Beszélgető

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

T

Törölt tag

Guest
Ha egy muvesz nem tud megelni a muveszetebol memjen el dolgozni mellette. /igazabol ennyi./ ha jo muvesz ugyis megel. ....
Hát sajnos ma már ez nem így működik. Ha van itthon pro zenész ismerősöd kérdezz rá a presszer maffiára.
De nyugaton is ez van. Több zenészt a kiadója húz cumira. Hiába jó zenészek, a producerek, kiadók managerek átverik őket. Kettőt pislognak és akkora adósságuk van, hogy bérrabszolgái a kiadónak.
Van az a mondás USÁban, hogy ha a zenészed jól keres valamit rosszul csinálsz.

Korea és Japán sem jobb. 4-10 év idolkodás után üres zsebbel távoznak, ha kifognak egy gengszter kiadót.
Ha meg egyedül próbál valaki boldogulni elfelejtheti a TVt, rádiót, koncerteket és fesztiválokat.
Itt most nem arról beszélek, hogy a helyi késdobálóban vagy falunapon fellép, hanem akár egy csarnokot kibérelni vagy akár egy szigetre bejutni.

Csak amatőrként lehet örömzenélni, abból meg nem lehet megélni.
 

Laci1970

Well-Known Member
2016. július 23.
1 760
3 195
113
Hát sajnos ma már ez nem így működik. Ha van itthon pro zenész ismerősöd kérdezz rá a presszer maffiára.
De nyugaton is ez van. Több zenészt a kiadója húz cumira. Hiába jó zenészek, a producerek, kiadók managerek átverik őket. Kettőt pislognak és akkora adósságuk van, hogy bérrabszolgái a kiadónak.
Van az a mondás USÁban, hogy ha a zenészed jól keres valamit rosszul csinálsz.

Korea és Japán sem jobb. 4-10 év idolkodás után üres zsebbel távoznak, ha kifognak egy gengszter kiadót.
Ha meg egyedül próbál valaki boldogulni elfelejtheti a TVt, rádiót, koncerteket és fesztiválokat.
Itt most nem arról beszélek, hogy a helyi késdobálóban vagy falunapon fellép, hanem akár egy csarnokot kibérelni vagy akár egy szigetre bejutni.

Csak amatőrként lehet örömzenélni, abból meg nem lehet megélni.
Mi az a presszer maffia? Írnál rola kicsit?
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Hát sajnos ma már ez nem így működik. Ha van itthon pro zenész ismerősöd kérdezz rá a presszer maffiára.
De nyugaton is ez van. Több zenészt a kiadója húz cumira. Hiába jó zenészek, a producerek, kiadók managerek átverik őket. Kettőt pislognak és akkora adósságuk van, hogy bérrabszolgái a kiadónak.
Van az a mondás USÁban, hogy ha a zenészed jól keres valamit rosszul csinálsz.

Korea és Japán sem jobb. 4-10 év idolkodás után üres zsebbel távoznak, ha kifognak egy gengszter kiadót.
Ha meg egyedül próbál valaki boldogulni elfelejtheti a TVt, rádiót, koncerteket és fesztiválokat.
Itt most nem arról beszélek, hogy a helyi késdobálóban vagy falunapon fellép, hanem akár egy csarnokot kibérelni vagy akár egy szigetre bejutni.

Csak amatőrként lehet örömzenélni, abból meg nem lehet megélni.
Akkor viszont a menedzsereket es a kiadokat kell megszabalyozni. Azt viszont csak az altaluk kizsakmanyolt emberek kezdemenyezesere lehetne megtenni torvenyi szinten kulondben akkora balhet csapnak a mediaba hogy csak na es azt egy kormany sem engedheti meg maganak /legalabbis jelenleg biztos nem.../
 
T

Törölt tag

Guest
Akkor viszont a menedzsereket es a kiadokat kell megszabalyozni. ...
Koreában amikor borult a bili a népharag miatt annyit sikerült elérni, hogy 7 évnél hosszabb szerződést nem írhatnak alá és 18 év alattiak este 10 után nem dolgozhatnak.
De attól még ugyanúgy lehúzzák őket pénzel de legalább nem13 évig mint előtte.

