1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Antonov An-148/158/178

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - boki által indítva @ 2015. április 16..

  1. boki

    boki Well-Known Member

    A legújabb An-148-100E az orosz védelmi minisztériumnak .
    Elso felszállás 2016 július 11. Voronyezs.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    gacsat likes this.
  2. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  3. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  4. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  5. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  6. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  7. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  8. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Antonov AN-148 unpaved runway take-off and landing

     
    misinator and fishbed like this.
  9. boki

    boki Well-Known Member

  10. Wilson

    Wilson Well-Known Member

    Nagyon úgy néz ki,hogy a törökök beszállnak az An-178 projektbe.

    "Oleksandr Antonov, a társaság elnöke első hivatalos látogatását tette Törökországban,a látogatás alkalmával a török partnereivel megvitatta az ukrán-török Antonov együttműködés részleteit.

    2020 februárjában aláírta az ukrán elnök Vladimir Zelensky és Recep Tayyip Erdogan török elnök, az Ukrajna és Törökország katonai-pénzügyi együttműködéséről szóló megállapodást.Az aláírást követően Zelensky a következőket mondta:



    „Ma fontos katonai-pénzügyi együttműködési megállapodást írtunk alá, amelyben az ukrán hadsereg pénzügyi támogatást kap a török partnerektől. Többek között megállapodtunk abban, hogy felgyorsítjuk az együttműködést, különösen a repülési ágazatban. Különös figyelmet fordítottunk az An-178 repülőgépek építésére és beszerzésére, valamint a fekete-tengeri térség biztonságának megerősítésére.

    [​IMG]



    [​IMG]
    Az An-178 hatótávolsága hasznos teher szerint
     
    formosa1, emel and Terminator like this.
  11. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  12. boki

    boki Well-Known Member

    Federación de Periodistas del Perú (Peru, spanyol): Oroszországnak alternatívái vannak a " a láthatatlan repülőgép" ellenében, amelyet Ukrajna tervez eladni Perunak

    Fordítóval lefordítva

    A szerző arról a botrányról ír, hogy a távoli latin-amerikai ország, Peru ukrán repülőgépeket vásárolt. Nem hoz nagy megtiszteltetést Kijevnek - ukrán részről nyilvánvalóan hiányzik a szakmaiság és fellelhető a korrupció, ami az An-178-at „láthatatlan repülővé” változtatta. Amikor nem volt világos, látja-e Peru ezt a gépet, az Orosz Föderáció konkurens cégei jelentek meg a helyszínen.

    A feltárt jogsértések után a perui kormány felfüggesztette a fent említett repülőgépek adásvételi szerződésének teljesítését, mivel az ország számára nem kifizetődő olyan gépet beszerezni, amely nem felel meg a nemzetközi tanúsításnak. 2020 júniusában Igor Tumasov volt ukrán nagykövet megerősítette a nemzetközi bizonyítvány hiányát, és Volodimir Zelensky ukrán elnök menesztette. Oroszország modernizálta az Il-76 nehézgépek és az Il-112 közepes méretű repülőgépek változatait, amelyek életképes alternatívát jelentenek az An-178 repülőgép számára, amelyet Ukrajna 65 millió dollárért szándékozik eladni Peruban a dél-amerikai ország belügyminisztériumának.

    A repülőgép andok-országba történő szállítására vonatkozó szerződést a tárgyalási folyamat számos megsértése után meghiúsították, például: - A repülőgép nem rendelkezik nemzetközi tanúsítvánnyal, ezért nem regisztrálták a repülőgép exportértékesítését. Ezenkívül nincsenek információk a fenti igazolás megszerzéséhez szükséges repülési órák teljesítéséről. - Részvétel Alfredo Vildoso Rojas tábornok, aki a "rendőrségi légierő" vezetője volt és aki ellen a hatóság 35 ezer maszk és egyéb eszköz beszerzésével kapcsolatos korrupciós ügy kapcsán folytat nyomozást .

