M
molnibalage
Guest
A Cessna kb. 6 órás levegőben tartózkodása esetén még van 45 perc tartalék, csak azt már inkább nem írtam oda. Az akksis Cessna tartaléka 0. Egy reptértől 10 perce repülhet kb. Itthon kb. arra alkalmas egy ilyen gép, hogy felvigyen 2-3 ejés ugrót vagy Bp feletti és környéki sétarepülésre és ennyi. Az országot nem tudná félig sem keresztbe átrepülni egy ilyen gép. Röhej.És a legnagyobb baj, hogy a telep a repülés végére ugye lemerül, de a gép tömege nem csökken addigra, mint a keró esetében. Viszont le van szívva, nincs benne erő - és ha leszálláskor go-around van? Felszállósúly maradt, de a telepek már gyengék. És minimum climb gradient van... missed approach procedure leírja mit kell + a szabályozás.
Életveszély, nincs meg az erőtartalék az MSA fölé vergődésre, egy modern hajtómű is megszenvedi fullgázon.
Igen, be. Majd szintetikus üzemanyagok bejönnek egyszer és slussz. Majd.
De egymillió más forrás jobban szennyezi a levegőt - de azokat nem lehet olyan szépen csesztetni/perelgetni, mint a légiközlekedés résztvevőit, mivel iszonyat szabályzás alatt állnak és sokat keresnek.
A munka el van végezve. Nem az én dolgom ellátni saját magam munkával. Azért még nem fizetnek.De ráérsz munkaidőben,te kis adóáldozat.
Egyébként kb. 20-25 perc volt talán megírni. Ha értesz a témához, akkor megírod ennyi idő alatt. Persze, aki nem ért hozzá, az olyan ökörségeket ír, mint sok "újságíró" és blog.
Jó balfasz komment volt. A tanulság az, hogy környezetkímélően nem repcsivel kell ezt tenni, hanem vonattal, ha lenne gyors oda.Mindenki maradjon szépen otthon. Hétvégére meg ne utazzon megnézni a Szagrada Familiát, hanem villamosozzon el a Bazilikához.