Itthon vagy gabikától bérled a hangosítást túlárazva vagy nem lépsz föl. Ja és még az artis jusból is kiszed évi 300 millát mert mindenki az ő zenéjét warezolja. Szerinte.
 
M

molnibalage

Guest
Egy ideje motoszkàl valami a fejemben. Olyan "déja vu" érzésem van, amikor németektöl valò fegyvervàsàrlàsròl hallok.
Két vilàghàboruban àlltunk a németek mellett .Mindkét alkalommal katasztrfàlis pofàraesés lett a vége. Ép, hogy tùléltük.
Erre most megint attòl az orszàgtòl veszünk fegyvereket, amely két vilàghàborùt bravurosan elvesztett. Micsoda referncia!
Micsoda omen. Ki venne egy versenyautòt egy cègtöl, aki ugyan gyorsan elrajtol, de még soha nem nyert egy nagy versenyt?
Az ember nem inkàbb olyat vàsàrol, ami már nyert versenyt?
Remélem, hogy ez nem azt jelenti, hogy a következö nagy buliban megint vesztesek oldalàn leszünk. Aki azt mondja, hogy most minden màs, az gondoljon arra, hogy ezt gondoltuk mindkét vilàgégésben is.Aztàn mégis másképen jött.
Nem fordult meg senkinek az agya elrejtett csücskében valami hasonlò gondolat?
Mi koze a fegyver eredetének ahhoz, hogy 70 éve egy kefebajszos hülygyerek mit csinalt?
Ez akkora baromsag, minta azt mondanád, hogy a Szu-35 szar, mert nem letezik a Szovjetunió. Vagy az F-22, mert az USA nem érte el celjat Vietnámban...
 
  • Tetszik
Reactions: alali77 and Halfdan

Cifu

Well-Known Member
2010. július 12.
3 043
10 149
113
Hát sajnos ma már ez nem így működik. Ha van itthon pro zenész ismerősöd kérdezz rá a presszer maffiára.
De nyugaton is ez van. Több zenészt a kiadója húz cumira. Hiába jó zenészek, a producerek, kiadók managerek átverik őket. Kettőt pislognak és akkora adósságuk van, hogy bérrabszolgái a kiadónak.
Van az a mondás USÁban, hogy ha a zenészed jól keres valamit rosszul csinálsz.

Pro és kontra vannak példák, mert ez egy üzlet, és mint ilyen, mindkét félnek oda kell figyelnie mit ír alá.
De amúgy én láttam elég olyan példát hazai vonatkozásban, amikor súlyos milliókat veszített a kiadó a szerződések miatt, hiszen a "hőskorban" bevett volt, hogy a kiadvány megjelenése előtt kapott a művész pénzt. Ha pedig a kiadvány nem hozta a tervezett eladási számokat, akkor bizony a kiadó kilapátolta azt a pénzt az ablakon.

BTW ez ma is így van. Nem egy és nem két együttes, művész van ma is, aki csak viszi a pénzt, de a kiadó lát potenciált benne, hogy egyszer csak kibújik az új Jimmy vagy Majka vagy Wellhello a burokból, és végre pénzt fog hozni...

Ha meg egyedül próbál valaki boldogulni elfelejtheti a TVt, rádiót, koncerteket és fesztiválokat.
Itt most nem arról beszélek, hogy a helyi késdobálóban vagy falunapon fellép, hanem akár egy csarnokot kibérelni vagy akár egy szigetre bejutni.

Manapság? A Halott Pénz a tökéletes ellenpélda. Évekig csak "örömzenéltek", aztán bejött egy Youtube videó, és hirtelen ők lettek a magyar popzene legfelkapottabb és legnépszerűbb, mellékesen az egyik legjobban fizetett zenekara. Nemzetközi szinten elég a Gangnam Style-t felidézni...

A TV és a rádió pedig ma már korántsem az a kategória, ami nélkül nem lehet boldogulni. De régen sem volt az. Anno erre példa Jimmy története, mert konkrétan nem játszották a rádiók, a zenecsatornák még kevésbé. De csak sikerült valahogy befuttatni. Ma Majka ugyanez. Az ő számait se látni a rádiós játszási listákon...

