerikai ország esetében ez a bűncselekmény kettős, mivel az érintett személyek nemcsak megtévesztik a perui lakosságot, akiknek adója a repülőgép megvásárlásához megy, de egyetértenek is finanszírozzon egy fasiszta és neonáci politikai vezetéssel rendelkező országot.

https://fpp.org.pe/rusia-dispone-de...-fantasma-que-ucrania-intenta-vender-al-peru/
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
W

Wilson

Guest
Az ukrán belügyminisztérium 13 An-178 szállító repülőgép megrendelését tervezi az ukrán belügyminisztérium egységes repülésbiztonsági és polgári védelmi rendszerének bővítése részeként.


Ez Arsen Avakov miniszter előadásában hangzott el.

Avakov szerint jelenleg a Belügyminisztérium, az NSU, a Vészhelyzeti Minisztérium és a Határszolgálat szolgálatában 1 An-74, 2 An-72, 4 An-32P, 2 An-30, 5 An-26 és 6 Diamond repülőgép van. A tervek szerint tizenhárom An-178 és egy An-32P szereznek be.



baz_200321_01.jpg


Avakov azt is elmondta, hogy a Belügyminisztériumban 57 Airbus H145 típusú helikopter, nagyméretű Super Puma és H125 helikopter, valamint hazai gyártású Mi-8 és Mi-2 helikopter lesz szolgálatban. Ez a harmadik legnagyobb és legmagasabb minőségű flotta lesz Európában .

Korábban arról számoltak be, hogy 2020. december 31-én megállapodást írtak alá az Ukreximbank és az Antonov Állami Vállalkozás között a fegyveres erők számára három új An-178 típusú repülőgép építésének finanszírozásáról, valamint a fegyveres erők számára repülőgépek építéséről.

Arsen Avakov 2019 januárjában bejelentette, hogy a harkovi repülőgépgyár által gyártott An-74TK-200 megvásárlását tervezi. Akkor 13 repülőgép megvásárlására vonatkozó ötéves program költségeit 450 millió dollárra becsülték.

„Terveink szerint két hónap múlva aláírjuk az első szerződéseket két An-74TK-200 repülőgép megvásárlására, és tavasszal elkezdjük finanszírozni ezt a programot. Ez továbbra is az elsődleges információ, a programok egyéb részleteiről és paramétereiről beszámolok Ukrajna miniszterelnökének, Volodimir Groismannak, aki úgy véli, hogy ez a program az egyik kulcsfontosságú a hazai ipar támogatásához.Képesek leszünk megtervezni légi közlekedési "vállalkozásaink"munkaterhelését, Kharkivban és Kijevben egyaránt ”- mondta Arsen Avakov miniszter.

2021 februárjában a KSAMC vezérigazgatója, Szergej Zadorozhny bejelentette, hogy a nemzetőrség három An-74-t akar rendelni.