Úgy tűnik, hogy az európai "fotós körút" után mentek a közel-keletre, Kuvaitba.
ctrl+c; ctrl+v
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Úgy tűnik, hogy az európai "fotós körút" után mentek a közel-keletre, Kuvaitba.
Vajon ebből mennyi lenne a tényleges költség, és mennyi az ami csak a vastagon fogó ceruza? Mert ez így gépenként 145 millió dolcsi...
Ha kiszámolod hajtómű darabszámra - marad a 8 ugye - akkor ez 18 millió/hajtómű...Vajon ebből mennyi lenne a tényleges költség, és mennyi az ami csak a vastagon fogó ceruza? Mert ez így gépenként 145 millió dolcsi...
Ha valaha is sor kerül erre remélem azért egy rekorrdöntő repülést összehoznak a géppel demó célra. Ha 1961-ben ment a 20000 km feletti táv, akkor ezekkel az új hajtóművekkel a világból ki kéne, hogy repüljön a gép... Vajon el tudna repülni 26-28 ezer km távra is? Vagy akár még többre?Nyilvánosságra hozta részletes terveit a Pratt & Whitney az amerikai légierő (USAF) B-52 Stratofortess bombázóinak modernizálásáról. A korábbi elképzelésekkel szemben nem a jelenlegi TF33-as hajtűműveket korszerűsítenék, hanem teljesen újakat ajánlanak helyettük.
Üzleti repülőgépek hajtóművével modernizálnák a B-52-es bombázókat
Nyilvánosságra hozta a Pratt & Whitney az amerikai légierő Stratofortess bombázóinak modernizálására adott javaslatát: egy eredetileg üzleti gépekhez tervezett hajtóművet ajánl, de ennek számos előnye lehet.airportal.hu
Közös kötelékrepülés a Medvékkel?A 100. szülinapját vajon hogyan fogják ünnepelni
Az USA-t "ismerve" erre látok némi esélyt, de hadászatilag már nincs sok értelme...Ha valaha is sor kerül erre remélem azért egy rekorrdöntő repülést összehoznak a géppel demó célra. Ha 1961-ben ment a 20000 km feletti táv, akkor ezekkel az új hajtóművekkel a világból ki kéne, hogy repüljön a gép... Vajon el tudna repülni 26-28 ezer km távra is? Vagy akár még többre?
Végre, mert ezt a döntést már évekkel ezelőtt is meghozhatták volna...!Megszületett a dòntés!
Áthajtóművezik az USAF még szolgálatban lévő B-52H bombázóit.
A nyertes pályázó a Rolls-Royce F130 turbofan hajtómű lett.
https://www.thedrive.com/the-war-zo...ted-new-jet-engines-for-the-b-52-bomber-fleet
30 éve...Végre, mert ezt a döntést már évekkel ezelőtt is meghozhatták volna...!
Az Rolls-Royce-nál bizonyára pezsgővel ünnepelnek, mert tartalékokkal együtt közel 700 hajtómű gyártására kapnak megbízást...