Nagyjából két út vezet a sikerhez, az egyik az, ha nagyon-nagyon jó zenét tudsz írni és előadni (vagy ha csak előadni is elég lehet, aztán van valaki, aki ír neked egy nagyon-nagyon jó zenét). A jó zene azért utat tud előbb-utóbb találni magának a hallgatókhoz. Lehet, hogy évek kellenek, de meg fogják találni...
A másik az, amikor eladható a produkció vagy az előadó. Mert rajonganak érte, mert szexi vagy vad vagy trendi vagy csak üt, mint a buszkerék. A távol-keleti csapatok jó része ezt az utat követi. Zenei színvonalat nem képviselnek igazán, de egy marok nagyon szexi fiú vagy lány vonaglik a képernyőn, akik köré felépítenek egy fantazmagóriát, amiért lehet rajongani. Ezt a rajongást pedig pénzre lehet váltani...
 
  • Tetszik
Reactions: FilcTroll and fip7
M

molnibalage

Guest
Te jöttél azzal az érvvel, hogy az autó az élettartama nagy részében csak áll.
Erre volt példa a mikró.
Ha a mikró áll, akkor annál nem zavar ez a tényező, ha autó, akkor igen?
Az érvrendszered buktatóira mutatok csak rá..
Lehet, hogy ezt téged megbotránkoztat, de szerintem nem ugyanaz a modell igaz, egy 20 ezres és egy 5-10 milliós tárgyra.
Ameddig a mikrót minden nap használom, az autót meg kb. havi szinten sem, akkor ott azért hmhmhmhm...
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 943
73 252
113
Koreában amikor borult a bili a népharag miatt annyit sikerült elérni, hogy 7 évnél hosszabb szerződést nem írhatnak alá és 18 év alattiak este 10 után nem dolgozhatnak.
De attól még ugyanúgy lehúzzák őket pénzel de legalább nem13 évig mint előtte.

Itthon vagy gabikától bérled a hangosítást túlárazva vagy nem lépsz föl. Ja és még az artis jusból is kiszed évi 300 millát mert mindenki az ő zenéjét warezolja. Szerinte.
Nemsokara ugyis feldobja a pacskert, aztan hullik is szet a birodalom. Speciel en valahogy sosem kedveltem a zenejet.
 

Cifu

Well-Known Member
2010. július 12.
3 043
10 149
113
Lehet, hogy ezt téged megbotránkoztat, de szerintem nem ugyanaz a modell igaz, egy 20 ezres és egy 5-10 milliós tárgyra.
Ameddig a mikrót minden nap használom, az autót meg kb. havi szinten sem, akkor ott azért hmhmhmhm...

Molni, szeretlek, tisztellek és becsüllek, de néha nagyon nehéz érvrendszerek mentén vitázni veled. :)

1.: Egyszer az a felhozott érv, hogy a hazai autók átlagéletkora 14 év (a Mühelyporn kapcsán hoztad ezt fel), mert akkor az a saját nézeted számára kedvező tény. Ha viszont az adott esetben az autók magas ára lenne a kedvező, akkor hirtelen 5-10 milliós értékű tárgyként hivatkozol rájuk. Mindkét tény igaz lehet persze, csak más-más konstellációban. A 14 éves átlagéletkorból könnyen sejthető, hogy az átlag autós járművének értéke bizony 1-2 millió forint körüli inkább, és nem 5-10 millió forint.
2.: Az eredeti szövegkörnyezetben nem utaltál arra, hogy azokra gondolsz, akik havi szinten használják az autójukat. Igen, én is ismerek ilyet, sőt, olyan 70 éves doktornőt is, aki hónapok óta nem ült a Suzuki Alto-jába, az csak kint áll az utcában (télen és sötétben nem vezet). De ettől még nem lehet ezt általánosítani. Akikkel (szerintem) inkább gondod van, azok napi szinten használják az autót, tehát náluk az, hogy az idő nagy részében áll, még mindig igaz, csak éppen az arányok teljesen mások...

Nyilván azzal nehéz vitatkozni, hogy annak felesleges az autó, aki a több millió forintos járművét havonta 1x használja, már csak gazdasági szempontból is.
De heveny kétségeim vannak afelől, hogy ez a halmaz valóban jelentős mennyiséget tesz ki az autótulajdonosokon belül...
 
