M
molnibalage
Guest
A határán vagyunk már annak, amit te feltételként megfogalmaztál.Tehát meg lehetett oldani állami fennhatóság nélkül úgy, hogy mindenféle hisztéria mellé jött először az OMV-s, majd a MOL-os előállítási kapacitás csökkenése.
Igazából -ahogy a vidékünkön láttam, de természetesen máshol lehetett másként- legtöbb esetben az ársapkán kívüli üzemanyag viszonylag gond nélkül elérhető volt, csak tegnap volt az, hogy az sem volt délutánra. A magánszemélyeken és traktorosokon kívül úgy is mindenki más azt tankolta.
Az meg, hogy tűzoltó, mentő előre van engedve ilyen helyzetben, annak valahol természetesnek és nem kérésnek kellene lennie.
De, mert hetekig tart majd mire az import felpörög.Akinek szükséges tankolnia, annak így se lett megfizethetetlen és már nem lehet arra sem hivatkozni, hogy azért nincs üzemanyag, mert ársapka van.
Azért az érdekelne majd, hogy ez az egész hosszú távon járt e a többi cég forgalmának egy részének átpártolásával a MOL-hoz, vagy sem.
Ha az ár ellenére a kereslet nem csökken számottevően, akkor lehet várni majd az első alkalmat, hogy kevesebb mentő lesz, mert vagy tankolásra vár, vagy nem talál időben üzemanyagot.
Erre mondtam, hogy túl sokáig vártak.
Kb. ott kellett volna elengedni ezt, amikor már a strat. készletekhez nyúltak.
Mert az nem arra való, amire használták.