Akkor ez tulajdonképpen egy Bae-146 MRTT változat lesz? Multirole Transport & tanker. Most ez a divat, ez a gazdaságosan kihasználható. Viszont nehezen tudok elképzelni olyan kis légierőt, akinek szüksége lenne tankerre. Ki lehet a célközönség? Anglián kívül, mert a Typhoonoknak egy saját gyártású kis tanker géppel olcsóbb lehet gyakorolni a légi utántöltést mint egy A330 MRTT-vel. Az angol Hawk gépeken nincs utántöltő csonk, csak a maláj Hawk-okon, így ez valamilyen gyári kísérleti gép lehetett.
http://www.baesystems.com/article/BAES_161256/bae-systems-proposes-air-to--air-refuelling-variant-of-bae146/avro-rj
Akkor a 7 tonnát a saját ~12 tonnás belső üza készletéből tudja átadni a Bae-146?
"Additional auxiliary fuel tanks in the cabin would provide up to about 39,682lbs (18,000kg) of fuel available for transfer, making the aircraft a useful tactical refuelling airtanker."
Ha jól emlékszem egy F-16-os teljes belső üzemanyagkészlete kb. 4 tonna.