M

molnibalage

Guest
Molni, szeretlek, tisztellek és becsüllek, de néha nagyon nehéz érvrendszerek mentén vitázni veled. :)

1.: Egyszer az a felhozott érv, hogy a hazai autók átlagéletkora 14 év (a Mühelyporn kapcsán hoztad ezt fel), mert akkor az a saját nézeted számára kedvező tény. Ha viszont az adott esetben az autók magas ára lenne a kedvező, akkor hirtelen 5-10 milliós értékű tárgyként hivatkozol rájuk. Mindkét tény igaz lehet persze, csak más-más konstellációban. A 14 éves átlagéletkorból könnyen sejthető, hogy az átlag autós járművének értéke bizony 1-2 millió forint körüli inkább, és nem 5-10 millió forint.
2.: Az eredeti szövegkörnyezetben nem utaltál arra, hogy azokra gondolsz, akik havi szinten használják az autójukat. Igen, én is ismerek ilyet, sőt, olyan 70 éves doktornőt is, aki hónapok óta nem ült a Suzuki Alto-jába, az csak kint áll az utcában (télen és sötétben nem vezet). De ettől még nem lehet ezt általánosítani. Akikkel (szerintem) inkább gondod van, azok napi szinten használják az autót, tehát náluk az, hogy az idő nagy részében áll, még mindig igaz, csak éppen az arányok teljesen mások...

Nyilván azzal nehéz vitatkozni, hogy annak felesleges az autó, aki a több millió forintos járművét havonta 1x használja, már csak gazdasági szempontból is.
De heveny kétségeim vannak afelől, hogy ez a halmaz valóban jelentős mennyiséget tesz ki az autótulajdonosokon belül...
Akkor kifejtem:
  • Az új autó eszméleten drága és akkor is gyorsan veszti értékét, ha kvázi egy métert sem mész vele. Egy 4-5 millás új autó 3-5 évesen már a 2/3-át sem éri.
  • Az átlagéletkor két dolgot is mutat, öregen veszik a kocsit, vagy sokáig használják a fiatalabban vett járművet.
  • A műhelyporn kapcsán sorjáznak az olyan autók, hogy 1-1,5 millás vételár után lehet 1 milláért meg kalapálni a szart. Iszonyatosan kockázatos használt autót venni. Lehet szerencséd is, de olyan is, hogy anyagi csőd az egész.
Ehhez képest a mikró példa azért nem jó, mert egy új mikró sem drága, ergo nem tudsz rajta nagyot bukni, tökmindegy, hogy mennyit használod.
Kurfürst szerint már a havi 2-3 használat mellett is (ha jól értem) olcsóbb a saját autó, mint a bérlés. Csak nálam sehogy nem jön ki a matek, hogy ez mitől lenne.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 757
113
Kurfürst szerint már a havi 2-3 használat mellett is (ha jól értem) olcsóbb a saját autó, mint a bérlés. Csak nálam sehogy nem jön ki a matek, hogy ez mitől lenne.

Ne már, én ilyet nem mondtam, te jöttél 2-3000-es évi futásteljesítménnyel. Ne adj a számba olyan dolgokat, amiket nem mondtam.

Én ezt mondtam - "Egyszer már kiszámoltuk itt hogy még minimális kihasználtság mellett is sokkal olcsóbb a saját autó fenntartása, mint a bérlése a jelenlegi car sharing árak mellett. Úgy 2-3x a carsharing fajlagos költsége, az egyetlen előnye hogy nem kell az elején nagy befektetés."

Namármost, én anno a saját (ismert) üzemeltetési költségeimet és (ismert) futásteljesítményemet rávetítettem, hogy mennyi lenne Car Sharinggel ugyanay a km szám percdíjas alapon, és lényegesen magasabb költség jött ki, mint amit ténylegesen költöttem. Ami amúgy nem meglepő, hiszen a car sharing percdíjas, amennyire tudom városon belüli közlekedésre elérhető, ott az átlagsebesség még nagy jóindulattal számolva is alacsony. Ha valaki évente havonta 1-2x kocsiba ül, annak nyilván hótt felesleges erre egy zsír új verdát beújítania (vehet persze 1 misi körül valami még használható használt kocsit). Viszon az életben aki vesz kocsit, az ki is fogja használni, mert hétvégén végre lemehet gyorsan a balcsira, szülőkhöz stb.

