1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Berjev Be-200

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Phoenix által indítva @ 2013. szeptember 2..

  1. boki

    boki Well-Known Member

    Még ketto hamarosan elkészul
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. formosa

    formosa New Member

    Tényleg jól néz ki, és a GT hajtóművel ill. a nyilazott szárnnyal ez a leggyorsabb amfíbia.

    Ez az előnye egyben a legnagyobb hátránya is. Fel és leszálláskor csak kisebb hullámokkal szemben boldogul, ill. tűzoltásnál a nagy sebesség ront a hatékonyságán.

    Ki tudja, talán 1 "kevésbé tetszetős" - egyenes szárnyú, turboprop - gép nagyobb piaci sikert jelentene. /Ezt mutatja a versenytársak - köztük a Bombardier - példája./
     
  3. boki

    boki Well-Known Member

  4. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    gacsat likes this.
  5. ghostface

    ghostface Well-Known Member

  6. boki

    boki Well-Known Member

    Megállapodást írt alá az ODK Szaturn és a Safran Aircraft Engines (Safran csoport) egy modifikált SaM146 kifejlesztéséről a Be-200 számára. A megállapodás szerint 3 év alatt kell elkészíteni az első prototípusokat. Több külföldiország is érdeklődik a Be-200 gép iránt. Ezzel az új (modern)hajtómüvel a régi ukrán hajtómüveket akarják kiváltani.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    svajcibeka, fip7, fishbed and 8 others like this.
  7. formosa1

    formosa1 Active Member

    Eddig már sok próbálkozás volt nyugati hajtóművel "tuningolt" exszovjet és orosz típusok eladására - siralmas eredménnyel. Így nem hiszem, hogy a cserehajtómű fellendítené e speciális gép piacát. /Pl. Kanadának nem a haltóművekkel volt gondja, hanem a gép alacsony sebességű manőverezhetőségével.../ :-(
     
    gacsat likes this.
  8. beta

    beta Well-Known Member

    Ahogy elnézem csak ennek az amfíbiának hátrafelé nyilazottak a szárnyai, ami a nagyobb sebességhez igazodik. A többi hasonló gépnek egyenesek a szárnyai. Gondolom ez is szerepet játszik az alacsonyabb sebességű manőverezésben.
     
  9. formosa1

    formosa1 Active Member

    Jól látod. - Ráadásul a legtöbb vevő tűzoltógépet keres, ahol hátrány a nagy sebesség, viszont előny "lenne" a jó manőverezhetőség...
     
  10. dudi

    dudi Well-Known Member

    Ezt maguknak tervezték elsősorban az oroszok márpedig Szibéria marha nagy és marha kevés a reptér szóval nem árt ha gyors egy ilyen gép.
     
  11. formosa1

    formosa1 Active Member

    Ez is igaz, ám mint látható, így hajtóműtől függetlenül is nehéz eladni...
     
  12. boki

    boki Well-Known Member

    Két szerződést is aláírtak ma Gelendzsikben a "Gidroaviaszalon-2018" kiállításon. Egy amerikai cég 4 darab Be-200CSSZ-t rendelt + 6 -ra opció. Egy chilei cég pedig 2+3 Be-200CSSZ -t
     
    fip7 and fishbed like this.
  13. boki

    boki Well-Known Member

    Beindult az export.
     
  14. beta

    beta Well-Known Member

    Az opciók amúgy pontosan mit jelentenek?
     
    gacsat likes this.
  15. boki

    boki Well-Known Member

    Ha elégedettek lesznek a gépekkel akkor megrendelik a további darabszámot is.
     
  16. beta

    beta Well-Known Member

    Ezt opció nélkül is meg lehet tenni :) Valami hatással kell legyen a gyártásra.
     
  17. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    Lehetséges további rendelés darabszám a megbeszélt feltételekkel és árral.
     
    beta likes this.
  18. wankel

    wankel Well-Known Member

    [​IMG]
    Fotó: Alexander Martynov
     
    fip7, arbalest, fishbed and 1 other person like this.
  19. wankel

    wankel Well-Known Member

    [​IMG] [​IMG]
    Fotó: Roman Galkov
     
    fip7, arbalest and fishbed like this.
  20. boki

    boki Well-Known Member

    Ugyanazokkal a feltételekkel már nem.;)
     
    beta and wankel like this.

Ezen oldal megosztása