    - A repülőgép-vásárlást az állami szerződésekről szóló törvény keretein kívül hajtják végre egy 2018. december 27-én jóváhagyott irányelv és egy legfelsőbb rendelet, amely kimondja, hogy ennek a repülőgépnek a vásárlását az ország nemzeti érdekei szabják meg, korrupcióellenes záradékot nem tartalmazva az adásvételi szerződésben.
    - Az "UkrOboronProm" ukrán konglomerátum, Pavel Bukin akkori főigazgatójának nyilatkozatai, miszerint Peru az állami tulajdonban lévő "Antonov" vállalat által létrehozott "új teherszállító repülőgép első tesztelője" lehet, amely állítólag megnyerte a perui pályázatot.
    - Aivaras Abromavicius elbocsátása az UkrOboronProm vezérigazgatói posztjáról, aki röviden leváltotta elődjét, Pavel Bukint, és aki az ukrán Channel 24-nek adott interjújában megjegyezte, hogy Antonov öt év alatt egyetlen repülőgépet sem gyártott, és tisztázta, hogy A Perui Nemzeti Rendőrség számára kiadott An-178 egyike az öt gyártott repülőgépnek. Az ukrán sajtó szerint korrupciós programokban is részt vett Ukrajnában.
    - Ukrajna problémái az orosz gyártmányú alkatrészek beszerzésében, amelyek szükségesek az ilyen típusú repülőgépek gyártásához; Ezen alkatrészek cseréje és adaptálása a nyugati és ukrán gyártás részeihez, amelynek tesztelési ideje 2020 végén kezdődik, ami évente körülbelül 1800-2000 repülési órát és körülbelül 5 prototípus jelenlétét jelenti, amely az ukrán oldalon nincs. Mindez szükséges a repülőgép származási országon belüli alkalmasságának biztosításához és az exportálásához szükséges igazolás megszerzéséhez, nem is beszélve a repülési tesztekről a vásárolni szándékozó ország területén: vegyünk például Perut, egy olyan országot, ahol mély megkönnyebbülés van. Ugyanakkor hivatalosan nem jelentették be, hogy az állítólagosan Ukrajna rendelkezésére álló An-178-as elvégzi a teszteléshez szükséges repülési órákat, és hogy ebben az országban megvan a szükséges minimum a fenti prototípusokból, ami valóban nagy bizalmatlanságot vált ki.
    - Vitatott fizetési mód. Állítólag a perui fél már kifizette a költségek 30% -ának előlegét, ami hozzávetőlegesen 19,2 millió dollárnak felel meg, az időben (egy-két hónapig) történő késedelmes szállítás esetén a bírság csak havi 5000 dollár, ami szörnyen alacsony bírság. egy ilyen vásárláshoz. Ha a szállítás késedelme eléri a 12 hónapot, a bírság 70 000 dollár lenne. Ezek túl kedvező feltételek az ukrán fél számára, mivel a nemzetközi gyakorlatban ilyen típusú tárgyalásokkal a késedelem minden egyes napjának büntetése a szerződés értékének 0,10% -a.
    - A szerződés érvénytelenítésének kockázata, ha a felek ilyen döntést hoznak, vagy valamelyikük egyoldalú döntést hoz a hibás szerződés egyes pontjainak megsértése kapcsán, nem előnyös a perui fél számára, mivel nem tudja visszaadni az ukrán fél számára már átutalt pénzeszközöket ... Az An-178 lopakodó repülőgép megszerzésének eljárása 2019-ben kezdődött Carlos Moran, a Belügyminisztérium akkori vezetőjének megbízatása alatt, aki jóváhagyta Orlando Velasco Mujica rendőr tábornok és Miguel Huaman Reyes parancsnok jelölését arra, hogy Ukrajnába utazzanak, hogy részt vegyenek egy katonai kiállításon, ahol részt vesznek. megfigyelhette az An-178 próbarepülését. A fent említett jogsértések után a perui kormány felfüggesztette a fent említett repülőgépek adásvételi szerződésének végrehajtását, mivel az ország számára nem kifizetődő olyan eszközt beszerezni, amely nem felel meg a nemzetközi tanúsításnak. 2020 júniusában Igor Tumasov, Ukrajna volt nagykövete, akit Volodimir Zelensky ukrán elnök is elbocsátott, bejelentette a repülőgép problémáit. Ne feledje, hogy Peruban és Ukrajnában vannak olyan politikai elitek, amelyeket magas korrupció és szemérmetlenség jellemez, ezért sok korrupciós bűncselekményt követnek el azokban az országokban, amelyekben ezek az elitek ilyen vagy olyan módon érintettek.

    Az An-178 megvásárlásával kapcsolatos botrány, akárcsak az MI-8 helikopterrel kapcsolatos botrány, arra enged következtetni, hogy Peru és Ukrajna nemzetközi rendszert dolgoz ki meghatározott korrupciós bűncselekmények elkövetésére. Az önjelölt LPR-ben és a DPR-ben Kelet-Ukrajnában zajló eseményekről szóló alternatív sajtó információi szerint a dél-amerikai ország esetében ez a bűncselekmény kettős, mivel az érintett személyek nemcsak megtévesztik a perui lakosságot, akiknek adója a repülőgép megvásárlásához megy, de egyetértenek is finanszírozzon egy fasiszta és neonáci politikai vezetéssel rendelkező országot.

    https://fpp.org.pe/rusia-dispone-de...-fantasma-que-ucrania-intenta-vender-al-peru/
     
    LMzek 2.0 likes this.

Ezen oldal megosztása