Egy gépkocsi fenntartási költsége jellemzően arányos a megtett úttal, az "állási" költsége önmagában nagyon minimális (olyan 11-12 fillér / perc), és nem is jellemző.
Ebből az alap biztosítási és adóteherből egy évben mehetsz kb. 10 órát car sharinggel vagy kb. 10-15x taxizhatsz helyette egy évben. Nyilván aki évente egy két tucat alkalommal használja csak a kocsiját, annak tök fölösleges. Mármint persze városon belül, mert utána elszáll a nem saját tulajdonú jármű költsége az egekbe, ugyanakkor ezért cserébe ki vagy szolgáltatva és alkalmazkodnod kel la szolgáltatóhoz.

Te azt akarod kihozni, hogy a bekerülési költség + amortizáció + távolsággal fajlagos üzemeltetési költség + adó + biztosítás + ügyviteli díj + haszon (azaz amennyiért neked a szolgáltató adni tudja azt a kocsit, mert neki is meg kell vennie és fizetni a költségeket, plusz haszont is akar azért termelni) az valamiért, valahogyan kisebb vagy legalábbis egyenlő a bekerülési költség + amortizáció + távolsággal fajlagos üzemeltetési költség + adó + biztosítás költségével.

Ez hogy jön ki nálad? A bérlet mindig drágább hosszú távon mint a tulajdonlás, csak akkor éri meg, ha neked nagyon, nagyon kevés időre vagy csak nagyon ritkán kell és nem éri befektetni az elején. A bibi csak az, hogy a kocsit vesz az bizony használja is, még nagyon alacsony futásteljesítmény esetén is megtesz 5-6000 km-t (kb. havi egy tank benzin). Az átlag meg olyan 12 000..

De ha akarsz, számolgass, nehogy már nekem kelljen excel táblát gyártani arról a ráérő időmben, hogy a te állításod miért nem igaz.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
M

molnibalage

Guest
Ne már, én ilyet nem mondtam, te jöttél 2-3000-es évi futásteljesítménnyel. Ne adj a számba olyan dolgokat, amiket nem mondtam.

Én ezt mondtam - "Egyszer már kiszámoltuk itt hogy még minimális kihasználtság mellett is sokkal olcsóbb a saját autó fenntartása, mint a bérlése a jelenlegi car sharing árak mellett. Úgy 2-3x a carsharing fajlagos költsége, az egyetlen előnye hogy nem kell az elején nagy befektetés."

Namármost, én anno a saját (ismert) üzemeltetési költségeimet és (ismert) futásteljesítményemet rávetítettem, hogy mennyi lenne Car Sharinggel ugyanay a km szám percdíjas alapon, és lényegesen magasabb költség jött ki, mint amit ténylegesen költöttem. Ami amúgy nem meglepő, hiszen a car sharing percdíjas, amennyire tudom városon belüli közlekedésre elérhető, ott az átlagsebesség még nagy jóindulattal számolva is alacsony. Ha valaki évente havonta 1-2x kocsiba ül, annak nyilván hótt felesleges erre egy zsír új verdát beújítania (vehet persze 1 misi körül valami még használható használt kocsit). Viszon az életben aki vesz kocsit, az ki is fogja használni, mert hétvégén végre lemehet gyorsan a balcsira, szülőkhöz stb.

Egy gépkocsi fenntartási költsége jellemzően arányos a megtett úttal, az "állási" költsége önmagában nagyon minimális (olyan 11-12 fillér / perc), és nem is jellemző.
Ebből az alap biztosítási és adóteherből egy évben mehetsz kb. 10 órát car sharinggel vagy kb. 10-15x taxizhatsz helyette egy évben. Nyilván aki évente egy két tucat alkalommal használja csak a kocsiját, annak tök fölösleges. Mármint persze városon belül, mert utána elszáll a nem saját tulajdonú jármű költsége az egekbe, ugyanakkor ezért cserébe ki vagy szolgáltatva és alkalmazkodnod kel la szolgáltatóhoz.

Te azt akarod kihozni, hogy a bekerülési költség + amortizáció + távolsággal fajlagos üzemeltetési költség + adó + biztosítás + ügyviteli díj + haszon (azaz amennyiért neked a szolgáltató adni tudja azt a kocsit, mert neki is meg kell vennie és fizetni a költségeket, plusz haszont is akar azért termelni) az valamiért, valahogyan kisebb vagy legalábbis egyenlő a bekerülési költség + amortizáció + távolsággal fajlagos üzemeltetési költség + adó + biztosítás költségével.

Ez hogy jön ki nálad? A bérlet mindig drágább hosszú távon mint a tulajdonlás, csak akkor éri meg, ha neked nagyon, nagyon kevés időre vagy csak nagyon ritkán kell és nem éri befektetni az elején. A bibi csak az, hogy a kocsit vesz az bizony használja is, még nagyon alacsony futásteljesítmény esetén is megtesz 5-6000 km-t (kb. havi egy tank benzin). Az átlag meg olyan 12 000..

De ha akarsz, számolgass, nehogy már nekem kelljen excel táblát gyártani arról a ráérő időmben, hogy a te állításod miért nem igaz.
Mivel semmiféle számot nem adtál az alacsony kihasználásra én vettem a sajátomat...
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 757
113
LOL...
Mivel saját magam számára van relevanciája, hogy kell-e autó, ezért kiét kéne vizsgálnom? Nem arról volt ,hogy mindenki számára.
Szóval sikerült megint jól belerohannod a...

Szokás szerint megint inkoherens ez a csapongás.

Te vettetted fel eredetileg, hogy minek a saját tulajdonú autó bárkinek, amikor van car sharing. Az ezt alátámasztó számok persze azóta is hiányoznak...

Erre mondtak, hogy ezt már kiszámoltuk (pontosabban kiszámoltam helyetted is), és nem jön ki a matek.

Ezek után jöttél te egy extrém alacsony 3000 km-es példával, hogy számoljam ki helyetted, és cáfoljam a mindenfajta igazolást, számítást nélkülöző álláspontodat.

Majd átjöttél ebbe a topicba, és már azt montad, hogy tulajdonképpen én állítom, hogy szerintem havi 2-3 használat esetén sem éri meg.

Ezt megcáfoltam, rámutattam az elgondolás alapvető elvi hibáira, plusz hogy ha van is megtérülési pont, az extrém alacsony felhasználást feltételez és komoly felhasználási korlátokkal jár.

Most meg ismét az az állítás, hogy ezek tulajdonképpen a saját számaid (n.b. - még mindig nem ismerjük őket, és számítás sincs közölve) + egy LOL + némi szánalmasan gyenge személyeskedés.

Fuss neki még egyszer a betonfalnak ha gondolod, a te fejed lesz véres.
 
M

molnibalage

Guest
Szokás szerint megint inkoherens ez a csapongás.

Te vettetted fel eredetileg, hogy minek a saját tulajdonú autó bárkinek, amikor van car sharing. Az ezt alátámasztó számok persze azóta is hiányoznak...

Erre mondtak, hogy ezt már kiszámoltuk (pontosabban kiszámoltam helyetted is), és nem jön ki a matek.

Ezek után jöttél te egy extrém alacsony 3000 km-es példával, hogy számoljam ki helyetted, és cáfoljam a mindenfajta igazolást, számítást nélkülöző álláspontodat.

Majd átjöttél ebbe a topicba, és már azt montad, hogy tulajdonképpen én állítom, hogy szerintem havi 2-3 használat esetén sem éri meg.

Ezt megcáfoltam, rámutattam az elgondolás alapvető elvi hibáira, plusz hogy ha van is megtérülési pont, az extrém alacsony felhasználást feltételez és komoly felhasználási korlátokkal jár.

Most meg ismét az az állítás, hogy ezek tulajdonképpen a saját számaid (n.b. - még mindig nem ismerjük őket, és számítás sincs közölve) + egy LOL + némi szánalmasan gyenge személyeskedés.

Fuss neki még egyszer a betonfalnak ha gondolod, a te fejed lesz véres.
Sehol nem írtam, hogy bárkinek.
End of story.